Funkcja:
1. Nadaje się do silników krokowych, serwosilników.
2. Zintegrowany z przyspieszeniem typu S z funkcją natychmiastowego zatrzymania.
3. Odwrotna ochrona połączenia, ochrona przeciwprzepięciowa, ochrona nadprądowa.
4. Wbudowana regulacja prędkości i zewnętrzna regulacja prędkości inteligentne automatyczne przełączanie.
5. Można wyprowadzić częstotliwość impulsów do 20 KHz.
6. Wprowadź całą izolację transoptora, wyjście jest impulsem ujemnym. Sygnał wejściowy jest aktywny w stanie niskim.
Specyfikacja:
- Typ artykułu: regulator prędkości silnika krokowego
- Napięcie wejściowe: DC5 ~ 32 V
- Ustawienie trybu pracy: (przełącznik pokrętła: 1 na, 0 na dole)
- Automatyczny tryb podróży w obie strony Tryb pojedynczego wyzwalania Tryb pojedynczej podróży w obie strony Tryb elektryczny
- S1 0 0 1 1
- S2 0 1 0 1 1. Sygnał sterujący wynosi 0-24 V, sygnał obowiązuje dla zbocza opadającego, a sygnał wyzwalający musi być utrzymywany powyżej 2,5 US.
2. Wbudowany potencjometr i zewnętrzny potencjometr są automatycznie przełączane. Zewnętrzny interfejs potencjometru jest zawieszony, co jest oszustwem kontroli prędkości wbudowanego potencjometru. Jeśli podłączony jest zewnętrzny potencjometr (mniejszy lub równy 10K), płyta sterująca automatycznie przełączy się na zewnętrzny potencjometr.
3. Uruchom przełącznik ustawień, wbudowany potencjometr prędkości, wewnątrz kontrolera, otwórz obudowę w celu ustawienia.
- Opis funkcji:
1. Tryb automatyczny w obie strony: po wyzwoleniu startu przez kontroler trybu (wspólny koniec i wejście włączające dotykają), silnik automatycznie porusza się tam iz powrotem między limitem do przodu a limitem do tyłu. Dopóki spust nie zatrzyma wejścia.
2. Pojedynczy tryb dotykowy: po uruchomieniu trybu silnik będzie się obracał. Gdy silnik osiągnie ogranicznik do przodu, silnik zatrzyma się. Jeśli silnik zostanie ponownie uruchomiony, nastąpi odwrócenie. Po osiągnięciu granicy biegu wstecznego silnik zatrzymuje się. Uruchom ponownie silnik rozruchowy i powtórz obrót do przodu dla tego cyklu.
3. Tryb pojedynczej podróży w obie strony: po uruchomieniu trybu silnik obraca się do przodu. Po osiągnięciu limitu jazdy do przodu zatrzymuje się, a następnie zaczyna jechać do tyłu. Po osiągnięciu granicy biegu wstecznego silnik zatrzymuje się.
4. Tryb Jog: koniec początkowy i wspólny koniec są połączone z obrotem do przodu, a zwolnienie jest zatrzymane; połączenie między końcem ogranicznika a wspólnym końcem jest odwrócone, a ogranicznik zostaje zwolniony.
- Okablowanie i inne instrukcje:
1. Sterownik to uniwersalny silnik krokowy i sterownik silnika serwo. Ogólne napędy silników krokowych, napędy serwosilników można dopasowywać i stosować niezależnie od wielkości silnika.
- Różne znaczniki portu napędu silnikowego są różne, ale interfejs działa tak samo.
- EM=ENA=PREE włączone
- PUL=PULS=impuls CLK
- DIR=CW=kierunek CCW
- Ten kontroler wykorzystuje wspólną metodę połączenia anodowego:
- Sterownik PUL+ i DIR+ podłączamy do dodatniego bieguna zasilania +24V
- Wejście impulsowe sterownika podłączone do PUL (PUL-, PULS-, CLK-)
- Wejście kierunku jazdy podłączone do DIR (DIR-, CW-, CWW-)
- EN+, EN- To jest generalnie puste.
- 2, wyłącznik krańcowy, przełącznik przyciskowy
- Przełączniki mechaniczne, przełączniki przyciskowe, wyłączniki krańcowe, przełączniki nożne itp. Stosowane są w dwuprzewodowym typie normalnie otwartym. Jedna noga jest podłączona do wspólnego końca, a druga noga jest podłączona do odpowiedniego końca wejściowego, takiego jak start, stop oraz ogranicznik do przodu i do tyłu.
- Przełączniki elektroniczne, takie jak przełączniki fotoelektryczne, przełączniki zbliżeniowe i przełączniki Halla, wymagają trójprzewodowego normalnie otwartego typu NPN DC24V. Dwie linie są liniami energetycznymi i są bezpośrednio podłączone do zasilacza kontrolera; drugi to linia sygnałowa, która jest bezpośrednio podłączona do odpowiednich zacisków wejściowych, zatrzymania, ograniczników do przodu i do tyłu.
- 3, zewnętrzny potencjometr
- Zewnętrzny potencjometr prędkości wymaga wartości rezystancji ≤10 K, a moc nie jest wymagana. Podłączenie zewnętrznego potencjometru wystarczy podłączyć odpowiednio do zewnętrznego zacisku wejściowego regulacji prędkości wspólnego zacisku.
Lista pakietów:
- 1 x kierowca
- 1 x instrukcja obsługi (chińskie-angielski)