SPRĘŻARKA ,KOMPRESOR SAMOCHODOWY+ZESTAW NAPRAWCZY + WALIZKA
✅Napięcie: DC12v
✅Maksymalne ciśnienie: 150Psi
✅Wymiar 14,5/6 /20,5 cm
✅Tworzywo : ABS+Metal
✅Podświetlenie LED
✅Cyfrowy wyświetlacz
✅Długość przewodu zasilającego: 3,5 m
✅Długość wężyka 60cm
✅Sprężarka napompujesz:koła,materace,piłki
✅Wskaźnik zasilania, automatyczne napełnianie powietrzem
✅Zapakowany w karton
✅W zestawie 3 końcówki do pompowania piłek materacy pontonów
✅Cyfrowy kompresor z 3,5 metrowym kablem pozwoli bez problemu napompować piłki koła,materace.
✅Wbudowane gniazdo do przechowywania kabli i gniazdo do przechowywania wężyka
✅Oświetlenie kompresora LED pozwoli Ci nawet po zmroku korzystać z niego.
✅Niewielki rozmiar pozwoli przechowywać sprężarkę w każdym bagażniku.
Zestaw zawiera:
➡️Sprężarka
➡️Wężyk 60 cm
➡️3 końcówki do pompowania
➡️Zestaw naprawczy (3 sznurki wulkanizacyjne, klej i dłuta)
➡️Śrubokręt płaski
➡️Śrubokręt gwiazdkowy
➡️Nożyk
➡️Kombinerki
Zestaw umożliwia szybką naprawę przebitej opony,ale jest rozwiązaniem tymczasowym .Niezwłocznie udaj się do wulkanizatora.
W zestawie 3 sznurki wulkanizacyjne, klej i akcesoria.
Szybko bez ściągania opony z felgi dokonać szybkiej naprawy przebitej opony.
Sposób użycia zestawu naprawczego
Usuń gwóźdź z miejsca, gdzie opona została uszkodzona.
Posmaruj frez załączonym klejem i wbij w dziurę pozostawioną po gwoździu zgodnie z kątem pod jakim ten gwóźdź wszedł w oponę, aby dobrze wypełnić dziurę klejem.
Następnie nawlecz sznur na szydło i zegnij na pół, końcówkami do góry.
Posmaruj sznur klejem i naciśnij za pomocą szydła nawleczony sznur w otwór po gwoździu, zgodnie z kątem wcześniejszej penetracji. Zdecydowanie wepchnij szydło ze sznurem przez uszkodzone miejsce.
Pamiętaj, aby sznur przeszedł przez całą warstwę opony.
Uważaj, aby nie przeciągnąć całego sznura do środka .
Dwa końce sznura powinny odstawać ok. 0,4 – 1cm ponad bieżnik opony. Zdecydowanym ruchem wyjmij szydło z opony (nie powinno się kręcić szydłem wewnątrz opony podczas jego wyciągania – może to spowodować jego złamanie).
Odetnij dwie wystające końcówki sznura pozostawiając 5 mm nad oponą. Podczas jazdy sznur zrówna się z powierzchnią bieżnika.