Specialized Turbo Levo S-Works
Całkowicie nowy S-Works Turbo Levo to bez wątpienia najgorętszy ze wszystkich modeli Turbo Levo. Okręt flagowy z masztem... to znaczy ramą... z włókna węglowego i zwiększającą sztywność konstrukcją Sidearm. A ponadto 150 mm płynnej, w pełni kontrolowanej amortyzacji, mocny silnik o liniowej charakterystyce pracy, nowa bateria 700Wh zwiększająca zasięg o 40 procent… a to dopiero początek.
OSTRE ZJAZDY. STROMA WSPINACZKA? NIE MA SPRAWY.
Turbo Levo jest kompletnym, progresywnym szlakowcem. Zastosowaliśmy w nim większy wysięg, zachowaliśmy krótkie dolne rury tylnego trójkąta i obniżyliśmy środek ciężkości. Następnie pochyliliśmy główkę ramy, by dać więcej pewności na zjazdach, oraz zmniejszyliśmy kąt rury podsiodłowej z myślą o efektywnej wspinaczce. Po prostu ideał.
WIĘKSZA MOC, WIĘKSZY ZASIĘG
Zastosowany w Kenevo silnik Specialized 2.1 zwiększa moc pedałowania o niewiarygodnych 410%. Bateria M2 sprawia, że nie musisz martwić się o zasięg. Z kolei aplikacja Mission Control App automatycznie zarządza baterią, dzięki czemu zawsze wystarczy Ci mocy do końca wycieczki. Większa moc. Większy zasięg. Więcej zabawy.
Ramy S-Works zawsze wyznaczały szczyt naszych prac projektowych i inżynieryjnych. W przypadku Levo mowa o ramie wykonanej w całości z włókna węglowego, bezkonkurencyjnej jeżeli chodzi o niską masę i niemal niezniszczalnej.
Silnik Specialized 2.1 to szczyt techniki w zakresie wspomagania rowerów elektrycznych. Nowy silnik jest wydajniejszy, o 15 % mniejszy i o 11 % lżejszy od poprzednika. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
Jednostka Turbo Connect Unit (w skrócie TCU) to coś więcej, niż tylko przycisk "włącz/wyłącz" - to prawdziwy mózg roweru. TCU pokazuje poziom naładowania baterii i tryb wspomagania. Łączy się również przez ANT+/Bluetooth® z opcjonalnym wyświetlaczem na kierownicy, gdzie dostępne są dane dziennej jazdy.
Pojemność nowej baterii Specialized serii M2 wynosi 700 Wh, co przekłada się na zwiększenie zasięgu aż o 40%. Bateria jest w pełni zintegrowana z ramą, a jej wyjęcie wymaga wyłącznie klucza imbusowego.
- RAMA S-Works FACT 11m full carbon, 29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel
- WIDELEC Fox Float 36 Factory, Grip2 damper, 160mm, 51mm rake, HSC, LSC, HSR, LSR, Kabolt axle
- ZACISK SZTYCY Specialized Ti-bolt-type, alloy, 38.6mm
- AMORTYZATOR Fox Float DPS Factory, Kashima, 3- position adjustment, 52.5x210mm, Kashima coating, Rx Trail Tune
- MOSTEK Deity Copperhead, 35.0mm
- KIEROWNICA Specialized Trail, FACT Carbon, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm, 35mm
- CHWYTY KIEROWNICY Deity, Knuckleduster, Black
- SIODŁO Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
- SZTYCA RockShox Reverb AXS, 30.9mm, S: 125, M:150, L/XL: 170mm
- PRZEDNI HAMULEC Magura MT7 with custom Loic lever blade, 203mm rotor
- TYLNY HAMULEC Magura MT7 with custom Loic lever blade, 203mm rotor
- TYLNA PRZERZUTKA SRAM XX1 Eagle AXS
- MANETKI SRAM AXS Eagle Controller
- KASETA Sram XG-1299, 12-speed, 10-52t
- ŁAŃCUCH SRAM XX1
- MECHANIZM KORBOWY Praxis Carbon M30, custom offset
- ZĘBATKI SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel
- OBRĘCZE Roval Traverse SL 29, hookless carbon, 30mm inner width, 2Bliss Ready, hand-built, 28h
- PRZEDNIA PIASTA Roval Traverse SL, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 110mm spacing
- TYLNA PIASTA Roval Traverse SL, DT Swiss Star Ratchet, 54t engagement, SRAM XD driver body, 12mm thru-axle, 148mm spacing
- SZPRYCHY DT Competition Race
- PRZEDNIA OPONA Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
- TYLNA OPONA Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- DĘTKI Standard, Presta valve
- SILNIK Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal
- UI/REMOTE Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®
- BATERIA Specialized M2-700, integrated battery w/rock guard, 700Wh
- ŁADOWARKA Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
- WIRING HARNESS Custom Specialized harness