Wystawiamy FAKTURY VAT
Przyjmujemy zwroty w terminie 14 dni od odebrania przesyłki
Wymieniamy na inny towar z naszej oferty w terminie 30 dni od odebrania przesyłki
ODBIÓR OSOBISTY: Chmielna 122 lokal U2, 00-801 Warszawa (wejście od frontu, niedaleko Ul. Żelaznej)
Dane do wpłat: Auto Apteka, Chmielna 122/U2, 00-801 Warszawa
konto 41 2490 0005 0000 4500 6646 9957 (Alior Bank) lub 61 1020 5558 0000 8602 3155 5181 (Inteligo / PKO BP)
Przedmiotem oferty jest jedno-elektrodowa, srebrna świeca zapłonowa BRISK dedykowana specjalnie do aut zasilanych paliwem gazowym.
Świece te są najwyższej jakości, ICH PRODUCENTEM JEST FIRMA PRODUKUJĄCA CZĘŚCI DO FABRYCZNEGO MONTAŻU WIELU AUT (NP. VW I SKODY) a także silnie zaangażowania w rozwiązania problemow zapłonowych w sportowych, wyścigowych i tuningowanych autach (np. z zastosowaniem turbin czy paliw alkoholowych i azotowych - NITRO).
Świeca zaprojektowana została tak, by zmniejszać straty mocy i wydajności silnika na paliwie LPG/CNG (co optymalizuje cykl spalania zmniejszając przy tym zużycie paliwa). Głównymi zaletami konstrukcyjnymi tych świec jest:
- zmieniona ciepłota świec w stosunku do dedykowanych do benzyny (gaz ulega spalaniu w warunkach innej termodynamiki niż benzyna)
- zmieniony skok iskry (odległość skoku iskry na świecach benzynowych powoduje, że mieszanka gazu zapalana jest za późno, co owocuje stratą mocy i elastyczności oraz wzrostem zużycia paliwa i zużycia części silnika, np. uszczelki głowicy).
DOKŁADNE ZASTOSOWANIE W KONKRETNYCH MODELACH AUT PODANE JEST W TABELI NADOLE AUKCJI.
GŁÓWNE ZALETY ŚWIEC DEDYKOWANYCH DO LPG:
- zużywamy mniej paliwa
- silnik pracuje równiej
- komputer ma mniej powodów do zapalania "check-a" na LPG
- występuje mniejsze zużycie elementów elektryki i silnika auta
- możemy zaobserwować lepsze przyspieszenie i/lub żwawsze zachowywanie się silnika
Parametry fizyczne:
- Gwint zewnętrzny: 14 mm
- Skok gwintu: 1,25 mm
- Długość gwintu: 19 mm
- Rozmiar klucza: 16
- Ilość biegunów: 1
- Wytrzymałość na LPG/CNG: 30.000 km
- Rodzaj paliwa: gaz (LPG lub CNG)
- Wykonanie: elektroda dodatnia (+) ze srebra (srebro charakteryzuje się małą zależnością przewodności od zmian temperatur)
Uwaga: wg zapewnień producenta świeca srebrna ma najlepszy stosunek przewodzenia przy pracy na zimnym i ciepłym silniku, co dla kierowcy oznacza mniejsze problemy z rozruchem podczas mrozów (świece gazowe mają niższą niż benzynowe ciepłotę).
Poniżej przedstawiamy grafiki oraz obszerniejsze informacje wraz z wyjaśnieniem.
Tłumaczenie do grafik poniżej:
Pierwsza grafika "konduktywność elektryczna mS/m" - przewodzenie elektryczne mili Simens / metr
Druga grafika :konduktywność termalna" - przewodzenie cieplne Wat na metr*Kelvin
Metale:
- NICKLE - NIKIEL
- PLATINIUM - PLATYNA
- IRIDIUM - IRYD
- GOLD - ZŁOTO
- COPPER - MIEDŹ
- SILVER - SREBRO
Techniczne uzasadnienie producenta świec srebrnych:
1. Srebro jest najlepszym przewodnikiem ciepła i elektryczności
• Srebro jest najlepszym przewodnikiem spośród stosowanych w produkcji świec metali. Przewodzi 560% więcej energii elektrycznej i 481% więcej ciepła niż Platyna, a 276% więcej energii elektrycznej i 177% więcej ciepła niż Iryd (grafiki powyżej).
