NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY
Numer rdzenia: KP35-210
Stan: fabrycznie nowy, wyważony i gotowy do montażu
Producent: Turbocentras UAB
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB
PRZED ZAKUPEM PROSIMY O SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI Z TABLICZKI ZNAMIONOWEJ!!!
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 54359700000 5435-970-0000 5435 970 0000
- 54359880000 5435-988-0000 5435 988 0000
- 54359900000 5435-990-0000 5435 990 0000
- 7701473122
- 14411-BN701
- 1441100QAF
- 14411-00QAF
- 8200409830
- 7701473673
- 8200022735
- 8200351439
- 8200409030
- 7711135037
- 14411BN701
- 14411-BN701
WYŻEJ WYMIENIONA TURBINA WYSTĘPOWAŁA W NASTĘPUJĄCYCH POJAZDACH:
- Dacia Logan 1.5L dCi K9K-700 65KM/ 48kW od 2000
- Renault Clio II 1.5L dCi K9K-700 65KM/ 48kW 2000-2005
- Renault Kangoo I 1.5L dCi K9K-700 65KM/ 48kW od 2000
- Renault Kangoo I 1.5L dCi K9K-700 57KM/ 42kW
SPECYFIKACJA PRODUKTU
- Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych do regeneracji turbosprężarek
- Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
- Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
- Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
- Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
- Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
- Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
Przed zakupem prosimy o SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI z tabliczki znamionowej!
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki!
Wybór wkładu według kodu silnika, zdjęcia (wygląda tak samo) może spowodować zakup NIE PASUJĄCEGO środka!
UWAGA!
Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki! W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!