SPORT ARSENAL - największy czeski producent sakw i bagażników rowerowych
Doświadczenie
Czeska firma SPORT ARSENAL powstała w 1992 roku i specjalizuje się w produkcji sakw i bagażników rowerowych.
Specjalizacja
Producent specjalizuje się w jednej dziedzinie, dzięki temu sakwy i bagażniki rowerowe nie są "przypadkowe", lecz przemyślane, dobrze zaprojektowane, solidnie wykonane i wygodne w użyciu. Potwierdzają to również liczne komentarze naszych klientów.
Sprawdzone produkty
Wąska specjalizacja i bogate doświadczenie firmy, w połączeniu z popularnością rowerów i turystyki rowerowej w Czechach, pozwoliły na stworzenie bardzo udanych sakw. Firma Sport Arsenal stała się ich wiodącym producentem. Kupując produkty Sport Arsenal możesz zaufać wieloletniemu doświadczeniu na czeskim rynku, dobrze "rozwiniętym rowerowo".
Testy
Przed wprowadzeniem do produkcji sakwy i bagażniki są testowane przez podróżników w naturalnych warunkach podczas wypraw rowerowych. Rozwiązania stosowane w produktach bazują na zbieranych przez lata doświadczeniach i licznych opiniach użytkowników.
Dodatkowo producent przeprowadza testy stabilności oraz wytrzymałości sakw i bagażników pod obciążeniem i na wstrząsach, na skonstruowanym przez firmę Sport Arsenal urządzeniu testującym TMSA® (Testing Machine Sport Arsenal).
Wszystkie bagażniki Sport Arsenal są wykonane zgodnie z normą ISO 9002.
Co to jest TMSA?
TMSA (Testing Machine Sport Arsenal) jest urządzeniem skonstruowanym przez firmę Sport Arsenal do testowania sakw i bagażników rowerowych. Celem firmy Sport Arsenal jest ustalenie, czy bagażnik na pewno wytrzyma maksymalne dopuszczalne obciążenie i gdzie są jego najsłabsze punkty. W tym celu stosowane są dwa typy testów: zmęczeniowy i zniszczeniowy. Ponadto na urządzeniu TMSA testowane są systemy nośne sakw i ich zachowanie na wstrząsach.
Test zmęczeniowy:
Podczas testu bagażniki Sport Arsenal są obciążane do maksymalnej nośności + dodatkowe 5 kg. W ciągu 8 godzin rower wraz z bagażnikiem i żelaznym obciążeniem przejeżdża symulowaną nierówność 115200 razy, czyli 4 razy w ciągu sekundy. Test ujawnia zawczasu wszelkie wady konstrukcyjne i wady materiału. W przypadku, gdy produkt lub jego prototyp nie wytrzyma testu, wprowadzane są odpowiednie zmiany w zastosowanej technologii lub użytym materiale, po czym test jest powtarzany.
Produkty Sport Arsenal dzielą się na 4 klasy:
- LRC - seria podstawowa, rekreacyjna.
- SNC - dla bardziej wymagających. Do zaawansowanej turystyki rowerowej w różnorodnym terenie.
- EXPEDICE - najbardziej wytrzymałe, całkowicie wodoszczelne sakwy wyprawowe. Bagażniki o najwyższej wytrzymałości.
- W2B - Wrap To Bike. - Bike Packing. Lekkie sakwy zakładane bezpośrednio do roweru, bez bagażnika. Do spakowania się "na lekko". Do każdego roweru: zarówno na szosę jak i w trudny teren.
NA TEJ AUKCJI OFERUJEMY:
SPORT ARSENAL ART. 312 Y Wodoszczelna sakwa boczna na bagażnik przedni i tylny, system modułowy
cena za 1 sztukę
Seria EXPEDICE - wyprawy rowerowe. Ogólna charakterystyka i przeznaczenie:
Seria sakw i bagażników EXPEDICE została zaprojektowana specjalnie dla kilkutygodniowych wypraw, podczas których podróżuje się z ciężkim bagażem bez możliwości uzupełnienia zapasów.
Odpowiednio zaprojektowana konstrukcja bagażników zapewnia wysoką nośność i sztywność. Taka kombinacja jest gwarancją bezpiecznej jazdy i stabilności bagażu podczas kamienistych zjazdów, a także podczas jazdy "na stojąco" przy podjazdach.