• Srebrne elektrody świec zapłonowych przenoszą energię elektryczną i ciepło lepiej niż jakikolwiek inny materiał świec zapłonowych, co daje najmocniejszą iskrę! Jest to korzystne dla pełnego całkowitego spalenia dostępnego paliwa i powietrza w komorze spalania, a efektywność spalania powoduje wzrost mocy.
2. Niższe wymagane dostarczane napięcie zapłonu
• Świeca srebrna ma niższy poziom minimalnego napięcia zapłonowego - zapłon uzyskuje się przez wykorzystanie zoptymalizowanej średnicy środkowej elektrody świecy zapłonowej, a także ostrych krawędzi ciętej elektrody uziemiającej (świece Brisk Silver Racing). Ta konstrukcja świecy zapłonowej jest korzystna w zastosowaniach, w których system zapłonu jest przesuwany do granic możliwości w aplikacjach o zmodyfikowanej mocy (przy instalacji gazowej skrócony jest skok iskry, co zmniejsza czas gromadzenia energii dla skoku iskry, a samą iskrę czyni słabszą). Zastosowanie świec o lepszym przewodzeniu pozwala stosować świece o zmniejszonych skokach bez ryzyka utraty zapłonu. Niższe wymagane napięcie zapłonu jest również korzystne dla łatwiejszego rozruchu na zimno i pracy w częściowo zanieczyszczonym stanie świecy zapłonowej spowodowanym dłuższym biegiem jałowym, problemami z właściwym dostosowaniem (np. wybór świecy do gazu czy do benzyny) lub zużyciem oleju. (domieszki lub paliwa jak Alkohol, E85, CNG, LPG, propan .., itp.zmieniają charakterystykę spalania i świeca o szerszym zakresie pracy lepiej sobie z tym poradzi).
3. Lepsza zdolność zapłonu, zwiększa moc silnika
• Srebro jest najlepszym przewodnikiem termicznym i elektrycznym wszystkich metali stosowanych w produkcji świec i zapewnia doskonały przepływ elektronów dla najlepszego możliwego dostarczania iskier. Iskra w tych świecach jest tak potężna, że wypala nanocząsteczki srebrnej elektrody centralnej za pomocą każdej iskry, co dodatkowo zwiększa energię iskry i zdolność zapłonu. Ta funkcja świecy zapłonowej jest korzystna we wszystkich zastosowaniach, a w szczególności w zastosowaniach z wymuszoną indukcją lub zastosowaniami, w których układ zapłonowy jest przesuwany do granic możliwości (w aplikacjach o zmodyfikowanej mocy - np. tuning lub w aplikacjach instalacji LPG/CNG).
4. Silniki wyścigowe i silniki z trudnymi do zapalenia paliwami
• Świece zapłonowe Silver są najbardziej wszechstronnymi świecami zapłonowymi i mogą być stosowane w szerokim zakresie zastosowań, od całkowicie codziennych pojazdów napędzanych silnikami, aż do 4000 koni mechanicznych Pro Mod. Zalety elektrod srebrnych są najbardziej widoczne w trudnych do zapłonu paliwach, takich jak alkohol, E85, CNG, LPG, Nitro metan i inne paliwa alternatywne.
Główne zalety i zastosowania świec zapłonowych Brisk Silver:
• Srebro jest najlepszym przewodnikiem elektrycznym i cieplnym - najlepszym materiałem do świec zapłonowych o wysokich osiągach, zmodyfikowanych i wyścigowych.
• Najwyższa zdolność zapłonu zwiększa moc silnika - niższe wymagane dostarczane napięcie zapłonu.
• Dobra odporność na zanieczyszczenia i łatwiejsze rozruchy.
• Lepsze dopasowanie do pracy w silnikach wyścigowych i silnikach z trudnymi do zapalenia paliwami (silniki z doładowaniem / z turbodoładowaniem / na bazie azotu - szczególnie świece z Serii Brisk Silver Racing)
• Doskonały do systemów zapłonu totalnego (szczególnie świece z Serii Brisk Silver Racing)
• Doskonały wybór świecy zapłonowej do dowolnego pojazdu, zapasów lub modyfikacji, nawet w przypadku pojazdów o dużym przebiegu i pojazdów z problemami zużycia oleju.
