Szanowni klienci.
Artykuł pochodzi z aukcji łącznego hurtowego zakupu towaru po sezonowej wyprzedaży, likwidacji końcówek magazynowych oraz po zwrocie od kupujących.
W opisie poniżej podany jest stan faktyczny, prosimy o uważne zapoznanie się z opisem. Oferta jest tłumaczona automatycznie.
Stan po zwrocie, nie używany. Pęknięcie na rogu obudowy po transporcie. Realne zdjęcie na górze.
Stan po zwrocie, nie używany. Pęknięcie na rogu obudowy po transporcie. Realne zdjęcie na górze.
- Oszczędność miejsca: kompaktowy stół warsztatowy pasuje do każdego garażu / wystarczy złożyć / wymiary (dł. x szer. x gł.) 90 x 45 x 20 cm
- Miejsce na narzędzia: Przed ścianką perforowaną 10 cm głębokości / zintegrowana tylna ścianka do wyposażenia
- Montaż w minutach: Stół warsztatowy można zamontować w ciągu kilku minut i przekształcić każdą ścianę w warsztat / uchwyt i śruby wchodzą w zakres dostawy
- Wytrzymały + bezpieczny: stabilna, laminowana powierzchnia MDF, możliwość bezpośredniego cięcia na płycie bez uszkodzenia / zamykana - chroni Twoje narzędzia i zapobiega dostępowi przez osoby nieupoważnione
- Zakres dostawy: 1 x stół warsztatowy, 10 x hak ścienny z otworami, uchwyt + akcesoria montażowe
Już od dawna garaż nie służy już wyłącznie do przechowywania samochodów. Dłużej jest to magazyn, powierzchnia do przechowywania i warsztat. Miejsce jest z reguły niedoborem. Dzięki nowemu składanemu stołowi warsztatowemu firmy Stanley FatMax stworzysz miejsce robocze, które można w każdej chwili rozkładać i rozkładać. Stół warsztatowy można zamontować w ciągu kilku minut i jest gotowy do użycia.
Montaż jest bardzo prosty – wystarczy przykręcić uchwyty ścienne do ściany, a następnie zawiesić stół warsztatowy. Zintegrowana tylna ścianka z otworami umożliwia uporządkowane przechowywanie narzędzi. Dzięki temu Twoje narzędzia będą zawsze pod ręką.
Łącznie ładowność stołu warsztatowego wynosi 100 kg. Aby Twoje narzędzia były chronione przed dostępem nieupoważnionych lub dzieci, stół warsztatowy można zamknąć.
Stan po zwrocie, nie używany. Pęknięcie na rogu obudowy po transporcie. Realne zdjęcie na górze.