HAMULCE SRL
Każdy element układu musi działać precyzyjnie - tylko wtedy cały układ spełni swoje zadanie - dlatego tak ważne jest by każdy z elementów był wysokiej jakości. Wszelkie systemy wspomagające hamowanie jak np. ABS czy powiązane z nim ESP, HBA zadziałają i pomogą tylko wtedy, gdy ostatnie ogniwo układu hamulcowego (tarcze i klocki) jest w stanie odprowadzić energię, zwłaszcza w trudnych warunkach drogowych. Możliwie najkrótsza droga hamowania, możliwie najdłuższy okres eksploatacji – ten złoty środek to odwieczny cel dla każdego producenta podzespołów układu hamulcowego.
Produkty hamulcowe SRLine osiągają ten złoty środek.
-2 NOWE TARCZE HAMULCOWE TYŁ S71-1056
Typ tarczy hamulcowej: pełny
średnica [mm]: 280
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
średnica otworu centrującego [mm]: 75
Wysokość [mm]: 60
Ilość otworów: 5
Wymiar gwintu: 14,5
średnica otworu [mm]: 120
średnica bębna hamulcowego: 160,8
- KOMPLET KLOCKÓW HAMULCOWYCH S70-1087
Grubość: 17 mm,
Szer. 1: 123 mm,
Wys.: 45 mm,
DATA W ZASTOSOWANIU OZNACZA LATA PRODUKCJI DANEGO MODELU AUTA, A NIE LATA ZASTOSOWANIA CZĘŚCI. W tym samym roku produkcji może występować kilka typów części w zależności np. od miesiąca produkcji lub nr VIN. W przypadku występowania 2 lub więcej typów danej części w tym samym samochodzie potrzebne są szczegółowe dane pojazdu jak np. nr nadwozia lub nr kontrolny pojazdu w celu prawidłowego doboru części.
PROSIMY PODAĆ: marka pojazdu, model , rok produkcji , pojemność i moc silnika , numer nadwozia VIN.
ZASTOSOWANIE:
BMW 3 E36 (1990-1998) silniki: 316, 318, 318tds, 320, 325, 325td / tds, 328
BMW 3 E46 (1998-05) silniki: 316, 318
.