![]()
|
![]() |
![]() |
Jako nieliczni jesteśmy profesjonalną
firma motoryzacyjną istniejącą na rynku od 20lat. U nas klient ma
zawsze zapewniony wsparcie techniczne i profesjonalną pomoc przy
wyborze. Proszę zauważyć, że 90% ofert na allegro to firmy
handlowe, które skopiowały tylko opisy od nas (z resztą z
naruszeniem praw autorskich), a w większości nawet nie wiedzą co
sprzedają. Testujemy kazdy interfejs przed wysłaniem.
|
U nas nie
znajdziesz ilości sprzedanych sztuk, bo poważne firmy nie
ujawniają takich informacji handlowych, z resztą kilka tysięcy sztuk to
raczej nie jest wynik, którym można się chwalić :)
Nie kopiujemy tylko wybranych pozytywnych komentarzy, które
otrzymaliśmy (mamy ich kilkanaście tysięcy) bo każdy może sam
przeczytać
wszystkie, które
otrzymaliśmy tutaj,
nie mamy nic do ukrycia.
|
Profesjonalnie wykonany, najwyższej
jakości sprzęt.
Darmowy dostęp do programów po Polsku.
Szczegółowa instrukcja ze zdjęciami po Polsku.
Lista kodów błędów z opisami po Polsku.
Najnowsze sterowniki dla Windows 98/XP/Vista/7/8 dla 32bit oraz
64bit.
Największy wybór sprzętu na rynku, zawsze w najlepszej
cenie.
Profesjonalna pomoc techniczna po zakupie!
|
|
|
przedmiot aukcji |
V-Scan STN1170 ELM327 v3 FORD USB na
chipie STN1170
AUTOMATYCZNA OBSŁUGA MS CAN
oraz HS CAN w pojazdach marki FORD + JEDNOPRZEWODOWY CAN
Nasz
interfejs jako jedyny na rynku posiada zmodyfikowaną budowę
bez mechanicznego przełącznika
do poprawnej obsługi
programów dla Forda
FORScan oraz ELMConfig
Obsługuje
protokoły:
FORD HS CAN
FORD MS CAN
FORD SCP
FORD 9141
Program ELMConfig
umożliwia zmianę ustawień i konfigurację pojazdu
UWAGA
działa także jak standardowy interfejs ELM 327
v3
![]()
Najnowsza i
najszybsza generacja interfejsu
V-Scan STN1170 ELM327 v3 USB FORD. Przeznaczony do diagnostyki
samochodów
wyposażonych w złącze i standard OBD2/EOBD2 od 1996 roku do 2014
włącznie z autami
wyposażonymi w cyfrową linie CAN, Dodatkowo posiada automatyczną
obsługę MS CAN oraz HS CAN w pojazdach marki
Ford dla programu FORScan i ELMConfig a także obsługę jednoprzewodowego
CAN w Oplu. Interfejs podłączany do komputera
przez port USB. Urządzenie jest wyposażone w diody sygnalizujące.
Interfejs przeznaczony dla każdego
właściciela
samochodu oraz do małych i średnich warsztatów
samochodowych. Interfejs jest profesjonalnie zaprojektowane ale bardzo
proste w obsłudze. ELM327 v3 FORD na nowym STN1170 (Układ 10x szybszy
od zwykłego
ELM327) - NOWEJ GENERACJI
EUROSCAN 2014 CAN FORD
USB. Umożliwia odczyt i kasowanie błędów DTC silnika oraz
podgląd
wartości bieżących (LIVE DATA).
Automatyczna obsługa MS CAN oraz HS CAN pozwalają na
konfigurację oraz
diagnozę różnych systemów w pojazdach marki FORD
takich
jak:
Powertrain Control Module (PCM)
Transmission Control Module (TCM)
4x4 Control Module (4x4)
Anti-Lock Brake System (ABS)
Electronic Parking Brake (EPB)
Variable Assist Power Steering (VAPS)
Steering Angle Sensor Module (SASM)
General Electronic Module (GEM)
Restraint Control Module (RCM)
Hybrid Electronic Cluster (HEC) |
Navigation Controller (NAV)
Front Lighting Control Module (FLM)
Headlamp Control Module (HCM)
Audio Control Module (ACM)
Audio Rear Control Unit (RCU)
Electronic Air Temperature Controller (EATC)
Driver Door Module (DDM)
Driver Seat Module (DCM)
Parking Aid Module (PAM)
Tire Pressure Monitor (TPM) |
Interfejs poprawnie obsługuje również MAZDY z silnikami
benzynowymi:
Mazda 323 BA
Mazda 323 BJ
Mazda 626 GE
Mazda 626 GF
Mazda 626 GF
UWAGA
POLSKI PRODUKT A NIE MADE IN CHINA
Przykładowe
zrzuty ekranu (konfiguracja Forda)
Przykładowe
zrzuty ekranu (diagnoza Forda):
http:// viaken.pl/allegro/images/images/elmv3scrn0.png
![]()
Dlaczego ELMv3 na
STN1170 jest lepszy
od starego ELM327 v1.4 ?
