PUH OMEGA https://www.puhomega.pl
Bosch VP44 VP30 Serwis https://www.naprawa-pomp.com
ul. Brzozowa 57 https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg/videos
27-530 Ożarów
woj. świętokrzyskie
tel. 510667029
Czy znasz inny Serwis elektroniki, który naprawia sterowniki Pomp wtryskowych VP44 VP30 dla Diesel Serwisów Boscha ? Na pewno nie , bo jesteśmy jedynym serwisem i wciąż poszerzamy ofertę współpracy o nowe Bosch Serwisy. Zapytaj konkurencyjny Serwis z kim współpracuje ? Poproś o nazwę Bosch Serwisu, numer telefonu aby potwierdzić współpracę. Może któryś z dziesiątek Serwisów Boscha wystawi rekomendację konkurencyjnemu serwisowi ? Myślę że to będzie taki przysłowiowy "gwóźdź do trumny". Nie daj się nabrać na profesjonalną naprawę, skoro będziesz miał nieudolnie wlutowany tani allegrowski zamiennik za 2 zł typu IRLR2905, IRLR3636 bądź IRLR3705. Dodatkowo twój sterownik będzie cały nagrzany do temperatury minimum 100 stopni Celsjusza, bo taka jest technologia chałupniczej naprawy twojego sterownika przez konkurencyjne amatorskie warsztaty. Próbując lutować tranzystor przegrzewają całą płytę główną, co kończy się na wymianie sterownika na inny. Na koniec wasz sterownik zostanie sklejony silikonem na bazie octanu i wszystko co miedziane w środku zrobi się zielone. Tak działają tani "magicy" z Allegro. Pamiętaj nie tylko tranzystor jest bolączką sterowników. Występują tam jeszcze cztery inne usterki. Zaufaj profesjonalistom. My nikogo nie zostawiamy bez pomocy
Pomyśl, skoro ten "profesjonalny", konkurencyjny serwis mieści się gdzieś w bloku na piątym, dziesiątym czy którymś piętrze, to ja co do "profesjonalności" tego serwisu nie mam więcej pytań. Tutaj powinno wam się zaświecić "ZIELONE ŚWIATŁO" Niestety, nieuczciwa konkurencja wyrasta jak grzyby po deszczu. Nie ważne czy naprawa przyniesie skutek. Ważne, że pieniądze się zgadzają
Pamiętaj, możesz zacząć naprawę swojej pompy wtryskowej od mechaniki. Wtedy wysyłasz całą pompę na współpracujący z nami jeden z wielu serwisów a dokładniej BOSCH DIESEL SERVICE "WULKAN" z Suchej Beskidzkiej. Rekomendujemy jednak wpierw sprawdzić sterownik, bo to w większości przypadków jest usterką pompy
Nasza oferta to
- Naprawa sterowników PSG5 Pompy wtryskowej Bosch VP44 VP30
- Naprawa sterowników PSG16 Pompy wtryskowej Bosch VP44
- Regeneracja mechaniczna Pompy wtryskowej BOSCH VP44 VP30
- Naprawa sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU
- Naprawa sterowników ABS BOSCH
- Posiadamy sterowniki do każdego numeru pompy po fabrycznej regeneracji
Nasz sprzęt
- Oryginalny stół probierczy EPS przeznaczony do badania i kalibracji pomp wtryskowych VP44 VP30
- Przystawka KQ44Pc - najnowsza przystawka do sterowania pompami VP 30 VP44 na stanowisku probierczym jak i symulacji w "powietrzu" do wstępnego sprawdzenia komunikacji CAN ze sterownikiem, temperatury modułu, czujnika obrotów HALL. Urządzenie posiada diagnozę pomp Ford , Opel, Saab, Man, Audi, Skoda, VW, Bmw, Rover, Volvo, Agregaty budowlane, Maszyny Rolnicze
- Interfejs do kasowania błędów w pamięci sterownika i odczytu numeru softu sterownika. Możemy sprawdzić do jakiego numeru pompy przypisany jest dany sterownik. Zdarzają się przypadki że przychodzi np: pompa OPEL a sterownik zamontowany jest od FORDA. Taka kombinacja nigdy nie ruszy i wymaga założenia sterownika o odpowiednim numerze oprogramowania (SOFCIE)
- Przystawka do kasowania IMMO w sterownikach forda. Koniecznie przy wymianie sterownika pompy na inny, gdy twój sterownik został uszkodzony nieodwracalnie bądź go fizycznie nie posiadasz
Objawy uszkodzonego sterownika pompy
- po zgaszeniu auto nie chce odpalić,
- silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
- silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił
- silnik nierówno pracuje
- silnik dymi
- silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
- silnik nie osiąga pełnej mocy
Nasza technologia fabrycznej regeneracji sterowników
Stosujemy oryginalny tranzystor z dwoma połączeniami źródła (S) montowany za czasów produkcji sterowników od 2004 roku ( tych wzmocnionych ). Nie jest to jakiś tani allegrowski zamiennik typu IRLR2905, IRLR3636, IRLR3705 który często uszkadza sterownik nieodwracalnie. Zdobycie numeru naszego oryginalnego tranzystora w 2009 roku graniczyło z cudem a i tak musimy go na bieżąco importować z Niemiec. Niestety nie jest dostępny w Polsce.
