Sram Red 22 Hamulec szczękowy Dual Pivot przód
- Producent: Sram
- Symbol: 52242
- Kod producenta: 00.5118.014.000
Hamulec szosowy szczękowy typu Dual Pivot (przód) Sram Red 22
Sram Red 22 to bezkompromisowa grupa do ścigania. Kiedy zaprezentowano całkowicie przeprojektowanego Red’a, nie było niczego, co dałoby się zrobić lepiej. Zupełnie nowy, stworzony od podstaw z innowacjami, nad którymi obmyślający je specjaliści oraz testujący zawodnicy spędzili cały rok. Pełen funkcji i zalet odpowiadających na potrzeby profesjonalistów — szybki, lekki, aerodynamiczny, ergonomiczny, prawie bezgłośny i oczywiście bez trimu dzięki przełomowej technologii Yaw™. Dodanie dwóch kombinacji biegów, było jedynym potrzebnym usprawnieniem, którego dodatkową zaletą jest to, że obecnie, bez zwiększania masy, otrzymaliśmy system przerzucający niewiarygodnie szybko z przodu z najlepszym i najpłynniejszym stopniowaniem przełożeń z tyłu. SRAM jako pierwszy dał 22 w pełni użyteczne biegi. Bez kompromisów i bez trimu, to właśnie nazywamy Red 22.
Sram Red 22 to wysokiej klasy hamulce szosowe o aerodynamicznych kształtach ramion i innych elementów jak regulatory czy zaczepy linki. Łożyskowane osie obrotu i jednolity, zwarty przekrój czołowy zapewniający doskonałe właściwości aerodynamiczne. Technologia Dual Pivot gwarantuje wysoką siłę hamowania. Hamulce Sram Red 22 odznaczają się sztywnością oraz dużą trwałością. Wymienne okładziny SwissStop Flash Pro w lekkich, ażurowych oprawach.
- Producent: Sram
- Model: Red 22
- Materiał: tytanowe piwoty, kute na zimno ramiona
- Kompatybilność: Klamkomanetki DoubleTap
- Technologia: Dual Pivot Design, AeroLink
- Hamulec przedni
- Kolor: srebrny
Marka SRAM jest doświadczonym amerykańskim producentem osprzętu i napędów do rowerów MTB. Powstała w 1987 roku w Chicago. Najbardziej popularne produkty to następujące elementy napędu: manetki, przerzutki, łańcuchy i kasety zębatek. SRAM stosuje wiele unikalnych rozwiązań. Najbardziej doceniane są obrotowe manetki grip-shift, które stanowią najszybszy sposób zmiany biegów.