Konstrukcja sakw jest przejęta z worków używanych w żeglarstwie, to znaczy że są one w 100% wodoszczelne. Forma sakwy jest zaprojektowana tak, aby posiadała minimum szwów, a materiał łączony jest poprzez zgrzewanie. System zamykania jest rozwiązany metodą rolowania, podobnie jak w workach żeglarskich.
W skrócie:
- seria idealna dla wymagających rowerzystów, którzy obrali ekstremalne trasy (np. górskie i kamieniste) bez względu na warunki pogodowe, z maksymalnym obciążeniem do ok. 44 kg (łącznie bagażnik przedni, tylny i sakwa na kierownicę).
- główne cechy: szybkie, wygodne i stabilne zaczepienie sakw do bagażnika, całkowita wodoszczelność sakw, zgrzewane łączenia, najwyższa wytrzymałość materiału na przetarcia i obciążenie (do 15 kg), pasy kompresyjne.
System modułowy:
- Można ją użytkować na tylnym bagażniku jako pojedynczą sakwę (1 szt. art. 312), w parze (2 szt. art. 312) albo w zestawie z sakwą górną (art. 313).
- Każdy element zestawu można używać niezależnie od pozostałych.
- 3-elementowy zestaw (2 szt. 312 + 1 szt. 313) daje łączną pojemność ok. 62 litrów.
- Sakwę można użytkować również z modelami z niższej serii SNC, art. 508 i art. 599,
Przeznaczenie:
- sakwa zalecana do wymagających wypraw przy zmiennych i trudnych warunkach pogodowych,
Kolor:
- żółto-czarna,
Pojemność:
- 20 litrów,
Wymiary:
- długość: 33 cm,
- szerokość: 17 cm,
- wysokość: 38 cm,
Waga:
- 910 g,
Materiał i wodoodporność:
- wodoszczelny materiał PES / PVC,
- 100% wodoszczelności: zgrzewane łączenia materiału, zamykanie poprzez rolowanie i zapinanie na boki za pomocą klamer,
Kompatybilność i montaż:
- Upewnij się czy produkt będzie pasował do Twojego roweru.
- pasuje do bagażnika przedniego (art. 204) oraz wszystkich bagażników tylnych Sport Arsenal z wyjątkiem art. 001 oraz bagażników do sztycy,
- idealna w kombinacji z sakwami art. 599 (seria SNC) oraz 313 (seria EXPEDICE),
- wygodne i stabilne mocowanie do bagażnika,
- na górze aluminiowa szyna, na niej haki z regulacją rozstawu i wpinanymi plastikowymi podkładkami redukcyjnymi,
- na dole gumka z regulacją naciągu i metalowym haczykiem,
- blokada zapobiegająca wypięciu się sakwy z bagażnika podczas wstrząsów i jazdy po nierównościach (specjalnie wyprofilowany metalowy element na środku aluminiowej szyny),
- system mocowania umożliwia szybkie i wygodne zakładanie sakwy oraz jej ściąganie z bagażnika, a także stabilność sakwy podczas jazdy w różnorodnym terenie,
Masz bagażnik innej marki, a chciałbyś używać tej sakwy? Skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia czy sakwa będzie pasowała do bagażnika.
Układ komór i kieszeni:
- wygodny, szeroki dostęp do głównej komory od góry,
Wyposażenie i budowa:
- zamykanie poprzez rolowanie i zapinanie na boki za pomocą klamer,
- wewnętrzne, mocne, plastikowe usztywnienie od strony koła utrzymuje kształt i stabilność sakwy,
- szerokość sakwy regulowana za pomocą 2 pasków kompresyjnych - możliwość dopasowania objętości do ilości przewożonego bagażu, a w razie potrzeby możliwość całkowitego spłaszczenia sakwy do grubości kilku cm,
- pasy kompresyjne umożliwiają również przymocowanie dodatkowego bagażu na zewnątrz sakwy,
- wygodny uchwyt do przenoszenia sakwy w ręce,
Bezpieczeństwo na drodze:
- elementy odblaskowe z przodu, z tyłu i z boku, dla zwiększenia bezpieczeństwa,
ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE:
- sakwy i bagażniki rowerowe
- akcesoria rowerowe
- uchwyty Finn na smartfon wraz z aplikacją do nawigacji Bike Citizens
- akcesoria do montażu bagażników do nietypowych ram: bez otworów, z hamulcem tarczowym itp.
- plecaki rowerowe i turystyczne
- odzież na rower
- odzież na narty biegowe
- bielizna termoaktywna