Sterowniki od 2004 roku te tzw. "wzmocnione" też niestety ulegają uszkodzeniu. Tranzystor jest co prawda mocniejszy ale połączenia nadal nie wytrzymują próby czasu i pełnego obciążenia. I podobnie jak w starszych wersjach potrafią się przepalić.
Po naszej fabrycznej regeneracji z zastosowaniem tego samego oryginalnego tranzystora przewidzianego dla modułów PSG5 produkowanych przez BOSCH nie ma problemu trapiącego sterowniki z pierwszej fazy produkcji ( do 2003 r. ) jak i tych poprawionych z drugiej fazy produkcji ( po 2003 r. ).
UWAGA
Jeśli jakiś pseudo fachowiec pisze, że nie ma oryginalnych tranzystorów oznacza to, że nie ma do nich dostępu. W dzisiejszych czasach wszystko jest dostępne. A jak ktoś naprawia na allegrowskich tranzystorkach typu IRLR2905, IRLR3636, IRLR3705 to niestety tyle mu pozostało by oczerniać tego, który taki dostęp posiada
Zawsze poproś konkurencyjny serwis o numer telefonu do współpracującego z nim BOSCH SERWISU. Przecież przez tyle lat "profesjonalnej naprawy" taki konkurencyjny serwis powinien się dorobić jakiejś profesjonalnej współpracy jakim jest BOSCH SERWIS
Pamiętaj, zawsze możesz nas sprawdzić dzwoniąc do któregoś z Bosch Serwisów. Zaufał nam BOSCH, zaufaj i TY
Z kim współpracujemy, kto nam zaufał ?
Nasz Serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z BOSCH DIESEL CENTER i BOSCH DIESEL SERWIS. Współpracujemy między innymi z serwisami Bosch z Suchej Beskidzkiej, Lublina, Kobiór, Katowic, Jaworzna, Krakowa, Wojaszówki, Bielsko Białej, Gryfina, Warszawy i dziesiątkami większych i mniejszych zakładów i warsztatów regenerujących pompy wtryskowe, czy zajmujących się mechaniką pojazdową
Po zdiagnozowaniu auta komputerem mogą się pojawić następujące błędy
OPEL, SAAB
- P1630 ZAWÓR DAWKI
- P1631 STEROWNIK POMPY
- P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
- P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
- P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
- P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
- P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
- P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
- P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
- P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
- P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
- P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
- P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA
AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
- 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
- J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
- 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
- 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
- 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
- 00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
- 01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
- N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE
FORD
- P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
- P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
- P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
- P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
- P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
- P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
- P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
- 0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
NISSAN
- P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
- P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
- P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
- P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU
BMW
- 73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
- 72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU
Pompy te występują w następujących autach
- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
- BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
- DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
- FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
- FORD MONDEO 2.0 TDDI
- FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
- HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
- ISUZU KB 3.0 TDI
- MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
- MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
- MITSUBISHI CANTER 3.0
- NISSAN ALMERA 2.2
- NISSAN PATROL GR 3.0
- NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
- OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
- OPEL FRONTERA 2.2 DTI
- OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
- OPEL SINTRA 2.2 TD
- OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
- SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
- SKODA SUPERB 2.5 TDI
- VW Passat 2.5 TDI
- VOLVO FL6 5.5
Drogi kliencie, szukając dobrego serwisu zawsze pamiętaj !!!
