MARKOWY STEROWNIK CENTRALNEGO ZAMKA BLOKER
Sterowanie centralnym zamkiem na pilota.
W zestawie 2 piloty typu brelok.
Zestaw przeznaczony jest do samochodów wyposażonych w centralny zamek otwierany z kluczyka.
Po instalacji sterownika możliwe będzie otwieranie i zamykanie samochodu za pomocą pilotów zdalnego sterowania, domykanie szyb (opcja dostępna w samochodach wyposażonych w moduł domykania), ułatwione odszukiwanie samochodu na parkingu poprzez funkcję mrugania kierunkowskazami.
Wybierając nasz zestaw otrzymujesz szczegółową instrukcję w języku polskim.
Podstawowe funkcje sterownika
- Sterowanie zamykaniem i otwieraniem samochodu za pomocą pilotów zdalnego sterowania. Do wyboru impuls minusowy, impuls plusowy, zamek pneumatyczny, bezpośrednie podłączenie pod siłowniki
- Gwarantowana najwyższa jakość wbudowanych markowych przekaźników 10A
- Zamykanie/otwieranie sygnalizowane mrugnięciem kierunkowskazów
- Obsługa do 4 pilotów (w zestawie dwa piloty wczytane do centralki).
- Piloty pracują w częstotliwości 433MH
- Sterowanie fabrycznym alarmem. Gdy fabryczny alarm sterowany jest za pośrednictwem centralnego zamka (bez pilota), nasz sterownik bez problemu go obsłuży
- Regulowana długość impulsu sterującego. Sterownik umożliwia ustawienie długości impulsu sterującego na 0,7 sekundy dla zamków elektrycznych i 3,5 sekundy dla zamków pneumatycznych. Ustawienie realizowane jest poprzez zworkę na obudowie. Nie ma potrzeby skomplikowanego programowania sterownika
- Domykanie szyb - działa w samochodach wyposażonych w tzw. moduł komfortu (domykania szyb).
- Funkcja odstraszania intruzów za pomocą mrugającej diody LED imitującej alarm (dioda w zestawie)
- Łatwe kodowanie dodatkowych pilotów za pomocą przycisku na obudowie centralki
Wybrane parametry pracy
- zasięg pilotów ~50m
- zasilanie 12V +/-3V
- pobór prądu 7-10mA
- praca w temperaturze od -40 do +70°C
Zestaw zawiera
- 2 piloty typu brelok
- centralka sterownika
- wiązka przewodów
- dioda imitująca alarm
- przylepiec
Do zestawu poza standardową instrukcją montażu dołączona jest autorska publikacja w formacie PDF "Mini Poradnik Montażu - Sterownik Centralnego Zamka". Poradnik krok po kroku prezentuje zagadnienia potrzebne na etapie samodzielnej instalacji zestawu w samochodzie.
Urządzenie między innymi bez przeszkód można montować w samochodach z poniższej listy. Brak wyszczególnionego modelu pojazdu na liście nie wyklucza automatycznie sterownika z montażu. W wielu przypadkach jest to możliwe po konsultacji z elektromechanikiem.
Audi: 80: 1990-2000; 90: 1988,1992; 100: 1988, 1991-1994; A2: 2000-2001; A3: 1998-2003; A4: 1995-2003; A6: 1994-1997, 1997-2004; A8: 2000-2001; Allroad: 2001-2002; Coupe S2: 1991-1995; S4: 2002; TT: 2000-2005
BMW: 3 1985-1990, 1990-1998, 1998-2005; 5 1998-1995, 1995-2003; 6 1993; 7 1986-1994, 1995-2001, 2003; 8 1989-1999; Z3 1996-2002; Z4 2003-2008; X5 2001-2005
Fiat: Barchetta 1995-2002, 2003-2005; Bravo 1995-2002; Cinquecento 1991-1998; Coupe 1994-2001; Croma 1985-1998; Doblo 2001-2008; Ducato 1994-2006; Marea 1997-2002; Multipla 1999-2004; Palio 1998-2001, 2001-2004; Panda 1995-2003; Punto 1994-1999, 1999-2003; Regata 1983-1990; Scudo 1995-2006; Seicento 1998-2008; Stilo 2002; Tempra 1990-1996; Tipo 1988-1995; Ulysse 1994-2008; Uno 1989-2002
Ford: Aerostar 1988-1997 Capri 1971 ->; Escort 1990-1995, 1995-1997, 1997-2003; Explorer 1991-2004; Fiesta 1989-1995, 1995-1999, 1999-2003; Focus 1998-2004, 2002-2009, 2005-2011; Focus C-Max 2004-2010; Galaxy 1996-2000, 2000-2005; Granada 1991-1995; Ka 1996-2002, 2002-2008; Maverick 1993-1996; Mondeo 1993-1998, 1996-2001, 2001-2006; Probe 1989-1992, 1992-1997; Puma 1998-2002; RS 2000 1995-1996; Scorpio 1994-1998; Sierra 1987-1993; Transit 1994-2000; Windstar 1994-2003
Mercedes: 123 1975-1986; 126 1986-1991; 190 1982-1993; 200 1992-1996; 250 1987 ->; 300 1989-1996; A 1997-2004; C 1996-2001; CLK 1997-2002; E 1993-1996, 1995-2002; G 1992; ML 1994-2005; S 1992-1998, 1998-2001; SL 1989-2001, 2001-2003; SLK 1996-2004; Sprinter 1995-2000, 2000-2005; V 1999; Vito 2001-2003
Opel: Agila 2000-2008; Astra 1991-2000, 1998-2003; Calibra 1990-1997; Corsa 1993-2000, 2000-2005, D 2006-2014; Frontera 1992-2004; Cadett 1984-1994; Meriva 2003-2009; Omega 1986-1994, 1994-2004; Sintra 1997-1999; Tigra 1994-2000; Vectra 1995-2003, C 2002-2005; Vivaro 2002-2006; Zafira 1999-2004
Peugeot: 106 1991-1996, 1996-2003; 205 1986-1998; 206 1998-2005; 306 1993-2003; 307 2001-2005; 309 1989-1993; 405 1992-1996; 406 1996-2004; 605 1989-2000; 607 2003-2004; 806 1994-2000; 807 2003-2005; Boxer 2002-2005; Expert 2003-2006; Partner 1996-1999; Ranch 1998-2003
Renault: 19 1991-1997; 21 1983-1994; 25 1984-1993; Avantime 2003; Clio 1990-1998, 1998-2005; Espace 1991-2002; Express 1985-1998; Extra 1997 ->; Kangoo 1998-2008; Laguna 1993-2001; Megane 1993-2002, 2002-2008; 5 1985-1992; Safrane 1992-1996; Scenic 1999-2003; Trafic 2002-2006; Twingo 1993-2007; Vel Satis 2003-2008
Seat: Alhambra 2002 ->; Arosa 1997-2000; Cordoba 1993-1999, 1999-2002; Ibiza 1993-2002; Leon 2001-2005; Toledo 1991-2002
Skoda: Fabia 2000-2005, 2005-2014; Octavia 1996-2010 (I), 2004-2013 (II); Favorit 1988-1994; Felicja 1994-2000; Roomster 2006-2015
VW: Bora 1999–2001; Caddy 1998-2003; Corrado 1998-1995; Golf do 1996, 1997-2003; Jetta 2001-2003; LT-35 1998-2005; New Beetle 1998-2007, -> 2010; Passat 1988, 1993-1997, 1998-2004; Polo 1994-2009; Sharan 1997-2004; T4 1989-1998; Touareg 2003; Vento 1991-1998