Podsumowanie zalet:
• Srebro jest najlepszym przewodnikiem termicznym (cieplnym) ze wszystkich metali stosowanych do produkcji świec
• Pozwala na szeroki zakres temperatur świecy zapłonowej
• Doskonałe odprowadzanie ciepła poniżej max. mocy
• Doskonała odporność na obrastanie (zbieranie się nagaru czy innych zanieczyszczeń olejowo-paliwowych) przy niewielkim obciążeniu
• Srebro jest najlepszym przewodnikiem elektrycznym ze wszystkich metali stosowanych do produkcji świec
• Więcej wolnych elektronów
• Najlepsza dostawa mocy
• Najmocniejsza iskra
Podane poniżej dane przedstawiają okresy produkcji aut, w których katalog wskazuje zastosowanie sprzedawanej części. Nie są to natomiast gwarantowane daty zastosowania sprzedawanej części, gdyż w danych modelach mogło być stosowane więcej typów części (w zależności od takich danych jak wyposażenie, data i miejsce produkcji, rynek przeznaczenia itp.).
Prosimy przed zakupem porównać sprzedawaną część z zamontowaną w Państwa aucie, a w przypadku braku pewności prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny przed dokonaniem transakcji.
BMW 3 (E30) 318 is 100 KW 1796 CCM 136PS 1989/09->1991/08
BMW 3 (E36) 316 i 73 KW 1596 CCM 100PS 1990/09->1993/09
BMW 3 (E36) 316 i 75 KW 1596 CCM 102PS 1993/07->1998/02
BMW 3 (E36) 318 i 83 KW 1796 CCM 113PS 1990/12->1993/10
BMW 3 (E36) 318 i 85 KW 1796 CCM 115PS 1993/10->1998/02
BMW 3 (E36) 318 is 103 KW 1796 CCM 140PS 1993/03->1998/02
BMW 3 (E36) 318 is 103 KW 1895 CCM 140PS 1995/09->1998/02
BMW 3 (E36) 320 i 110 KW 1991 CCM 150PS 1990/09->1998/02
BMW 3 (E36) 323 i 2.5 125 KW 2494 CCM 170PS 1995/03->1998/02
BMW 3 (E36) 325 i 141 KW 2494 CCM 192PS 1990/09->1995/09
BMW 3 (E36) 328 i 142 KW 2793 CCM 193PS 1995/01->1998/02
BMW 3 (E46) 316 i 77 KW 1895 CCM 105PS 1998/09->2005/02
BMW 3 (E46) 316 i 77 KW 1596 CCM 105PS 2000/04->2005/02
BMW 3 (E46) 316 i 85 KW 1796 CCM 115PS 2002/02->2005/02
BMW 3 (E46) 316 i 85 KW 1596 CCM 115PS 2002/06->2005/02
BMW 3 (E46) 318 i 87 KW 1895 CCM 118PS 1998/02->2001/09
BMW 3 (E46) 318 i 105 KW 1995 CCM 143PS 2001/09->2005/02
BMW 3 (E46) 320 i 110 KW 1991 CCM 150PS 1998/03->2000/09
BMW 3 (E46) 320 i 125 KW 2171 CCM 170PS 2000/09->2005/02
BMW 3 (E46) 323 i 125 KW 2494 CCM 170PS 1998/03->2000/09
BMW 3 (E46) 325 i 141 KW 2494 CCM 192PS 2000/09->2005/02
BMW 3 (E46) 325 xi 141 KW 2494 CCM 192PS 2000/09->2005/02
BMW 3 (E46) 328 i 142 KW 2793 CCM 193PS 1998/02->2000/06
BMW 3 (E46) 330 i 170 KW 2979 CCM 231PS 2000/06->2005/02
BMW 3 (E46) 330 xi 170 KW 2979 CCM 231PS 2000/06->2005/02
BMW 3 (E90) 316 i 85 KW 1596 CCM 115PS 2005/09->2011/10
