Serdecznie dziękujemy za odwiedzenie aukcji firmy OMEGA OƵARÓW
W naszej ofercie sterownik PSG5 pompy wtryskowej BOSCH VP44 VP30 ISUZU. Czujnik obrotów HALL dostępny jest na innych naszych aukcjach
Bogate doświadczenie, którego nabieraliśmy przez wiele lat działalności sprawia, że dzisiaj jesteśmy jedynym niezależnym serwisem współpracującym z BOSCH DIESEL SERVICE
Szukasz innego numeru sterownika ? Sprawdź pozostałe nasze aukcje lub ZADZWOŃ !!! (numer dostępny w zakładce "O sprzedającym")
Na pozostałych naszych aukcjach USŁUGA NAPRAWY TWOJEGO STEROWNIKA !!! Z GWARANCJĄ 12 MIESIĘCY !!!
SPRAWDŹ BŁĘDY JAKIE MOŻE GENEROWAĆ USZKODZONY STEROWNIK W TWOJEJ MARCE SAMOCHODU
OPEL, SAAB
- P1630 ZAWÓR DAWKI
- P1631 STEROWNIK POMPY
- P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
- P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
- P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
- P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
- P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
- P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
- P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
- P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
- P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
- P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
- P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA
AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
- 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
- J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
- 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
- 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
- 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
- 00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
- 01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
- N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE
FORD
- P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
- P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
- P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
- P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
- P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
- P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
- P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
- 0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
NISSAN
- P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
- P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
- P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
- P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU
BMW
- 73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
- 72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU
SPRAWDŹ W JAKIM MODELU WYSTĘPUJE OFEROWANY STEROWNIK
- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
- BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
- DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
- FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
- FORD MONDEO 2.0 TDDI
- FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
- HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
- ISUZU KB 3.0 TDI
- MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
- MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
- MITSUBISHI CANTER 3.0
- NISSAN ALMERA 2.2
- NISSAN PATROL GR 3.0
- NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
- OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
- OPEL FRONTERA 2.2 DTI
- OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
- OPEL SINTRA 2.2 TD
- OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
- SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
- SKODA SUPERB 2.5 TDI
- VW Passat 2.5 TDI
- VOLVO FL6 5.5
OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY ?
- po zgaszeniu auto nie chce odpalić,
- silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
- silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił
- silnik nierówno pracuje
- silnik dymi
- silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
- silnik nie osiąga pełnej mocy
Z KIM WSPÓŁPRACUJEMY ? KTO NAM ZAUFAŁ ?
Nasz Serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z BOSCH DIESEL CENTER i BOSCH DIESEL SERWIS. Współpracujemy między innymi z serwisami Bosch z Suchej Beskidzkiej, Lublina, Kobiór, Katowic, Jaworzna, Krakowa, Wojaszówki, Bielsko Białej, Gryfina, Warszawy i dziesiątkami większych i mniejszych zakładów i warsztatów regenerujących pompy wtryskowe, czy zajmujących się mechaniką pojazdową
JAK ZAMONTOWAĆ STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ VP44 VP30 ?
Do demontażu potrzebował będziesz klucz TORX 25 do odkręcenia 8 śrub sterownika - 5 w aluminiowej klapce i 3 z boku klapki, wszystkie od góry a następnie TORX 10 do odkręcenia 2 śrub czujnika obrotów pokazanych na poglądowym zdjęciu. Przed odkręceniem sterownika przetnij 2 paryprzewodów łączących sterownik z zaworem dawki i kąta wtrysku. Uważaj na czujnik, łatwo go urwać !!!
Montaż sterownika zacznij od przykręcenia czujnika obrotów na taśmie (HALL) dwoma śrubkami TORX 10 a następnie 8 śrub TORX 25 od góry sterownika. Na koniec polutuj 4 przewody i zabezpiecz to koszulkami tremo kurczliwymi
W RAZIE TRUDNOŚCI W REALIZACJI TEGO ETAPU CHĘTNIE UDZIELIMY TELEFONICZNIE WSKAZÓWEK. NUMER TELEFONU DOSTĘPNY W ZAKŁADCE "O SPRZEDAJĄCYM"
STEROWNIK ZOSTAŁ SPRAWDZONY NA PROFESJONALNYM ZAPLECZU DIAGNOSTYCZNYM I TESTUJĄCYM
- Oryginalny stół probierczy EPS przeznaczony do badania i kalibracji pomp wtryskowych VP44 VP30
- Przystawka KQ44Pc - najnowsza przystawka do sterowania pompami VP30 VP44 na stanowisku probierczym jak i symulacji w "powietrzu" do wstępnego sprawdzenia komunikacji CAN ze sterownikiem, temperatury modułu, czujnika obrotów HALL. Urządzenie posiada diagnozę pomp Ford , Opel, Saab, Man, Audi, Skoda, VW, Bmw, Rover, Volvo, Agregaty budowlane, Maszyny Rolnicze
- Interfejs do kasowania błędów w pamięci sterownika i odczytu numeru softu sterownika. Możemy sprawdzić do jakiego numeru pompy przypisany jest dany sterownik
- Przystawka do kasowania IMMO w sterownikach FORD. Koniecznie przy wymianie sterownika pompy na inny, gdy twój sterownik został uszkodzony nieodwracalnie bądź go fizycznie nie posiadasz
STEROWNIKI W NASZEJ OFERCIE NAPRAWIONE ZOSTAŁY ZGODNIE Z TECHNOLOGIĄ FABRYCZNEJ REGENERACJI NA ORYGINALNYM TRANZYSTORZE. ICH PARAMETRY NIE ODBIEGAJĄ OD FABRYCZNIE NOWEGO STEROWNIKA A PONADTO NIE SĄ WRAŻLIWE NA ZAPOWIETRZANIE SIĘ POMPY WTRYSKOWEJ I DŁUŻSZE PRZECIĄŻENIA
Stosujemy oryginalny tranzystor z dwoma połączeniami źródła (S) montowany za czasów produkcji sterowników od 2004 roku ( tych wzmocnionych ). Nie jest to jakiś tani allegrowski zamiennik typu IRLR2905, IRLR3636, IRLR3705 który często uszkadza sterownik nieodwracalnie. Zdobycie numeru naszego oryginalnego tranzystora w 2009 roku graniczyło z cudem a i tak musimy go na bieżąco importować z Niemiec. Niestety nie jest dostępny w Polsce.
Sterowniki od 2004 roku te tzw. "wzmocnione" też niestety ulegają uszkodzeniu. Tranzystor jest co prawda mocniejszy ale połączenia nadal nie wytrzymują próby czasu i pełnego obciążenia. I podobnie jak w starszych wersjach potrafią się przepalić.
Po naszej fabrycznej regeneracji z zastosowaniem tego samego oryginalnego tranzystora przewidzianego dla modułów PSG5 produkowanych przez BOSCH nie ma problemu trapiącego sterowniki z pierwszej fazy produkcji ( do 2003 r. ) jak i tych poprawionych z drugiej fazy produkcji ( po 2003 r. ).
Zaufał nam BOSCH, zaufaj i TY