Bi-Elektro
Naprawa Elektroniki Samochodowej
Tarnobrzeg 39-400
Wyszyńskiego 16/52
+48 512 94 94 91
Potrzebujesz Profesjonalnie Naprawić Sterownik PSG5 lub PSG16 Pompy wtryskowej VP44, VP30. Trafiłeś Idealnie.
Serwis Elektroniki Samochodowej Bi-Elektro specjalizuje się w naprawie elektroniki samochodowej. Posiadamy niezbędną wiedzę z zakresu elektroniki i informatyki zdobytą przez lata nauki i wieloletnie doświadczenie przy pracy z wysoce zaawansowaną elektroniką.
Zapytaj inny serwis jakie jest jego doświadczenie zawodowe – czy nie opiera się ono tylko i wyłącznie o wiedzę zdobytą na lekcjach fizyki lub elektrotechniki w szkole zawodowej lub podstawowej ? Lub co gorsza bazuje na filmach oraz bezwartościowych treściach czytanych na forach internetowych ? Nie daj popsuć twojego sterownika.
PROFESJONALNE STANOWISKO DIAGNOSTYCZNE I TESTOWE DEDYKOWANE DLA STEROWNIKÓW PSG5 POMP WTRYSKOWYCH VP44,VP30
NAJNIŻSZA CENA ***250 PLN**** (w cenie oryginalna uszczelka)
NAJBARDZIEJ KORZYSTNA OFERTA NAPRAWY
PISEMNA GWARANCJA 12 miesięcy POTWIERDZAJĄCA PROFESJONALNIE PRZEPROWADZONĄ NAPRAWĘ !!!
Oferujemy Naprawę i usługę:
- Sterowników PSG5 Pompy wtryskowej VP44
- Sterowników PSG5 Pompy wtryskowej VP30
- Sterowników PSG16 (dwuwtyczkowy )Pompy wtryskowej VP44
- Sterowników ISUZU 1.7 EDU
- Sterowników Silnika
- Sterowników ABS
- resetowanie IMMO sterowników Forda
- odczyt CarPass sterowników PSG16
- resetowanie sterowników PSG16
- wymiany taśmy z czujnikiem Halla
- oraz wiele innych usług z zakresu elektroniki pojazdowej
Objawy uszkodzenia sterowników Pomp wtryskowych VP44 oraz VP30
- Auto NAGLE zgasło;
- Silnik nie chce odpalić;
- Auto nie reaguje na pedał gazu bądź reaguje w ograniczonym stopniu
- Silnik gaśnie po rozgrzaniu i nie chce zapalić bądź przerywa
- Zapala się kontrolka awarii silnika "CHECK ENGINE"
- Rozgrzany silnik nierówno pracuje bądź gaśnie
- Brak komunikacji z sterownikiem
- Silnik dymi, pracuje nierówno.
KODY BŁĘDÓW:
OPEL & SAAB
- P1630 ZAWÓR DAWKI
- P1631 STEROWNIK POMPY
- P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
- P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
- P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
- P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
- P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
- P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
- P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
- P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
- P0251 - ISUZU, USTERKA ZAWORU DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA
FORD
- P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
- P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
- P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
- P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
- P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
- P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
- P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
- 0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
AUDI
- 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
- J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
- 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
- 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
- 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
- 00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
- 01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
- N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE
BMW
- 73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
- 72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU
- P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
- P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
- P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
- P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU
NISSAN
- P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
- P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
- P1251 ZAWÓR REGULACJI DAWKI
- P1241 POCZĄTEK KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU
UWAGA NA OSZUSTÓW I PSEUDOFACHOWCÓW !!!
Niestety większość serwisów którzy naprawiają elektronikę wcale nie ma pojęcia o zagadnieniach związanych z elektroniką analogową i techniką cyfrową. Ich wiedza sprowadza się do władaniem lutownicą oraz obsługą multimetru.
Tacy fachowcy niestety istnieją i próbują naprawiać elektronikę samochodową.
CZY CHCESZ BY TWÓJ STEROWNIK PO NAPRAWIE WYGLĄDAŁ JAK TEN NA ZDJĘCIU OBOK - to prawie istne dzieło sztuki.
Twój sterownik był już naprawiany i dalej nie działa – ZADZWOŃ naprawiamy również te sterowniki, które po amatorskiej naprawie dalej nie działają np. dlatego, że ktoś przeczytał na forach by zamontować tam tranzystor za 5.99 zł np. IRLR2905, IRLR3705 itp. nie chcę tutaj ich wymieniać bo jest ich setki. TO NIE SĄ ODPOWIEDNIE TRANZYTORY.