BMW 3 Compact (E36) 316 g 75 KW 1596 CCM 102PS 1994/03->2000/08
BMW 3 Compact (E36) 316 i 75 KW 1596 CCM 102PS 1994/03->2000/08
BMW 3 Compact (E36) 316 i 77 KW 1895 CCM 105PS 1998/12->2000/08
BMW 3 Compact (E36) 318 ti 103 KW 1796 CCM 140PS 1994/11->1995/08
BMW 3 Compact (E36) 318 ti 103 KW 1895 CCM 140PS 1995/07->2000/08
BMW 3 Compact (E36) 323 ti 125 KW 2494 CCM 170PS 1997/08->2000/08
BMW 3 Compact (E46) 316 ti 85 KW 1796 CCM 115PS 2001/06->2005/02
BMW 3 Compact (E46) 316 ti 77 KW 1596 CCM 105PS 2002/06->2005/02
BMW 3 Compact (E46) 318 ti 105 KW 1995 CCM 143PS 2001/03->2004/12
BMW 3 Compact (E46) 325 ti 141 KW 2494 CCM 192PS 2001/06->2005/02
BMW 3 coupe (E36) 316 i 75 KW 1596 CCM 102PS 1993/09->1999/04
BMW 3 coupe (E36) 318 is 103 KW 1796 CCM 140PS 1992/03->1995/10
BMW 3 coupe (E36) 318 is 103 KW 1895 CCM 140PS 1995/09->1999/04
BMW 3 coupe (E36) 320 i 110 KW 1991 CCM 150PS 1992/03->1999/04
BMW 3 coupe (E36) 323 i 125 KW 2494 CCM 170PS 1995/03->1999/04
BMW 3 coupe (E36) 325 i 141 KW 2494 CCM 192PS 1992/03->1999/04
BMW 3 coupe (E36) 328 i 142 KW 2793 CCM 193PS 1995/01->1999/04
BMW 3 coupe (E46) 316 Ci 77 KW 1596 CCM 105PS 2000/04->2006/07
BMW 3 coupe (E46) 316 Ci 85 KW 1596 CCM 115PS 2002/06->2006/07
BMW 3 coupe (E46) 318 Ci 87 KW 1895 CCM 118PS 1999/11->2001/09
BMW 3 coupe (E46) 318 Ci 105 KW 1995 CCM 143PS 2000/12->2006/05
BMW 3 coupe (E46) 320 Ci 110 KW 1991 CCM 150PS 1999/02->2001/08
BMW 3 coupe (E46) 320 Ci 125 KW 2171 CCM 170PS 2000/01->2006/05
BMW 3 coupe (E46) 323 Ci 125 KW 2494 CCM 170PS 1999/04->2000/09
BMW 3 coupe (E46) 325 Ci 141 KW 2494 CCM 192PS 2000/09->2006/07
BMW 3 coupe (E46) 328 Ci 142 KW 2793 CCM 193PS 1999/04->2000/06
BMW 3 coupe (E46) 330 Ci 170 KW 2979 CCM 231PS 2000/06->2006/07
BMW 3 coupe (E46) 330 xi 170 KW 2979 CCM 231PS 2000/06->2006/07
BMW 3 kabriolet (E36) 318 i 85 KW 1796 CCM 115PS 1994/01->1999/04
BMW 3 kabriolet (E36) 320 i 110 KW 1991 CCM 150PS 1993/12->1999/04
BMW 3 kabriolet (E36) 323 i 125 KW 2494 CCM 170PS 1995/06->1999/04
BMW 3 kabriolet (E36) 325 i 141 KW 2494 CCM 192PS 1993/03->1995/03
BMW 3 kabriolet (E36) 328 i 142 KW 2793 CCM 193PS 1995/03->1999/04
BMW 3 kabriolet (E46) 318 Ci 105 KW 1995 CCM 143PS 2001/09->2007/12
BMW 3 kabriolet (E46) 320 Ci 125 KW 2171 CCM 170PS 2000/09->2007/12
BMW 3 kabriolet (E46) 323 Ci 125 KW 2494 CCM 170PS 2000/04->2000/09
BMW 3 kabriolet (E46) 325 Ci 141 KW 2494 CCM 192PS 2000/09->2007/12
BMW 3 kabriolet (E46) 330 Ci 170 KW 2979 CCM 231PS 2000/06->2007/12
BMW 3 Touring (E36) 316 i 75 KW 1596 CCM 102PS 1996/01->1999/10
BMW 3 Touring (E36) 318 i 85 KW 1796 CCM 116PS 1995/07->1999/10
