SPODNIE DAMSKIE UNDER ARMOUR 1322091
Cechy produktu
- Marka: Under Armour
- Kod produktu: 1322091-001
Krój stroju:Compression - ściśle przylegający do ciała - quot;druga skóraquot; zaprojektowany, aby idealnie dopasowywać się do ciała.Zastosowane technologie:
- Konstrukcja w technologii ColdGearreg; łączy w sobie miękkie, szczotkowane wnętrze i gładką powierzchnię zewnętrzną
- Materiał doskonale wchłania i odprowadza wilgoć
- 4 kierunkowa rozciągliwa budowa materiału nie krępuje ruchoacute;w i szybko wysycha
- Dwuwarstwowa tkanina z wyjątkowo ciepłym, szczotkowanym wnętrzem i gładką, szybkoschnącą powierzchnią zewnętrzną
- Technologia anti-odor zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu oraz rozwojowi drobnoustrojoacute;w
- Ergonomiczne płaskie szwy zapewniają wygodę i nie obcierają
- Super miękki, elastyczny pas z logiem wewnątrz
- Długość nogawki w kroku: 70 cm
- 57 % bawełna, 38 %nbsp;poliester, 5 % elastan
UNDER ARMOUR jest młodą marką sportową, założoną przez Kevina Planka, byłego zawodowego gracza futbolu amerykańskiego. Grając w meczach swojej drużyny Kevin wiele razy w ciągu gry musiał zmieniać swój bawełniany, nieprzepuszczający powietrza i nieodprowadzający wilgoci t-shirt na nowy, aby utrzymać odpowiednią temperaturę ciała i komfort w trakcie gry. To doświadczenie naprowadziło go na pomysł stworzenia t-shirtu idealnego – zbudowanego z materiału, który nawet po długim czasie gry pozostawałby suchy i lekki. Under Armour zaczynało działalność na rynku amerykańskim w 1996 roku, posiadając pierwsze biuro w garażu domu. Dzisiaj, po ponad 10 latach obecności na globalnym rynku, firma ma własne laboratoria badawcze, w których materiały używane do produkcji strojów sportowych są ulepszane z sezonu na sezon tak, aby ostatecznie osiągnąć technologiczną perfekcję. Żaden produkt Under Armour po dziś dzień nie zawiera w sobie ani jednego grama bawełny. Ta wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych marka podbija obecnie rynki na wszystkich kontynentach, a jej obroty za ostatni rok sięgnęły miliarda dolarów, stawiając Under Armour w grupie czołowych korporacji sportowych świata. Będąc drugą najszybciej rozwijającą się spółką na amerykańskim parkiecie oraz okrzykniętą najgorętszą marką w sporcie, Under Armour stanowi mocne zagrożenie dla najsilniejszych marek sportowych obecnych na globalnym rynku. Założeniem każdego produktu Under Armour jest uczynić sportowców lepszymi (To make athletes better) i pomóc im osiągać jak najlepsze wyniki w wybranej dyscyplinie sportu. Under Armour nie jest marką mody sportowej, co wyróżnia ją spośród konkurencji. Zamiast oferowania odzieży sportowej dla każdego, Under Armour skupia się na produkcji tylko i wyłącznie technicznie zaawansowanej odzieży z wyraźnym przeznaczeniem do uprawiania sportu.