- Jeśli ktoś oferuje przyjazd na miejsce i naprawę u Ciebie bądź co gorsze na samochodzie wiedz, że to nie jest żaden specjalista tylko amator i nie wie, co tak naprawdę robi. Technologia naprawy jest dość skomplikowana, wymaga odpowiedniego sprzętu, doświadczenia, precyzji, oświetlenia i czasu. Nie wyobrażamy sobie jak w profesjonalny sposób można coś naprawiać u klienta tym bardziej na samochodzie
- Zawsze poproś o numer telefonu do współpracującego z nim najlepiej BOSCH SERWISU. Tylko kontakt z BOSCHEM potwierdzi renomę i umiejętności potencjalnego warsztatu, który rzekomo naprawia sterowniki lub będzie stanowił przysłowiowy "gwóźdź do trumny" dla nieuczciwego serwisu
- Współpracujący z nami BOSCH Serwisy zawsze mogą potwierdzić naszą renomę i doświadczenie wyrobione przez lata współpracy i tysiące udanych napraw
- Nie ryzykuj naprawy na tanich zamiennikach typu IRLR2905 ,3636, 3705 w dziesiątkach pseudo serwisów które oferują taka usługę. Teraz w każdym mieście ktoś oferuje naprawę. Pseudo serwisy naprawy sterowników pomp wtryskowych BOSCH VP44 VP30 wyrastają jak grzyby po deszczu skuszone możliwością szybkiego zarobienia waszych pieniędzy
- Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset złotych a tym bardziej na wymianę za swoją z samochodu. Równie dobrze można sobie kupić parę kilo złomu, bo tyle są warte pompy z regeneracją wykonaną na " papierze ". Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodzą dwu godzinny test na stole probierczym EPS 815. Dodatkowo zdarza się tak, że oddajecie swoją pompę z uszkodzonym tylko sterownikiem a dostajecie jakiś nieużywany zatarty złom z amatorsko naprawionym sterownikiem i śrubkami pomalowanymi na żółto, co ma świadczyć że pompa jest po regeneracji
- Uszkodzenie sterownika nie zawsze oznacza mechaniczne uszkodzenie pompy
- Zacieranie się pompy to proces długotrwały, objawia się to różnymi dolegliwościami przez długi czas i na pewno nie kończy się w jedną sekundę , czyli nagłym zgaśnięciem silnika. Jednakże, uszkodzenia mechaniczne pompy też się zdarzają co objawia się w większości wypadków niewłaściwym kątem wtrysku, brakiem możliwości wyregulowania kąta wtrysku, twardą pracą silnika, nadmiernym dymieniem, większym spalaniem i trudnościami w odpaleniu silnika. Regeneracja mechaniczna jest wykonywana przy współpracy z jednym z zaprzyjaźnionych Serwisów Boscha a dokładniej WULKAN BOSCH SERWIS z Suchej Beskidzkiej. Pompa wtryskowa po regeneracji jest sprawdzana i kalibrowana na dedykowanym do tego stole probierczym BOSCH EPS 815
- Czy widziałeś profesjonalny serwis mieszczący się na którymś piętrze w bloku mieszkalnym? Czy jesteś w stanie wyobrazić sobie pracujące maszyny, stół probierczy za kilkaset tysięcy czy profesjonalny sprzęt w mieszkaniu pośród innych lokatorów w bloku? My takich cudów nie widzieliśmy ale ty możesz w to głęboko wierzyć, niezależnie od zapewnień blokowego "fachowca"