BMW 3 Touring (E36) 320 i 110 KW 1991 CCM 150PS 1995/01->1999/10
BMW 3 Touring (E36) 323 i 125 KW 2494 CCM 170PS 1995/09->1999/10
BMW 3 Touring (E36) 328 i 142 KW 2793 CCM 193PS 1995/01->1999/10
BMW 3 Touring (E46) 318 i 87 KW 1895 CCM 118PS 1999/10->2001/09
BMW 3 Touring (E46) 318 i 105 KW 1995 CCM 143PS 2001/09->2005/02
BMW 3 Touring (E46) 320 i 110 KW 1991 CCM 150PS 1999/10->2000/09
BMW 3 Touring (E46) 320 i 125 KW 2171 CCM 170PS 2000/09->2005/02
BMW 3 Touring (E46) 325 i 141 KW 2494 CCM 192PS 2000/09->2005/02
BMW 3 Touring (E46) 325 xi 141 KW 2494 CCM 192PS 2000/09->2005/02
BMW 3 Touring (E46) 328 i 142 KW 2793 CCM 193PS 1999/10->2000/06
BMW 3 Touring (E46) 330 i 170 KW 2979 CCM 231PS 2000/06->2005/02
BMW 3 Touring (E46) 330 xi 170 KW 2979 CCM 231PS 2000/06->2005/02
BMW 5 (E34) 518 i 85 KW 1796 CCM 115PS 1989/08->1995/09
BMW 5 (E34) 518 i 83 KW 1796 CCM 113PS 1989/08->1995/09
BMW 5 (E34) 520 i 24V 110 KW 1991 CCM 150PS 1989/09->1995/09
BMW 5 (E34) 525 i 24V 141 KW 2494 CCM 192PS 1989/09->1995/09
BMW 5 (E34) 525 iX 24V 141 KW 2494 CCM 192PS 1991/10->1995/09
BMW 5 (E34) 530 i V8 160 KW 2997 CCM 218PS 1992/09->1995/09
BMW 5 (E34) 540 i V8 210 KW 3982 CCM 286PS 1992/09->1995/09
BMW 5 (E39) 520 i 110 KW 1991 CCM 150PS 1996/01->2003/06
BMW 5 (E39) 520 i 125 KW 2171 CCM 170PS 2000/09->2003/06
BMW 5 (E39) 523 i 125 KW 2494 CCM 170PS 1995/11->2000/09
BMW 5 (E39) 525 i 141 KW 2494 CCM 192PS 2000/09->2003/06
BMW 5 (E39) 528 i 142 KW 2793 CCM 193PS 1995/11->2000/09
BMW 5 (E39) 530 i 170 KW 2979 CCM 231PS 2000/09->2003/06
BMW 5 (E39) 535 i 173 KW 3498 CCM 235PS 1996/04->1999/03
BMW 5 (E39) 540 i 210 KW 4398 CCM 286PS 1996/04->2003/06
BMW 5 (E39) M5 294 KW 4941 CCM 400PS 1998/10->2003/06
BMW 5 (E60) 520 i 125 KW 2171 CCM 170PS 2003/07->2010/03
BMW 5 (E60) 525 i 141 KW 2494 CCM 192PS 2003/09->2010/03
BMW 5 (E60) 530 i 170 KW 2979 CCM 231PS 2001/12->2005/02
BMW 5 (E60) 545 i 245 KW 4398 CCM 333PS 2003/09->2010/03
BMW 5 Touring (E34) 518 g 85 KW 1796 CCM 115PS 1995/11->1996/06
BMW 5 Touring (E34) 518 i 83 KW 1796 CCM 113PS 1993/03->1994/09
BMW 5 Touring (E34) 518 i 85 KW 1796 CCM 115PS 1994/09->1997/01
BMW 5 Touring (E34) 520 i 110 KW 1991 CCM 150PS 1991/11->1997/01
BMW 5 Touring (E34) 525 i 141 KW 2494 CCM 192PS 1991/11->1997/01
BMW 5 Touring (E34) 525 ix 141 KW 2494 CCM 192PS 1992/02->1997/01
BMW 5 Touring (E34) 530 i V8 160 KW 2997 CCM 218PS 1992/09->1997/01
BMW 5 Touring (E34) 540 i 210 KW 3982 CCM 286PS 1993/09->1997/01
BMW 5 Touring (E39) 520 i 110 KW 1991 CCM 150PS 1997/01->2000/09
BMW 5 Touring (E39) 520 i 125 KW 2171 CCM 170PS 2000/09->2004/05
