Pracując nad nowym modelem Tarmac Disc chcieliśmy, by był szybki – szybki absolutnie wszędzie! Szybki na długich podjazdach, na płaskich, wietrznych odcinkach, na każdym z etapów TdF, w wyścigach ulicznych – by był najbardziej kompletnym rowerem szosowym. Tylko jak to osiągnąć? Zaczęliśmy od ramy Rider-First Engineered™, gwarantującej optymalne właściwości jezdne w każdym rozmiarze i aerodynamikę pozwalającą zaoszczędzić 30 sekund na dystansie 40 kilometrów w porównaniu z Tarmac'iem SL5. No a potem… odchudziliśmy ją o 20%. Tak powstał najlżejszy i najszybszy rower z najlepszą możliwą sterownością. Prezentowana wersja Tarmaca otrzymała wysokiej klasy osprzęt, jak przerzutki Shimano Ultegra R8000, solidne hydrauliczne hamulce tarczowe, wytrzymałe koła DT R470 Disc i karbonową sztycę S-Works.
Rozmiar 54
Efektywna długość rury poziomej: 54 cm Długość rury pionowej: 48,1 cm
Rower używany, w idealnym stanie technicznym i wizualnym.
ROWER PO SERWISIE, GOTOWY DO JAZDY NAJLEPSZY DLA WZROSTU: 170-182 CM MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU NA RATY
Specyfikacja
Rama Tarmac SL6, FACT 10r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, internally integrated seat clamp, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Widelec FACT 10r carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Waga 8,02 kg
Hamulce Shimano Ultegra R8070, hydraulic disc
Koła Dt Swiss R470 DB
Korba Shimano Ultegra R8000, 50/34 172,5mm
Przerzutka przód Shimano Ultegra R8000
Przerzutka tył Shimano Ultegra R8000 11S
Manetki Shimano Ultegra Disc R8020 2×11
Kaseta: Shimano Ultegra R8000 11s
Siodło Selle Italia XR
Sztyca S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset
Kierownica Specialized Shallow Drop
Mostek
Specialized SL