Witam, sprzedam Opla Insignię z 2010 r. 1,8 benzyna 140 KM. Insignia nigdy nie jeździła na gazie.
Trochę poopisuję autko, żeby zainteresowana osoba miała pojęcie na temat rzeczywistego stanu samochodu.
Opel zadbany, niezniszczony i czysty jak na co dzień wszystko w samochodzie sprawne, dodatkowy atutem jest fakt, że nigdy w nim nie palono. Lakier oryginalny na całej powierzchni auta 140 mikronów, jedynie tylne prawe drzwi posiadają 180 podejrzewam, że kiedyś były bardzo delikatnie otarte lub porysowane i została nałożona warstwa lakieru bezbarwnego tzw. klaru bez dodatkowego malowania, bo wtedy czujnik pokazuje już wartości od 220 mikronów, tak że na 100% Insignia nie miała nigdy żadnej przygody drogowej co można potwierdzić na miejscu, gdyż po wielu próbach kupna samochodu nabyłem ów czujnik. Jak się jedzie pare set kilometrów po auto a na miejscu stoi złom po którym na pierwszy rzut oka widać, że połowa auta była malowana a właściciel ci wmawia, że jest inaczej to się odechciewa wszystkiego. Insignia pochodzi z Holandii została sprowadzona do Polski w 2014 rok ostatni wpis w książce serwisowej to 156 tys. książka oryginalna nie jakieś podrobione śmieci tak samo przebieg 202 450 tys. oryginalny który wpisuję do umowy.
Parę słów co do stanu technicznego Opla:
Silnik: Suchy bez najmniejszych wycieków o tym w dalszej wersji, pracuje równo i cicho nie faluje nie kopci czy jakieś inne cuda 300 km temu wymieniona została uszczelka pokrywy zaworów, gdyż pojawiły się zapocenia a wraz z uszczelką zostały zmierzone luzy na wszystkich zaworach, tak że ani jeden nie odbiega od norm producenta a jest to wymagane pod instalację gazową choć nie każdy o tym wie, dodatkowo wymieniony został olej w silniku Mobil 3000 5w30 komplet 4-rech świec wraz z filtrami na wszystko posiadam rachunki. Dodatkowo zostało wymienione całe uszczelnienie chłodniczki oleju oryginalne GM bolączka opla, wraz z 2-ma uszczelkami, jak i nakrętkami kolektora wydechowego, wymieniony rozrząd wraz z pompą wody przy przebiegu 195160 tys. chyba tyle, co do silnika.
Skrzynia biegów: Płynnie zmienia biegi jak to w oplu również po wymianie oleju oryginał GM 300 km temu, profilaktycznie, gdyż nie wiadomo, kiedy był wymieniany co prawda OPEL nie przewiduje takich serwisów, ale olej sprzedaje. Wymienione sprzęgło przy przebiegu 195 tys.
Hamulce: Brzytwa, wymieniony komplet klocków i tarcz przód oraz tył około 7,5 tys. kilometrów temu, tak że w zasadzie nowe i nie ma co opisywać.
Zawieszenie: Sztywnie bez najmniejszych luzów, dziwnych stuków czy jakichś innych rzeczy wszystkie amortyzatory po 85%. świeżo po przeglądzie technicznym.
Układ kierowniczy: Wszystko działa bez problemu samochodem jedzie się pewnie nie ściąga przy jeździe czy hamowaniu śmiało można puścić kierownicę a insignia jedzie jak po sznurku.
Układ chłodzenia: Bez wycieków 300 km temu został zalany nowym zimowym płynem do -35 c
Co do wyposażenia samochody to mógłbym wypisać całą litanię, bo jest to wersja COSMO a z takich dodatkowych rzeczy to:
-Duża nawigacja dvd
-Coming Leawing Home
-Pół skórzana tapicerka w idealnym stanie z elektryką i ustawianiem odcinka lędźwiowego
-Fotochromatyczne lusterko wsteczne oraz kierowcy wraz ze składaniem z pilota oraz grzaniem, dodatkowo lusterko pasażera obniża się wraz z wrzuceniem wstecznego biegu.
-Klimatyzacja sprawna
-Elektrycznie podnoszona klapa bagażnika z pilota, jak i z wewnątrz samochodu
Myślę że to na tyle, plus te o których nie pisałem można sprawdzić po vin. Insignia w naprawdę świetnym stanie technicznym, jak i wizualnym środek wygląda jak nowy zero zniszczeń, wytarć czy innych rzeczy a ma przejechane oryginalnie, niekręcone 202 tys. co widać gołym okiem a można potwierdzić w serwisie nie jak w samochodach które mają 130-170 tyś. a środek wygląda jakby miał min poł miliona albo więcej.
Do Insigni dodaję komplet aluminiowych 18 calowych kół letnich widocznych na zdjęciach z oponami w bdb. stanie oraz komplet kół zimowych 17 calowych na felgach strukturalnych wraz z kołpakami, opony w stanie dobrym około 6mm biernika spokojnie na dwa trzy sezony.
Cena ostateczna bez negocjacji. Insignia jest dla osoby ceniącej czas stan techniczny oraz wizualny. W samochód włożone jest sporo pieniędzy więc cena nie wzięła się znikąd. Wsiadając do Insigni jestem pewien, że dojedzie wszędzie bez problemów i przygód.
Zainteresowane osoby zapraszam nawet z daleka, gdyż wiem jak to jest jechać przez pół polski a na miejscu stoi złom, a za paliwo i czas nikt nie zwróci. Auto niepicowane prane czy poddawane innym tego typu zabiegom.
Samochód można sprawdzić na dowolnej stacji diagnostycznej, aso czy u mechanika. Dla zainteresowanych podaje nr vin. w celu weryfikacji.
VIN: WOLGT8EC8A1125975
Przebieg: 202450 tys.
Przegląd: 14.10.2020 r.
OC: 5.03.2020 r.
Na więcej pytań chętnie odpowiem tel. pod nr. 503-716-173 pozdrawiam Paweł