SPRZĘGŁO
Przenosi ono napęd z silnika do skrzyni biegów, tak więc jest to jeden z ważniejszych elementów samochodu. Wyeksploatowanie jednego z elementów (np. tarcza, docisk) powoduje ślizganie się sprzęgła. W tym momencie musimy się już zastanowić nad wymiana na nowe ponieważ odbija się to na pozostałych częściach współpracujących ze sprzęgłem jak i komforcie jazdy.
Niewskazane jest wymienianie jednego elementu na nowy ponieważ wszystkie części mają porównywalną żywotność i z czasem i tak trzeba będzie wymienić wszystkie na nowe.
W samochodach z kołem zamachowym dwumasowym zaleca się jego sprawdzenie podczas wymiany sprzęgła.
SPECYFIKACJA:
- tarcza (170mm)+docisk+łożysko
- profil piasty: 20x15,1x17,3 mm
- ilość zębów na wieloklinie: 20
- 2 lata gwarancji
PROSZĘ ZWRACAĆ UWAGĘ NA OPIS SPECYFIKACJI ORAZ WYKAZ ZASTOSOWAŃ PODANEGO SPRZĘGŁA PONIEWAŻ CZASAMI MOŻE ONE ODBIEGAĆ TROCHE WYGLĄDEM INNEGO PRODUCENTA, NATOMIAST BĘDZIE ONO PASOWAĆ DO PODANYCH MODELI.
ZASTOSOWANIE:
- Fiat Seicento 900
- Fiat Cinquecento 900
NUMERY ORYGINAŁU:
- 132302
- 132319
- 3000834101
- 3981904
- 5888370
- 5890343
Produkcja zestawów sprzęgłowych SRLine odbywa się zgodnie ze specyfikacją OE i rygorystycznymi normami ISO 9001:2000, QS-9000:1998 oraz ISO/TS16949. Wymagające testy jakościowe i próby eksploatacyjne to warunki konieczne, które muszą być spełnione by dany asortyment został dołączony do zakresu SRLine.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------