Strategia konkurencji
Michael E. Porter
- Rok wydania: 1994
- Rodzaj okładki: Miękka
- Autor: Michael E. Porter
- Stan: Widoczne ślady używania
- ISBN: -
- Wymiar: 15cm x 20cm
- Nr wydania: -
- Seria: -
- Ilość stron: 373
- Waga: 0.37 kg
- Indeks: -
- TIN: T03421870
Strategia konkurencji -;Jest to podejmowanie określonych działań zaczepnych bądź obronnych, które mają za;zadanie;utrzymać pozycję;przedsiębiorstwa;w danym sektorze, efektywnie radzić z pięcioma siłami konkurencyjnymi oraz uzyskaniu przez;dane;przedsiębiorstwo;wyższej od;konkurencji;stopy;zysku. Przedsiębiorstwa wykształciły różne;strategie;(każda z nich jest unikalna). W niektórych momentach przedsiębiorstwo może skutecznie działać stosując więcej niż jedną strategię, chociaż rzadko jest to możliwe.
Objaśnienie do stanu: Widoczne ślady używania
Książki posiadające drobne ślady użytkowania, które nie wpływają na zawartość i nie utrudniają czytania (drobne przybrudzenia, zagięcia, mogą pojawić się podkreślenia, podpis, inne).