Jak sprawdzić sterownik czy jest uszkodzony i jak zdemontować
Wszystkie informacje znajdziesz w linku poniżej:
https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg/videos
lub na naszym kanale w YUTUBE.PL wpisując "PUH OMEGA"
Cennik
- Naprawa sterownika PSG5 ( jedno wtykowy ) - 300 zł
- Naprawa sterownika 1.7L ISUZU - 300 zł
- Naprawa sterownika PSG16 ( dwu wtykowy ) - 500 zł
- Pełna regeneracja pompy wtryskowej VP44 VP30 ( mechanika + elektronika ) - około 1500 zł
- Wyzerowania immobilizera w sterowniku pompy FORD - 100 zł
- Wymiana sterownika PSG5 pompy VP44 VP30 na inny, jeżeli wasz nie nadaje się do naprawy, bądź go fizycznie nie macie od 600 zł
- Czujnik obrotów pompy wtryskowej (HALL) - 200 zł
- Zielona uszczelka sterownika - gratis przy naprawie sterownika
Wysyłka
Naprawa sterownika pompy wtryskowej - wysyłka następnego dnia po otrzymaniu przesyłki, bądź odbiór w godzinę od ręki po wcześniejszym umówieniu się na dany termin i osobistym przybyciu
Płatności
- Gotówka lub za pobraniem
- Wystawiamy fakturę VAT na pełną regenerację pompy wtryskowej
- Na naprawę sterownika faktura bez VAT lub paragon
Gwarancja
- Naprawa sterownika pompy wtryskowej - 12 miesięcy
- Regeneracja pompy wtryskowej - 12 miesięcy
Jak zdemontować sterownik pompy wtryskowej VP44 VP30
Do demontażu potrzebował będziesz klucz TORX 25 do odkręcenia 8 śrub sterownika - 5 w aluminiowej klapce i 3 z boku klapki, wszystkie od góry a następnie TORX 10 do odkręcenia 2 śrub czujnika obrotów pokazanych na poglądowym zdjęciu. Przed odkręceniem sterownika przetnij 2 pary przewodów łączących sterownik z zaworem dawki i kąta wtrysku. Uważaj na czujnik, łatwo go urwać !!!
Więcej informacji pod numerem telefonu 510667029 lub na portalu YOUTUBE.PL wpisując PUH OMEGA w wyszukiwarkę. Znajdziesz tam filmy jak zdemontować sterownik z pompy wtryskowej i jak go sprawdzić
Zapraszam wszystkich, których niestety spotkała awaria pompy wtryskowej do skorzystania z naszych usług. Nasze doświadczenie to ponad 10 lat i kilkanaście tysięcy naprawionych sterowników. Z największych naszych atutów mogę wymienić przede wszystkim stosowanie oryginalnego tranzystora i współpracę naszego niezależnego serwisu z Bosch serwisami z całej Polski. Niestety nawet my wiemy, że nie każdy jest w stanie dotrzeć do nas w gąszczu wszystkich ogłoszeń, które w większości są nieuczciwe. Klient szuka, dzwoni tu, potem tam, czasami znajdzie coś bliżej, choć to nie jest najważniejsze. Każdego dnia naprawiamy średnio 15 sterowników. Takie są nasze moce przerobowe. Pamiętaj tylko regeneracja fabryczna sterownika na oryginalnym tranzystorze zapewni mu długą bezawaryjną pracę.