Nie daj zepsuć własnego sterownika gdyż naprawa nie będzie kosztować 250zł lecz podyktowana będzie kupnem drugiego, którego cena sięga co najmniej 600zł plus ewentualne koszta związane z wyłączeniem Immobilaizera.
W sterowniku PSG5 oraz PSG16 uszkodzeniu ulega nie tylko „słynny” tranzystor ale również wiele innych rzeczy. W końcu jest to sterownik i w swojej konstrukcji posiada nie tylko procesor, ale również pamięć zarówno RAM, flash jak i eprom, szereg innych układów aktywnych i elementów pasywnych.
Jest niewielka różnica między tranzystorami montowanymi w sterownikach PSG5 i PSG16. Niektóre sterowniki PSG5 zwykle te po 2004 roku i wszystkie PSG16 posiadają dodatkową „nożkę” źródła tranzystora i w tych sterownikach usterka tranzystora występuje rzadko.
Ta jedna nóżka pozwala rozłożyć przepływający przez nie prąd i nie nagrzewa hybrydy na styku jego z nóżką gdzie zwykle występuje usterka przez co sterowniki te są trwalsze.
TRANZYSTORY W STEROWNIKACH PSG5 i PSG16 są IDENTYCZNE –zbadaliśmy to.
Uszkodzenie tranzystora wcale nie świadczy o uszkodzeniu mechaniki.
Wracając do słynnego tranzystora, który często ulega uszkodzeniu. Nasz serwis taki tranzystor montuje tą samą metodą, którą był montowany na linii produkcyjnej. Nie stosujemy żadnych past ani klejów – jest to naprawa na krótką mete. Sterowniki po naszej naprawie będą działać długie lata.
Jeszcze jedno słowo odnośnie samego tranzystora stosowanego do sterowników PSG5 i PSG16.
Nie ma nigdzie takiego samego tranzystora jaki był stosowany w sterownikach pomp wtryskowych. Ktoś wymyślił bajkę o dostępności oryginalnego tranzystora firmy Bosch. Sprawdź filmy na popularny serwisie wszystko jest wytłumaczone.
BOSCH NIGDY NIE BYŁ PRODUCENTEM ELEMENTÓW ELEKTRONICZNYCH !!!
Jeśli nie wierzysz Zadzwoń do serwisu Boscha i zapytaj o wyprodukowany przez nich tranzystor do sterownika pompy czy to VP44 czy VP30.
Nasz Serwis posiada tranzystor o identycznych charakterystykach pracy jak montowany w sterownikach PSG5 i PSG16.
Jako nieliczny posiadamy stanowisko diagnostyczne dla sterowników PSG5.
To jest kolejny powód dlaczego możecie nam zaufać i skorzystać z naszej oferty – PSEUDO FACHOWCY NIE POSIADAJĄ ODPOWIEDNIEGO STANOWISKA.
Sprawdzeniu podlega:
- poprawność i analiza wymiany danych poprzez magistralę CAN
- sprawdzenie poprawności działania elektrozaworów dawki paliwa oraz kąta wtrysku przy zadanych obrotach
- sprawdzenie poprawności działania sterownika w całym zakresie obrotów
- sprawdzenie czujnika Halla
- odczyt software jak i konfiguracji sprzętowej sterownika
- zapis i odczyt pamięci eeprom
Każdy sterownik po naprawie sprawdzany jest na specjalnym stanowisku symulującym pracę jaką pełni w samochodzie, dzięki czemu możemy dogłębnie sprawdzić i przetestować jego poprawną pracę.
Nie jest to naprawa, która przez wielu fachowców wykonana jest z dużą rezerwą - a nóż uda się i będzie działać. Tutaj nie ma takiej możliwość sterownik sprawdzony jest dogłębnie.
Potrzebujesz kompleksowej naprawy sterownika i pompy ?
Taką ofertę również mamy wam do zaproponowania.
Całość sprawdzana i naprawiania jest z wykorzystaniem dedykowanego stanowiska firmy BOSCH
POTRZEBUJESZ POMOCY PRZY DEMONTARZY MONTAŻU - ZADZWOŃ !!!
Udzielimy Ci darmowej pomocy przy montażu, demontażu sterownika jak i pomocy w postawieniu diagnozy
Jeśli potrzebujesz wyłączyć IMMO w sterowniku również możemy zrobić to dla Ciebie.
Nasza oferta skierowana jest zarówno dla warsztatów i serwisów mechaniki samochodowej jak i indywidualnego klienta.