BMW 5 Touring (E39) 523 i 125 KW 2494 CCM 170PS 1996/09->2000/08
BMW 5 Touring (E39) 525 i 141 KW 2494 CCM 192PS 2000/09->2004/05
BMW 5 Touring (E39) 528 i 142 KW 2793 CCM 193PS 1997/01->2000/09
BMW 5 Touring (E39) 530 i 170 KW 2979 CCM 231PS 2000/09->2004/05
BMW 5 Touring (E39) 540 i 210 KW 4398 CCM 286PS 1997/01->2004/05
BMW 5 Touring (E61) 525 i 141 KW 2494 CCM 192PS 2004/06->2010/12
BMW 5 Touring (E61) 545 i 245 KW 4398 CCM 333PS 2004/06->2010/12
BMW 6 (E63) 645 Ci 245 KW 4398 CCM 333PS 2004/01->2005/08
BMW 6 kabriolet (E64) 645 Ci 245 KW 4398 CCM 333PS 2004/04->2005/08
BMW 7 (E38) 728 i, iL 142 KW 2793 CCM 193PS 1995/08->2001/11
BMW 7 (E38) 730 i, iL 155 KW 2997 CCM 211PS 1994/10->2001/11
BMW 7 (E38) 730 i, iL 160 KW 2997 CCM 218PS 1994/10->2001/11
BMW 7 (E38) 735 i, iL 173 KW 3498 CCM 235PS 1996/01->1998/12
BMW 7 (E38) 740 i, iL 210 KW 3982 CCM 286PS 1994/10->2001/11
BMW 7 (E38) 740 i, iL 210 KW 4398 CCM 286PS 1996/01->2001/11
BMW 7 (E38) 750 i, iL 240 KW 5379 CCM 326PS 1994/12->2001/11
BMW 7 (E65, E66, E67) 730 i, Li 170 KW 2979 CCM 231PS 2003/03->2008/07
BMW 7 (E65, E66, E67) 735 i, Li 200 KW 3600 CCM 272PS 2001/11->2005/02
BMW 7 (E65, E66, E67) 745 i, Li 245 KW 4398 CCM 333PS 2001/11->2008/07
BMW 7 (E65, E66, E67) 760 i, Li 327 KW 5972 CCM 445PS 2003/01->2008/07
BMW 8 (E31) 840 Ci 210 KW 4398 CCM 286PS 1996/01->1999/12
BMW 8 (E31) 840 i 210 KW 3982 CCM 286PS 1993/02->1996/02
BMW 8 (E31) 850 Ci 240 KW 5379 CCM 326PS 1994/09->1999/12
BMW X3 (E83) 2.5 i 141 KW 2494 CCM 192PS 2004/01->2006/08
BMW X3 (E83) 3.0 i xDrive 170 KW 2979 CCM 231PS 2004/01->2006/08
BMW X5 (E53) 3.0 i 170 KW 2979 CCM 231PS 2000/05->2006/12
BMW X5 (E53) 4.4 i 210 KW 4398 CCM 286PS 2000/05->2003/12
BMW X5 (E53) 4.4 i 235 KW 4398 CCM 320PS 2003/12->2006/09
BMW X5 (E53) 4.6 is 255 KW 4619 CCM 347PS 2002/02->2003/12
BMW Z3 Roadster (E36) 1.8 i 85 KW 1796 CCM 116PS 1995/10->1998/10
BMW Z3 Roadster (E36) 1.9 i 103 KW 1895 CCM 140PS 1995/10->1999/03
BMW Z3 Roadster (E36) 1.9 i 87 KW 1895 CCM 118PS 1998/07->2003/01
BMW Z3 Roadster (E36) 1.9 i 85 KW 1895 CCM 116PS 1999/01->2003/01
BMW Z3 Roadster (E36) 2.0 i 110 KW 1991 CCM 150PS 1999/04->2003/01
BMW Z3 Roadster (E36) 2.2 i 125 KW 2171 CCM 170PS 2000/08->2003/01
BMW Z3 Roadster (E36) 2.8 i 142 KW 2793 CCM 193PS 1997/04->2000/06
BMW Z3 Roadster (E36) 3.0 i 170 KW 2979 CCM 231PS 2000/06->2003/01
BMW Z4 Roadster (E85) 2.2 i 125 KW 2171 CCM 170PS 2003/10->2005/10
BMW Z4 Roadster (E85) 2.5 i 141 KW 2494 CCM 192PS 2003/02->2005/12
BMW Z4 Roadster (E85) 3.0 i 170 KW 2979 CCM 231PS 2003/02->2005/10
BMW Z8 Roadster (E52) 4.9 294 KW 4941 CCM 400PS 2000/06->2003/06