Przykładowe numery pomp i sterowników
Pompy VP44, VP30, VP29
- Nr Bosch, Nr producenta pojazdu, Zastosowanie
- 0470004002, XS4Q9A543SA XS4Q9A543SC XS4Q9A543SE XS4Q9A543SF XS4Q9A543SD XS4Q9A543SB 1151423 1093872 1229572, Ford Fiesta Focus 1.8 TDDi
- 0470004003, 90572504 9117081, Opel Astra 1.7 DT
- 0470004004, YC1Q94543EB YC1Q94543EC YC1Q94543EE YC1Q94543EA YC1Q94543ED YC1Q94543EF YC1Q94543EG, Ford Transit 2.0 2.4 TD TDE TDDI
- 0470004005, MSR 1003 10, Rover 220 25 420 45 2.0
- 0470004006, YS6Q9A543SA YS6Q9A543SB YS6Q9A543SC YS6Q9A543SD YS6Q9A543SE YS6Q9A543SF YS6Q9A543SG 1111908 1131978 1139871 1214221 1306485 1353014, Ford Fiesta Focus Tourneo Connect Transit Connect 1.8 TD TDDi
- 0470004007, XS4Q9A543SA XS4Q9A543SC XS4Q9A543SE XS4Q9A543SF XS4Q9A543SD XS4Q9A543SB 1151423 1093872 1229572, Ford Fiesta Focus 1.8 TDDi
- 0470004008, YS6Q9A543SA YS6Q9A543SB YS6Q9A543SC YS6Q9A543SD YS6Q9A543SE YS6Q9A543SF YS6Q9A543SG 1111908 1131978 1139871 1214221 1306485 1353014, Ford Fiesta Focus Tourneo Connect Transit Connect 1.8 TD TDDi
- 0470004009, 1S7Q9A543SB 1S7Q9A543SC 1S7Q9A543SD 1S7Q9A543SE 1S7Q9A543SF 1S7Q9A543SG 1S7Q9A543SH 1129660 1131980 1226232 1255378 1353015, Ford Mondeo 2.0 TDDi
- 0470004011, ,
- 0470004012, YC1Q94543EB YC1Q94543EC YC1Q94543EE YC1Q94543EA YC1Q94543ED YC1Q94543EF YC1Q94543EG, Ford Transit 2.0 2.4 TD TDE TDDI
- 0470004013, 1S7Q9A543SB 1S7Q9A543SC 1S7Q9A543SD 1S7Q9A543SE 1S7Q9A543SF 1S7Q9A543SG 1S7Q9A543SH 1129660 1131980 1226232 1255378 1353015, Ford Mondeo 2.0 TDDi
- 0470004014, 2644 N 204, Perkins
- 0470004015, 2644 N 401, Perkins
- 0470004016, 2644 N 205, Perkins
- 0470004017, 836764611, Sisu
- 0470004018, 396 5404, Cummins
- 0470004019, 396 5405, Cummins
- 0470006001, 87 802 531, New Holland
- 0470006002, 4224796M1 2644P502, Fendt Perkins
- 0470006003, 2644P501, Perkins
- 0470006004, 836854985 836864610, Sisu
- 0470006005, 3965402, Cummins
- 0470006006, 3965403, Cummins
- 0470006007, 87803357 87803357 87802531, Case New Holland Isuzu
- 0470006008, 836869461 162000080855 V836869461 836869461 836854985 836864610, Agco Sisu Power Case Fendt Sisu
- 0470006009, 4224796M1 2644P502, Fendt Perkins
- 0470006010, 2644P501, Perkins
- 0470504001, ,
- 0470504002, 90501098 9158926 0986444001, Opel Vectra 2.0 DI
- 0470504003, 90501099 90542288 9192988 90571722 0986444002, Opel Astra Vectra Zafira 2.0 DT DTI DTL
- 0470504004, 90501100 90530752 9192989 90543882 4773206 9192989, Opel Vectra 2.0 DTI, Saab 9-3 2.2
- 0470504005, 13512246826 13512247416 13517787562 13517787514, BMW 320d 2.0 100kW
- 0470504006, 167004N100, Nissan
- 0470504007, 167002W211, Nissan
- 0470504008, ,
- 0470504009, 9129340 9119221 9192986 9119221 9192986 0986444005, Opel Frontera 2.2 DTI, Omega 2.0 DTI, Sintra 2.2 TD
- 0470504010, YC1Q9A543DA YC1Q9A543DB YC1Q9A543DC YC1Q9A543DD YC1Q9A543DE, Ford Transit 2.4 TDE
