ACS 810– urządzenie do serwisowania układów klimatyzacji o dużej pojemności
ACS 810– urządzenie do serwisowania układów klimatyzacji o dużej pojemności
- ACS 810 jest urządzeniem, które zostało specjalnie zaprojektowane do serwisowania układów klimatyzacji w autobusach i pojazdach ciężarowych, napełnionych czynnikiem R134a. Urządzenie automatycznie kontroluje procesy odzyskiwania, recyklingu oraz ponownego napełniania układu czynnikiem chłodniczym.
Pompa o wysokiej wydajności ułatwia wprowadzanie dużych ilości czynnika chłodniczego. Podwójny wentylator gwarantuje doskonałą kontrolę temperatury oraz stałe ciśnienie czynnika chłodniczego podczas fazy odzyskiwania. Ponadto chroni wewnętrzne podzespoły przed przegrzaniem.
Cechy i zalety:
- W pełni automatyczny przebieg serwisowania lub możliwość ręcznego wybierania poszczególnych etapów: oszczędność czasu i kosztów
- Pompa podciśnieniowa 283 litry/minutę: do bardzo szybkiego, głębokiego i wydajnego osuszania układu
- Duży zbiornik na czynnik 35 kg i pojemnik na olej 2000 ml: mniejsza ilość uzupełnień, elastyczność i oszczędność czasu
- Niezbędny interfejs użytkownika: dla wygody i łatwości obsługi
- Baza danych dla wszystkich modeli pojazdów: dokładna obsługa układów klimatyzacji w pojazdach
- Pompa zasilająca 2 litry/minutę: do szybkiego ładowania czynnika chłodniczego
- Drukarka: szczegółowe raporty w wersji papierowej dla przejrzystości świadczonej usługi
- Łatwy dostęp do filtra-osuszacza i pompy podciśnieniowej: przyspiesza i ułatwia okresowe przeglądy
- Automatyczne spuszczanie nieskondensowanych gazów: do łatwego i dokładnego oczyszczenia i dla oszczędności czasu
Dane techniczne:
- Czynnik chłodniczy: R-134a
- Tryby pracy: W pełni automatyczne
- Zawory ręczne: tak, 2 (LP i HP)
- Tryb manualnego prowadzenia procesu: (odzyskiwanie, podciśnienie, napełnianie) tak
- Funkcja odzyskiwania: Automatyczna
- Usuwanie oleju: Automatyczne
- Wytwarzanie próżni: Automatyczne
- Test szczelności: Automatyczny
- Dodawanie oleju: Ręczne ze sterowaniem
- Dodawanie kontrastu UV: Niedostępne
- Napełnianie czynnikiem: Automatyczne
- Funkcja płukania: tak (opcjonalny zestaw do płukania)
- Wymiana oleju w hybrydach: nie
- Spuszczanie gazów niekonden.: Automatyczne
- Dokładność wag: ± 5 g
- Manometr dla ciśnień HP/LP: 80 mm, klasa 1
- Wskaźnik ciśnienia w zbiorniku: Cyfrowy
- Wskaźnik statusu: Akustyczny
- Wyświetlacz: LCD 80-znakowy (z podświetleniem)
- Interfejs użytkownika: 21 języków
- Drukarka: tak
- Baza pojazdów: tak (osobowe, dostawcze i ciężarowe w Europie)
- Wymiana danych: Port PS2
- Węże serwisowe: 5,00m, SAE J2196
- Pompa podciśnieniowa: Dwustopn. pompa podciśnieniowa: 283 l/min
- Zbiornik na czynnik: 35 kg, certyfikat PED
- Pojemniki na olej: 2000 ml
- Pojemnik na kontrast UV: no
- Pojemniki na olej/kontrast: (w standardzie) 2 pojemniki standardowe
- Waga czynnika odporna na wstrząsy: tak
- Skuteczność odzyskiwania: > 95%
- Sprężarka: 5/8 HP
- Znak CE: tak
- Standardy SAE: no
- Wymiary (D x S x W): 690 × 660 x 1270 mm
- Masa: 130 kg (zbiornik na czynnik pusty)
- Zasilanie: 230 V 50/60 Hz
- Temperatura pracy: 10°C do 50°C
- Okulary ochronne
- Rękawice ochronne
- Oryginalne instrukcje
- Wąż serwisowy, HP, 5 m (S P00 100 035)
- Wąż serwisowy, LP, 5 m (S P00 100 036)
- Pojemnik na nowy olej 2 l (S P00 100 112)
- Pojemnik na zużyty olej 2 l (S P00 100 113)
- Dwa adaptery złącza do napełniania zewnętrznego zbiornika na czynnik.
- 1/4” SAE (S P00 100 019)
- W21.8-14 x 1/4” FL (standard UE) (S P00 100 080)