Strategia błękitnego oceanu w.rozsz. Audiobook
Wydawnictwo - MT Biznes
Kategoria - Ekonomia i biznes
Do każdego zamówienia zakładki do książki GRATIS!
Strategia błękitnego oceanu w.rozsz. Audiobook
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest zaprzestanie prób jej pokonania.
Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie nową jakość niepowtarzalne, bajecznie kolorowe, poetyckie przedstawienia łączące magię teatru i cyrku, dla dorosłej, wymagającej publiczności.
I w 20 lat osiągnął przychody, o jakich globalny lider branży cyrkowej nie mógłby marzyć nawet w ciągu 100 lat!
Takie możliwości dają rynkowe błękitne oceany, które są przeciwieństwem czerwonych, krwawych oceanów wyniszczającej konkurencji, a oferują niewykorzystaną przestrzeń oraz szansę na zyskowny wzrost.
Książka Strategia błękitnego oceanu, poszerzona o nowe rozdziały, zawierająca opisy ponad 150 posunięć strategicznych w 30 branżach na przestrzeni ponad 100 lat, wykazuje, że trwały sukces nie bierze się z walk z konkurencją, ale właśnie ze stworzenia własnego błękitnego oceanu.
Ze Strategii błękitnego oceanu dowiemy się, co robić, by konkurencja stała się nieistotna. Dzięki niej poznamy też reguły i narzędzia do wykorzystania w tworzeniu i zajmowaniu własnych błękitnych oceanów.
Rozszerzone wydanie zawiera:
Nową przedmowę - Pomocy! Mój ocean staje się czerwony
Aktualizacje analiz przypadków
Dwa nowe rozdziały - Wyrównanie i Odnowa, oraz rozszerzony trzeci - Pułapki czerwonego oceanu, odpowiadający na pytania najbardziej nurtujące czytelników w ciągu ostatnich 10 lat.
Ta bestsellerowa książka to punkt zwrotny zmieniający tradycyjne myślenie o strategii. Śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości.
Obierz ją za swojego przewodnika, a konkurencja stanie się nieistotna.
W. Chan Kim teoretyk biznesu, profesor strategii i zarządzania w INSEAD, jednej z największych prywatnych szkół zarządzania i biznesu na świecie, oraz jeden z dyrektorów Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD we Francji.
Rene Mauborgne - profesor strategii i jeden z dyrektorów Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD.
Odbierz osobiście w Łodzi!
PUNKT ODBIORU:
ul. Srebrna 41
91-334 Łódź
(Bałuty)
KUPUJESZ NA PREZENT?
- Wybierz i opłać usługę "zapakuj na prezent"
- My spakujemy zamówienie w ozdobny papier
- Możemy również napisać na bileciku życzenia od Ciebie (do 10 słów)