- 0470504011, 9193454 9158202 9195454 9196933 9193454, Opel Astra 2.0 DT DTI DTL, Omega 2.0 DTI, Vectra 2.0 DI DTI, Zafira 2.0 DI
- 0470504012, 167005M320 167005M321 0986444013, Nissan Almera 2.2
- 0470504013, XS7Q94543DA, Ford
- 0470504014, RE501274, John Deere
- 0470504015, 9201510 24413103 9201510 1590043 9201510, Opel Astra 2.0 DTI Vectra 2.0 DTI Zafira 2.0 DTI
- 0470504016, 9199204 1590050 24413104 9199204, Opel Omega 2.2 DTI Vectra 2.2 DTI
- 0470504017, 51111037610 51111037647 51111037731, MAN LE 4.6L
- 0470504018, YC1Q9A543TA YC1Q9A543TB YC1Q9A543TC YC1Q9A543TD YC1Q9A543TE 1104229 1227039 1302192, Ford Transit 2.4 TDE TDDi
- 0470504019, ,
- 0470504020, 13517786288 13517787532 13517786091, BMW 320d 520d 2.0 100kW
- 0470504021, 1S7Q9A543AC 1S7Q9A543AB 1S7Q9A543AA 1S7Q9A543AD, Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW
- 0470504022, 167009X700 167009X701 167009X702, Nissan
- 0470504023, 1670069T60 1670069T61 1670069T62, Nissan
- 0470504024, 1S7Q9A543AC 1S7Q9A543AB 1S7Q9A543AA 1S7Q9A543AD, Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW
- 0470504025, 13517787513 13517787515, BMW 318d 2.0 85kW
- 0470504026, 8-97252-341-1 8-97252-341-5, Isuzu
- 0470504027, ME190297, Mitsubishi Canter 3.0
- 0470504028, 16700965501 167005M5384 167005M322, Nissan Almera 2.2 81kW
- 0470504029, A6700VW201 16700VW201, Nissan Frontier Urvan 3.0
- 0470504030, 8-97249-238-0 8-97249-238-4, Isuzu
- 0470504031, 8-97303-824-0 8-97303-824-4, Isuzu
- 0470504032, RE508667, John Deere
- 0470504033, 16700VK500 16700VK50B, Nissan
- 0470504034, 167002X900 167002X900, Nissan Terrano II 3.0
- 0470504035, 1S7Q9A543AE 1S7Q9A543AF, Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW
- 0470504036, 1S7Q9A543TD 1S7Q9A543TE 1219313 1151425, Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW
- 0470504037, 8-97326-739-0 8-97326-739-3, Isuzu
- 0470504038, 16700VX100, Nissan, Isuzu
- 0470504039, 167002X901, Nissan
- 0470504040, YC1Q9A543TG yC1q9A543TG 1319288 1353013, Ford Transit 2.4 TDE TDDi
- 0470504041, YC1Q9A543TG yC1q9A543TG 1319288 1353013, Ford Transit 2.4 TDE TDDi
- 0470504042, 1670069T63, Nissan
- 0470504043, 16700VX400 16700VX40A GR167VX400, Nissan
- 0470504044, 8-97377-519-0 8-97377-519-2, Isuzu
- 0470504045, 8-97377-520-0 8-97377-520-2, Isuzu
- 0470504046, 16700VX101 16700VX10B F01G09P26U, Nissan Patrol GR 3.0 Di
- 0470504047, ,
- 0470504048, 8-97326-739-0, Isuzu
- 0470506002, 059130106D 059130108A 059130105A 8N0615116A 059130106D 0986444006, Audi A4 A6 A8 2.5 TDI 110kW, VW Passat 2.5 TDI 110kW
- 0470506003, 3941160 3942084 3943506 3943162, CDC
- 0470506005, 3943163 3943514 3943760 3943507, CDC
- 0470506006, 059130106B, Audi VW
- 0470506007, 3944536, CDC Cummins
- 0470506008, 3944535, CDC
- 0470506009, 51111037590 51111037650 51111037732 51111037803 51111037645 51111037726 51111036034 0986444010, MAN 6.9L
- 0470506010, 059130106C 0986444015, Audi A4 A6 A8 2.5 TDI 110kW, VW Passat 2.5 TDI 110kW
