STACJA KLIMATYZACJI VIAKEN AUTOMAT X540
- Obsługa całkowicie w języku polskim
- Bogata baza danych
- Tryb w PEŁNI AUTOMATYCZNY
- Drukarka
- Podwyższona wydajność (również busy, samochody ciężarowe)
- Kompresor włoskiej firmy ASPERA
OPIS PRODUKTU
Nowa w pełni automatyczna stacja VIAKEN X540 przeznaczona do precyzyjnego i skutecznego serwisowania klimatyzacji samochodów osobowych na nowy czynnik R134A z możliwością przystosowania R1234YF, a także dzięki podwyższonej wydajności dużych układów np busów oraz ciężarowych. Idealny sprzęt dla serwisów, warsztatów i stacji obsługi pojazdów,
Urządzenie posiada kompresor Włoskiej firmy Aspera
SPECYFIKACJA TECHNICZNA PRODUKTU
- Typ czynnika chłodniczego:R134a
- Wymiary w opakowaniu:790x640x1360 mm
- Moc:750 W
- Szybkość pompowania próżni:10.8 m3/h
- Dokładność skali:10g
- Szybkość odzyskiwania:400 g/min
- Szybkość napełniania:1000 g/m
- Zdolność filtrowania:200 kg
- Pojemność zbiornika:15 Kg
- Masa:N.w G.w 115kg/125kg
- Stacja klimatyzacji jednostka główna
- Wąż wysokiego ciśnienia
- Wąż niskiego ciśnienia
- Złącze wysokiego ciśnienia
- Złącze niskiego ciśnienia
- Kabel zasilający
- Instrukcja obsługi
CECHY I FUNKCJE PRODUKTU
- Obsługa całkowicie w języku POLSKIM, urządzenie proste w obsłudze, komunikaty czytelne
- Funkcja w pełni automatycznego trybu pracy.Pełen cykl automatyczny ułatwia obsługę oraz eliminuje zagrożenie wystąpienia błędów podczas serwisowania systemów A/C
- Bogata baza danych systemu A/C praktycznie wszystkich marek i modeli samochodów. Zawiera informacje techniczne o ilości czynnika oraz oleju.
- Duży czytelny wyświetlacz LCD i membranowa klawiatura zapewnia komfort obsługi i przedłuża żywotność panela sterowania.
- Drukarka termiczna umożliwia wydruk raportu wykonanych czynność dla klienta
- Niezawodna pompa próżniowa i kompresor o podwyższonej wydajności.
- Tablica wskaźników - duże czytelne manometry analogowe informują o ciśnieniu w butli oraz układach HP i LP
- Kompaktowe wymiary i estetyczny wygląd
- Kompresor Włoskiej firmy ASPERA
- Odzyskiwanie starego czynnika
- Tworzenie próżni
- Dodawanie czynnika
- Dodawanie oleju
- Odpływ oleju
- Sprawdzanie szczelności
- Spust czynnika
TRYB AUTOMATYCZNY:
- PRÓŻNIA + NAPEŁNIANIE
- ODZYSK + PRÓŻNIA + NAPEŁNIANIE
TRYB MANUALNY (RĘCZNY)
- ODZYSK
- PRÓŻNIA
- NAPEŁNIANIE
- TEST SZCZELNOŚCI