Sterownik zasilania do instalacji samochodowej, DIY, AVT1877 - zestaw do samodzielnego zlutowania! (wymaga lutowania)
Producent: AVT
Zdjęcia poglądowe, przedstawiające zestaw zlutowanyz przekaźnikiem i tranzystorem.
Właściwości:
- ustawiane napięcie załączania oraz wyłączania
- ustawiany czas opóźnienia załączenia oraz wyłączenia
- prosty sposób ustawiania (nie wymaga multimetru)
- element wykonawczy przekaźnik (lub opcjonalnie tranzystor mosfet)
- max prąd wyjściowy 20A (8A wersja tranzystorowa)
- napięcie zasilania 10...15VDC (7...20VDC wersja tranzystorowa)
- pobór prądu: ok. 1mA w stanie wyłączenia, w stanie aktywnym 80mA
- wymiary płytki: 57x42 mm, dedykowana obudowa Z68
- w zestawie płytka PCB, dokumentacja, komplet elementów wymieniony w dokumentacji i linku pdf zamieszczonym poniżej oraz zaprogramowany układ (jeśli występuje w projekcie)
Zestaw zawiera zarówno przekaźnik jak i tranzystor.
Urządzenie steruje zasilaniem dodatkowych odbiorników w sposób najbardziej optymalny, wykrywa moment rozruchu oraz wyłączenia silnika odpowiednio sterując wyjściem przekaźnika.
Parametry czasu i napięcia w prosty sposób ustawiane są przez użytkownika.
Przed zakupem obowiązkowo zapoznaj się z dokumentacją!
Dokumentacja dostępna pod adresem (skopiuj link do nowego okna przeglądarki)
http://serwis.avt.pl/manuals/AVT1877.pdf
Zdjęcie poglądowe, przedstawiające zawartość zestawu. Pojedyńcze elementy mogą czasami różnić się wyglądem. Nie zmienia to jednak ich podstawowych właściwości.