- 0470506011, 3946135, CDC
- 0470506012, 3944983, CDC Cummins
- 0470506013, 3943238, Cummins
- 0470506014, 3946149 3946370 3937157, CDC Cummins
- 0470506015, 3946278 3946371, CDC Cummins
- 0470506016, 059130106E 0986444016, Audi A6 A8 2.5 TDI 132kW
- 0470506017, , Volvo FL 5.5
- 0470506018, RE501275, John Deere
- 0470506019, 51111037611 51111037646 51111037729 51111037786 51111037733 51111006029, MAN 6.9L
- 0470506020, ,
- 0470506021, 3947031 3937159, Cummins
- 0470506022, 3937160 3947032, Cummins
- 0470506023, 51111037613 51111037679 51111006021 51111037734, MAN
- 0470506024, 059130106F 059130106H, VW
- 0470506025, 167009X800 167009X801 1670098702 167009X802, Nissan
- 0470506026, 3937167, CDC
- 0470506027, 3937671, Cummins
- 0470506028, 3937670, Cummins
- 0470506029, 3964555, Cummins
- 0470506030, 059130106J, Audi A4 A6 2.5 TDI 114kW 120kW, Skoda Superb 2.5 TDI 114kW
- 0470506031, RE506680, John Deere
- 0470506032, RE506681 RE522826, John Deere
- 0470506033, 059130106L, Audi A4 A6 2.5 TDI 120kW 132kW, VW Passat 2.5 TDI 132kW
- 0470506034, 3937673, CDC Cummins
- 0470506035, 3939940, Cummins
- 0470506036, 3939939, Cummins
- 0470506037, 059130106M, Audi A4 A6 2.5 TDI 120kW
- 0470506038, 059130106K, Audi A4 A6 2.5 TDI 120kW 132kW, Skoda Superb 2.5 TDI 120kW, VW Passat 2.5 TDI 120kW 132kW
- 0470506039, 51111037689 51111037736, MAN
- 0470506040, 3937689 3964556, CDC Cummins
- 0470506041, 3937690, CDC Cummins
- 0470506042, 836864609 V836864609 836854987, Agco Sisu Power Fendt Sisu
- 0470506043, RE515887, John Deere
- 0470506044, RE515888, John Deere
- 0470506045, 51111037699 51111037735 51111006024, MAN 6.9L
- 0470506046, 059130106A, Audi A8 2.5 TDI 110kW
- 0470506047, 51111037703 51111037737, MAN
- 0470506048, 51111037751, MAN
- 0470506049, 059130106B, Audi A4 A6 A8 2.5 TDI 110kW, VW Passat 2.5 TDI 110kW
Numer pompy, numer sterownika i zastosowanie
- 0470506016, 0281010479: Audi A4 A6 A8 2.5 tdi
- 0470506024, 0281010479: Audi A4 A6 A8 2.5 Tdi avant
- 0470506033, 0281010479: Audi A4 A6 A8 2.5 Tdi
- 0470506030, 0281010479: Audi A4 A6 A8 2.5 Tdi
- 0470506 038, 0281010887, 0281010888: Audi A4 A6 A8 2.5 Tdi
- 0470506030, 0281010889: Audi A4 A6 A8 2.5 Tdi
- 0470506033, 0281010889: Audi A4 A6 A8 2.5 Tdi
- 0470506002, 1227022036:Audi A4 A6 A8 2.5 tdi
- 0470506016, 1227022037: Audi A4 A6 A8 2.5 tdi
- 0470504020, 0281001740: BMW 318d 320d 520d
- 0470504005, 0281001827: BMW 320d 520d
- 0281001740: Ford Transit pickup
- 0281001827: FORD Focus Transit
- 0470004002, 0281001827: Ford Focus 1.8 TDDI
- 0470004007, 0281001827: Ford Focus 1.8 TDDI
- 0281010296: Ford Mondeo 2.0 TDDI
- 0470004004, 0281010480: Ford Transit 2.0 TDDI, 2.4 TDDI
- 0470004012, 0281010480: Ford Transit 2.0 TDDI 2.4 TDDI
- 0470004004, 0281010888: FORD Transit 2.0 2.4 TDdi Td
- 0281001827: NISSAN Patrol 3.0
- 0470504012, 0281001827: Nissan Almera 2.2D
