PREZENTOWANY ZESTAW JEST SPRAWNY , BYŁ UŻYTKOWANY Z POWODZENIEM DO REGULACJI OGRZEWANIA W MIESZKANIU POPRZEZ ZDALNE STEROWANIE TEMPERATURĄ 1 GRZEJNIKA,
WAŻNA UWAGA - AKTUALNIE ZE WZGLĘDU ŻE FIRMA PSENSO ULEGŁA LIKWIDACJI , OBSŁUGĘ URZĄDZENIA NALEŻY PROWADZIĆ ZA POŚREDNICTWEM FIRMY XCONTROL WG KTÓREJ ABY URUCHOMIĆ URZĄDZENIE NALEŻY:
Sterownik XXXXXXXXXXXXXXX nie jest zarejestrowany na podanym loginie. Po zarejestrowaniu go w Panelu, możliwe będzie dalsze korzystanie z urządzenia. Kod rejestrujący widnieje na schemacie dołączonym do urządzenia.
Konieczne będzie także przywrócenie komunikacji urządzenia i zaktualizowanie oprogramowania - nie skomunikowało się ono z Panelem. Jeśli ma Pan możliwość wymiany karty w urządzeniu na bezpinową kartę, tak by odzyskać komunikację z urządzeniem, spróbujemy zaktualizować urządzenie zdalnie. Jeśli jednak nie mają Państwo takiej możliwości jedynym rozwiązaniem jest przesłanie sterownika na diagnozę. Na serwisie sprawdzamy stan techniczny urządzenia i wgrywamy najnowsze oprogramowanie. Koszt takiego rozwiązania to 90 zł netto + koszt przesyłki.
W celu zdalnej aktualizacji proszę o informację o numerze karty SIM w urządzeniu, oraz potwierdzenie że sterownik podłączony jest do zasilania.
Korzystanie z Panelu XCONTROL możliwe jest w wersji bezpłatnej lub rozszerzonej:
- FREE
- - darmowy abonament z 7 dniową historią z możliwością wprowadzenia do 32 numerów.
- STANDARD
- - płatny abonament 24 zł netto rocznie za Punkt (Punktem jest każdy sterownik lub i licznik energii) - daje nielimitowaną historię również z możliwością wprowadzenia do 32 numerów.
NIESTETY MI NIE UDAŁO SIĘ PRZYWRÓCIĆ FUNKCJONALNOŚĆ URZĄDZENIA ZDALNIE POMIMO POMOCY PRACOWNIKÓW FIRMY XCONTROL ,
W INSTRUKCJI INSTALACJI UMIESZCZONY JEST NUMER SERYJNY URZĄDZENIA I KOD REJESTRACYJNY , MOŻE OSOBA ZAZNAJOMIONA Z OBSŁUGĄ TAKIEGO STEROWNIKA PORADZI SOBIE LEPIEJ NIŻ JA Z URUCHOMIENIEM ZDALNYM (BEZPŁATNYM) A JEŻELI NIE , TO POZOSTAJE OPCJA WYSŁANIA URZĄDZENIA DO SERWISU XCONTROL