➡️ GOTOWY DO MONTAŻU, WYWAŻONY ŚRODEK TURBOSPRĘŻARKI FIRMY E&E TURBO
✅ NUMERY ZAMIENNE TURBOSPRĘŻAREK DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
- 49131-07400
- 49131-07420
- 49131-07430
- 49131-07510
- 144107853R 14410-7853R
- 144100953R 14410-0953R
- 144105051R 14410-5051R
- 144106852R
⚠️ Numery zamienne są to numery turbosprężarek konstrukcyjnie tożsamych, do których będą pasować odpowiednie części, np. korasy, zawory, uszczelki jeśli tylko zostaną dobrane według tych numerów.
Numery każdej firmy produkującyej turbosprężarki składają się z charakterystycznych dla niej członów i liter. Przykładowo:
- Garrett to 6 cyfr przed myślnikiem (najważniejsze) i 1,2,3 cyfry po myślniku, czasem kończące się literą "S" np. 878998-5001S, 878998-1
- BorgWarner to 11 cyfr pogrupowanych w schemacie 4-3-4, bądź pisane ciągiem bez myślników, np. 5303-988-0105, 53039880105
- Mitsubishi to 10 cyfr oddzielonych myślnikiem w środku w schemacie 5-5, np. 49373-04002
- IHI to numery mało schematyczne ale najczęściej zawierają litery i są dość krótkie np. VV22, 9VA18
⚠️ UWAGA! Przed zakupem sprawdź numer turbiny w swoim samochodzie (tabliczka znamionowa turbiny)
✅ SAMOCHODY Z TURBOSPRĘŻARKAMI DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
- Renault Trafic 3 Espace, 2.0d (2019)
- Opel Vivaro 2, 2.0d (2019),
- RENAULT TALISMAN ESPACE 2.0 DCI ADBLUE M9RG650 200KM/147kW 2019-
- RENAULT ESPACE V 2.0 DCI ADBLUE M9RG650 160KM/118kW / 200KM/147kW 2019-
✅ Zalety wkładów E&E TURBO
Śmigło lub koło kompresji.
Stosowane są łopatki z dodatkową warstwą antykorozyjną, co pozwala uniknąć utleniania aluminium i zwiększyć żywotność wkładu turbosprężarki
Rotor lub wał turbiny.
Zainstalowane rotory wykonane są z wysokiej jakości stopu zawierającego niklu w ilości od 50 do 70%. Większy procent niklu pozwala zwiększyć odporność na wysoką temperaturę części i, w rezultacie, zwiększyć żywotność całej turbosprężarki.
Uszczelki z "zamkiem"
W przeciwieństwie do większości producentów, zainstalowane są uszczelki z "zamkiem" (na zdjęciu po prawej stronie). Ta konstrukcja została opracowana i opatentowana przez inżyniera Garretta. Wykorzystanie połączenia "zamkowego" pozwala zmniejszyć prawdopodobieństwo wycieku oleju z wkładki z gorącej lub zimnej strony turbosprężarki.
Łożyska
Ważnym elementem wkładki są łożyska ślizgowe i łożyska kulkowe. Obróbka tych detali, wykonanych ze specjalnego stopu mosiądzu, odbywa się na zautomatyzowanych liniach produkcyjnych. Zapewnia to wysoką precyzję produkcji i długotrwałą pracę.
Dlaczego Wybrać Serduszka Turbo od AMBER Turbo ⭐⭐⭐⭐⭐
- Innowacyjna Technologia: KORAS TURBINY oferują innowacyjne rozwiązania, by zwiększyć wydajność silnika i poprawić dynamikę pojazdu.
- Precyzyjne Wykonanie: RDZEŃ TURBINY i Rdzeń koras od AMBER Turbo są efektem precyzyjnego projektowania i doskonałego wykonania, co przekłada się na niezawodność i trwałość.
- Optymalne Parametry: Serduszka Turbo od AMBER Turbo gwarantują optymalne parametry wydajnościowe, dostarczając niezrównanej mocy i efektywności.
Podsumowując, serduszka turbo od AMBER Turbo to gwarancja nie tylko podniesienia mocy Twojego pojazdu, ale także dostarczenia niezawodności i satysfakcji z jazdy. Wybierz AMBER Turbo, by doświadczyć nowego wymiaru wydajności swojego samochodu.