Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 118,00 zł
- Wprowadzenie do Arduino + Zrób to sam z Arduino
- 126,99 zł z dostawą
- 84,00 zł
- Gwarancja najniższej ceny
- Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie
- 93,99 zł z dostawą
- 35,19 zł
- Arduino od podstaw
- 44,18 zł z dostawą
Spraw, by rzeczy przemówiły. Programowanie Arduino (5097429033)
Sprzedający ebookpoint
poleca 99,40%
|
3100
Opis
Spraw, by rzeczy przemówiły. Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino (Ebook) |
Autor: Tom Igoe |
Wydawca: Helion |
Rok wydania: 2013 |
Liczba stron (w wersji papierowej): 462 |
ISBN: 978-83-246-5718-6 |
tel.32 230 98 63 w. 121, 188
fax.32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Helion.pl Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Zaprojektuj mikrokontrolery, komputery osobiste, serwery i smartfony tak, by komunikowały się ze sobą!
Ciężko nam w to uwierzyć, ale całkiem niedawno komputery były odizolowanymi jednostkami, niezdolnymi do komunikowania się między sobą. Dzisiaj potencjał samych komputerów, tabletów i telefonów połączonych w sieć jest oszałamiający. Budowanie projektów elektronicznych, które prowadzą interakcję ze światem fizycznym, to dobra zabawa. A kiedy urządzenia, które budujesz, zaczynają komunikować się między sobą, staje się to naprawdę interesujące. Trzydzieści trzy łatwe projekty z tej książki pokazują, jak sprawić, by Twoje gadżety komunikowały się z Tobą i Twoim środowiskiem. To idealna propozycja dla ludzi z niewielką wiedzą techniczną, ale dużym zainteresowaniem tematem!
Dzięki tej książce dowiesz się, jakie urządzenia i narzędzia będą Ci potrzebne, przygotujesz stanowisko pracy i rozpoczniesz tę niesłychaną przygodę! Na początek zbudujesz najprostszą sieć i prześlesz pierwsze komunikaty (także bezprzewodowo). W kolejnych rozdziałach zaczniesz konstruować coraz bardziej zaawansowane układy, poznasz szczegóły komunikacji bezprzewodowej, identyfikacji oraz lokalizacji. Twoją ciekawość powinien wzbudzić rozdział poświęcony umieszczaniu w sieci mikrokontrolerów. Ta możliwość daje Ci do ręki potężne narzędzie. Czy już wiesz, jak je wykorzystać?
Z odrobiną wiedzy o elektronice, niedrogimi zestawami mikrokontrolerów i modułami sieciowymi pozwalającymi im komunikować się ze sobą możesz od razu zacząć budowę tych projektów.
- Blink - Twój pierwszy program
- Monski Pong - sterowanie grą wideo za pomocą puszystej różowej małpki
- Sieciowy miernik stanu zanieczyszczenia powietrza - ładowanie i wyświetlanie najświeższego raportu dla Twojego miasta
- Czujnik toksyn XBee - używanie ZigBee, czujników i małpki z talerzami do ostrzegania o toksycznych wyziewach
- Bluetooth GPS - budowanie zasilanego z baterii GPS-a, który podaje swoją lokalizację przez Bluetooth
- Tweetowanie z RFID - odczytywanie strumieni Twittera przez pomachanie czytnikiem RFID
Zacznij eksperymentować i spraw, by rzeczy robiły to, czego chcesz!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.