- 0470504029, 0281001827: Nissan Terrano ZD 30
- 0470504033, 0281001827: Nissan Capstar YD 35
- 0470504033, 0281010888: Nissan Capstar YD 35
- 0470504002, 0281001257: Opel Vectra B 2.0 dtl DTL DTH DI
- 470504003, 0281001371: OPEL Vectra 2.0 DTI DTL DTH DI
- 0470504011, 0281001740: OPEL Astra G 2.0 DTI DTL DTH DI
- 0281001740: Opel Zafira 2.0 DTI DTL DTH DI
- 0470504004, 0281001827: OPEL Astra G 2.0 DTI DTL DTH DI
- 0470504003, 0281001827: Opel Vectra 2.0 DTI DTL DTH DI
- 0470504015, 0281010479: Astra G vectra 2.0 Dti DTL DTH DI
- 0470504016, 0281010479:Astra G 2.0 DTI DTL DTH DI
- 0281010479: Opel Zafira 2.0
- 0470504009, 0281010480: Opel frontera 2.2
- 0281010888: OPEL Astra
- 0470504004, 0281010888: OPEL Vectra 2.0 DTI
- 0470504214, 0281011055: Opel Signum
- 0470504225, 0281011055: Opel Zafira 2.2 Dti
- 0470504227, 0281011055: Opel Zafira
- 0470004005, 0281001827: Rover 25 2.0 idt
- 0281001827: Saab 9.3
- 0281011055: Saab 9.3 2.2 Dti
- 0470506002, 1277022036: VW Passat B5 2.5 TDIVariant
- Opel, EDU: ISUZU 8971891360, 8971891361, 8971891362, 8971891363
- 0281010479, 0470506016: AUDI A4 A6 A8 2,5 tdi
- 0281010479, 0470506024: AUDI A4 A6 A8 2.5 Tdi avant
- 0281010479, 0470506033: A4 A6 A8 2.5 Tdi
- 0281010479, 0470506030: AUDI A4 A6 A8
- 0281010887, 0470506038, 0281010888: AUDI A4 A6 A8 2.5 Tdi
- 0281010889, 0470506030: AUDI A4 A6 A8 2.5 Tdi
- 0281010889, 0470506033: A4 A6 A8
- 1227022036, 0470506002: AUDI A4 A6 A8 2.5 tdi
- 1227022037, 0470506016: A4 A6 A8 2.5 tdi
- 0281001740, 0470504020: BMW 318D 320D 520D
- 0281001827, 0470504005: BMW 320D
- 0281001740 : FORD Transit pickup
- 0281001827 : FORD Focus Transit
- 0281001827: 0470004002: Ford Focus 1.8 TDDi
- 0281001827: 0470004007: Ford Focus 1.8 TDdi
- 0281010296 : FORD Mondeo
- 0281010480, 0470004004: Ford Transit
- 0281010480, 0470004012: Ford Transit
- 0281010888, 0470004004: FORD Transit 2.0 TDdi Tda
- 0281001827: NISSAN Patrol 3.0
- 0281001827, 0470504012: Nissan Almera
- 0281001827, 0470504029: Nissan Terrano ZD 30
- 0281001827, 0470504033: nissan Capstar YD 35
- 0281010888, 0470504033: nissan Capstar YD 35
- 0281001257, 0470504002: Opel Vectra B 2.0 dtL
- 0281001371, 0470504003: OPEL Vectra 2.0 DTI
- 0281001740, 0470504011: OPEL Astra G 2.0
- 0281001740 : Opel Zafira
- 0281001827, 0470504004: Astra G 2.0
- 0281001827, 0470504003: Opel Vectra 2.0
- 0281010479, 0470504015: OPEL Astra G vectra 2.0 Dti
- 0281010479, 0470504016: OPEL Astra G
- 0281010479: Opel Zafira 2.0
- 0281010480, 0470504009: Opel frontera 2.2
- 0281010888: OPEL Astra
- 0281010888, 0470504004: OPEL Vectra 2.0 DTI
- 0281011055, 0470504214: Opel Signum
- 0281011055, 0470504225: Opel Zafira 2.2 Dti
- 0281011055, 0470504227: Opel Zafira
- 0281001827, 0470004005: Rover 25 2.0 idt
- 0281001827,: Saab 9.3
- 0281011055: Saab 9.3 2.2 Dti
- 1277022036, 0470506002: VW Passat B5 2.5 TDI Variant