Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.
UWAGA: KSIĄŻKA W POSTACI CYFROWEJ.
Po zakupie produkt będzie dostępny do pobrania z biblioteki na koncie allegro, dodatkowo na maila zostanie wysłana wiadomość z linkiem do pobrania plików (prosimy również sprawdzić katalog spam).
Aby pobrać ebooka, zaloguj się do serwisu Allegro, przejdź do strony z zamówieniami "Moje zakupy", a następnie z górnego menu wybierz:
"Zakupy" -> "E-booki" -> "Moja półka".
Link bezpośredni do półki:
allegro.pl/moje-allegro/zakupy/moja-polka
Każdy ebook zabezpieczony jest indywidualnym znakiem wodnym, który zawiera dane kupującego podane na Allegro.