Porównanie
interfejsów: ELM327v1.4 - ELM327v2 - ELM327v3
- Chip STN1170 zastosowany w interfejsie
ELM327 v3 FORD jest 16 bitowy, dziesięciokrotnie szybszy od
starego
ELM327 dzięki czemu umożliwia poprawną komunikację z protokołami takimi
jak J1850 PVM oraz CAN
- Niezawodną pracę w nowych samochodach z magistralą
CAN zapewnia 8KB RAM i 128KB ROM
- Poprawna praca z protokołami Forda, Mazdy, Jaguara, Fiata w
przeciwieństwie do niektórych wersji ELM327
- Bezpłatna aktualizacja Firmware interfejsu
- Każdy interfejs posiada unikalny numer seryjny
- Możliwość programowego ustawienia prędkości interfejsu (zaawansowani
użytkownicy)
Interfejs ELM327 v3 Euroscan 2014 obsługuje
wszystkie pojazdy zgodne z normą emisji spalin OBD2/EOBD.
![]()
Aktualizacja znajduje się zawsze: TUTAJ
![]()
|
ELM327 v3
Obsługuje
poprawnie wszystkie
protokoły OBD2 EOBD JOBD:
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4
(Keyword Protocol 2000)
- ISO9141-2
(Asian, European, Chrysler vehicles)
- J1850 VPW (GM vehicles)
- J1850 PWM (Ford vehicles)
-
FORD HS CAN
-
FORD MS CAN
-
FORD SCP
-
FORD 9141
|
|
Produkt
polecany przez
www.klubfiatstilo.pl
Interfejs ELM327 v3
współpracuje między innymi z programem:
ScanTool.net,
PCMSCAN (występuje również wersja PL),
ScanXL-ELM (występuje również wersja PL),
Maxitest ((występuje wersja PL),
DashCommand-ELM,
GM Mode 22 Scan Tool by Terry,
OBD Gauge for PalmOS and Pocket PC by Dana Peters,
OBD Logger by Jonathan Senkerik,
OBD-II ScanMaster by Wladimir Gurskij,
obd2crazy.com,
ScanTest for Pocket PC by Ivan Ganev aka a-ser,
pyOBD by Donour Sizemore for MacOSX and Linux,
RDDTC by Pete Calinski,
Real Scan by Brent Harris,
EasyOBD II,
ProScan,
OBD2Spy,
OBD Logger,
OBD-II ScanMaster
RealScan,
wOBD by WDT,
OBD Gauge for Palm OS,
ScanTest for Pocket PC,
ScanMaster-ELM
ScanXL
FiatEcuScan (występuje również wersja PL),
MultiEcuScan (występuje również wersja PL),
Posiadamy
w ofercie dedykowane adaptery do
programu Fiat
ECU SCAN, MultiEcuScan, Typ1,
Typ2, oraz Typ3 |
![]() |
Na płycie
CD znajdują się sterowniki kompatybilne z WINDOWS 98/XP/VISTA/7/8 32
oraz 64 bit
Zastosowanie:
- Odczytuje kodów generyczne i charakterystyczne producenta
- Odczytuje statusu lampki MIL (CHECK ENGINE)
- Odczyt parametrów online
- Kasuje lampki MIL (CHECK ENGINE)
- Możliwość Podglądu zamrożonych ramek (FREEZE FRAME DATA)
- Odczytuje numer VIN w autach wyprodukowanych po 2002r (auta z modułem
9)
- Oczyt parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym
(LiveData) w formie analogowej, wykresów lub tekstu
- Możliwość zapisania wyników skanowania (do 15
wyników)
- Kontrola zużycia paliwa
- Test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy
- Pomiar mocy silnika
- Pomiar przyspieszenia do 100 km/h
- Pomiar przyspieszenia na 1/4 mili
- Pomiar przyspieszenia na 1/8 mili
i wiele innych...
Przykładowe
zrzuty ekranu z innch programów:
Występują także w języku Polskim
Interfejs
umożliwia poprawną pracę z oprogramowaniem FiatECUScan, MultiECUScan
Posiadamy
w ofercie dedykowane adaptery do
programu Fiat
ECU SCAN, MultiEcuScan, Typ1,
Typ2, oraz Typ3
Produkt
polecany przez
www.klubfiatstilo.pl
|
|
Zawartość sprzedawanego
zestawu |
1. Interfejs V-Scan
STN1170 ELM327 v3 USB FORD MSCAN HSCAN we
wtyku OBD2
2. Instrukcja obsługi i sterowniki na płycie CD
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Wiadomość
dla pracowników
allegro
Przedmiotem aukcji jest sprzęt, materiały pomocnicze są wynikiem mojej
pracy i nie naruszają praw autorskich osób trzecich.
intelm
|
|
![]()
|