Do tej pory działamy na oraz na portalu Showroom
mamy także stronę na FB oraz Instagramie oraz sklep internetowy
Przez ostatni rok aktywnie uczestniczyliśmy w wydarzeniach Grand Bazar, OchBazar, Fiwe i wielu innych targach mody.
Współpracujemy z konstruktorem i szwalnią z wieloletnim doświadczeniem.
Produkcja odbywa się w Polsce (Warszawa).
Współpracowaliśmy z wieloma blogerkami i influancerkami modowymi m.in. Klaudia Tolloczko, Lilly Marchel, Mariia Markova, Aurora Betti, finalistka programu Project Lady –Julia Sara i wiele innych.
Nasz instagramowy profil ma prawie 1100 osób obserwujących i stale rośnie.
Tworzymy styl miejski, sportową elegancję dla kobiet w wieku 25+, które niezależnie od okoliczności chcą czuć się wyjątkowo.
Aktywnie szukamy rozwiązań jak promować markę wśród konkurencji, wykorzystujemy marketing FB, reklamę na instagramie, Google Ad Words.
Organizujemy facebookowe konkursy, szukamy nowych ambasadorek marki.
Od ostatniego roku powstało kilka sesji lookbookowych w tym trzy sesje w studiu, sesja na dachu Buw, sesja nad Wisłą.
Mamy sklep internetowy na platformie prestashop oraz kanał na Showroom
Proponujemy sprzedaż udziałów- od 30% do pakietu kontrolnego 80%.
Aktywa
Na cenę sprzedaży marki wpływają następujące aktywa:
- System identyfikacji wizualnej marki: logo, logotyp, kolorystyka, prawa autorskie (wartość ok. 1500 zł)
Witryna sklepu internetowego, domena wraz z wszystkimi licencjami (sklep www. 4000zł, opłacone domeny do kwietnie 2019r.)
- Profile: Facebook (1800 fanów) liczby fanów ciągle rosną, Instagram (1100 followersów) - skrzynka pocztowa w domenie i inne,
- Projekty wykorzystane i nowe wraz z prawami autorskimi- szablony, wykroje (kolekcja wiosna/lato 2017r. wartość konstrukcji+prototypy- ok.6000zł, jesień/zima 2018 ok. 6000zł, wiosna/lato 2018 ok. 5000zł.)
-materiały do produkcji, wszywki, elementy produkcyjne (wartość ok.2000zł)
- Materiały marketingowe: zdjęcia, teksty, elementy grafik itd. (sesje zdjęciowe-4, wartość ok.7000zł)
- Umowy z pośrednikami w sprzedaży (witryny pośredniczące)
- Model obsługi dostaw
- Wartość magazynu (materiały z poprzednich i aktualnej kolekcji- ok. 2000zł)
- Baza produkcyjna: kontakty z wykonawcami, dostawcami, webdesigneram, agencją marketingową informacje dotyczące półproduktów.
-pozostałe towary- ok. 40 sztuk odzieży, wartość rynkowa ok. 5000zł
- Część zapasów pod kątem produkcji
- zestaw wysyłkowy (folie, foliopaki)
W przypadku zakupu kontrolnego 70-80% stajesz się właścicielem spółki, pozostali udziałowcy (ja) mogę uczestniczyć w procesie projektowania i rozwoju ale to wyłącznie decyzja właściciela i większego udziałowca.
70-80% udziałów- 35-40.000pln, 50%-60% udziałów- 30.000pln, 30-40%- 25.000pln, 10-20%-10-15.000
Wartość podlega negocjacjom
Perpsektywy
Marka od dnia funkcjonowania (12 m-cy) cieszy się uznaniem i budzi wyłącznie dobre emocje.
Firma ma bardzo duży potencjał, wprowadzenie nowej kolekcji z nakładami na reklamę wzmocni już ugruntowaną pozycję rynkową marki. Dodatkowo obecne stany magazynu zapewnią ciągłość sprzedaży i funkcjonowania a co za tym idzie płynność firmy od dnia zakupu.
powody sprzedaży
Sprzedaż wynika z faktu, że nie jestem w stanie rozwijać dalej marki z powodów finansowych