Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży (7540456309)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 0:14 dnia 01.05.2019 r.

Kategoria: Ekonomia
Lokalizacja: Bytom


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy
Waga (z opakowaniem)
1000

oferta nr 7540456309


Opis

Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży

One Press

EAN 9788324698240

ISBN 9788324698240

Autor Grzybek Robert

Oprawa twarda

Rok wydania 2015

Format B-5

Stron 638

Jeśli chcesz się dowiedzieć:

-jak działa perswazja,

-na ile przydatne w sprzedaży są nowoczesne badania mózgu,

-czym jest strategia sprzedaży,

-w jakim zakresie psychologia może służyć do lepszego wykorzystania perswazji,

-co warto wiedzieć na temat negocjacji handlowych,

-kim jest i co robi KAM,

-na czym polega coaching sprzedawców,

-jaki arsenał motywatorów i zachowań przywódczych mają do dyspozycji kierownicy sprzedaży,

-dlaczego współpraca sprzedaży i marketingu jest tak ważna dla sukcesu firmy,

ta książka jest dla Ciebie. Znajdziesz w niej wiele przykładów z życia autora oraz jego otoczenia. Poza kilkoma studiami przypadków książkę uzupełniają praktyczne modele, ćwiczenia i opisy narzędzi.

O AutorzeRobert Grzybek jest partnerem oraz współzałożycielem GM Solutions, firmy specjalizującej się w rozwijaniu kompetencji organizacyjnych i indywidualnych w zakresie przywództwa oraz sprzedaży. Doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem zdobywał m.in. w Procter & Gamble oraz Telekomunikacji Polskiej. Od ponad 10 lat zajmuje się doradztwem, szkoleniami i coachingiem. Jest wykładowcą American Management Association i członkiem Global Sales Science Institute. Od kilku lat prowadzi zajęcia ze sprzedaży i zarządzania w szkole biznesu Politechniki Warszawskiej oraz na Akademii Leona Koźmińskiego.

Praktyczny podręcznik handlowania dla menedżeraTa książka to najobszerniejsza polska pozycja na temat sprzedaży osobistej oraz miękkich aspektów zarządzania organizacjami sprzedażowymi, inspirowana biblią marketingu Kotlera.

Czym od czasu przełomu ustrojowego w Polsce zawodowo zajmują się sprzedawcy? Czego uczą ich Amerykanie, Francuzi, Niemcy, Anglicy — wszyscy ci, którzy od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku kształcą młodych Polaków? Kiedyś musieli to robić od podstaw, bo uczniowie nie wiedzieli, co kryje się pod hasłami sprzedaży lub zarządzania w warunkach wolnorynkowych. Dziś zajmują się bardziej subtelnymi sprawami, ale mimo to kompleksowe omówienie tematyki sprzedaży jest bardzo potrzebne — tę właśnie lukę wypełnia niniejsza książka. Jej autor pisze wprost:

"Chciałem jeszcze lepiej zrozumieć, czym jest sprzedaż w swoich różnych aspektach i przejawach, oraz odczarować przynajmniej część mitów na ten temat".

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.