Szybki,bezawaryjny,geometria hybrydy pozwala utrzymać plecy w prostej, komfortowej pozycji. Idealny do szybkiego przemieszczania się po mieście a także do krótszych i dłuższych wypraw z sakwami dzięki zamontowanemu bagażnikowi. Rozmiar na wzrost: 175-192 cm.
Mocno doinwestowany:
1)Napęd-Korba Shimano Tourney+Kaseta Shimano Alivio+Łańcuch KMC.
2)Przednia opona. Obręcze zmienione na niemieckie wzmacniane obręcze Weinmann.
3)Bagażnik+rogi
4)Gratis światełka, dodatkowa używana opona i okulary.
Możliwość dokupienia pedałów 2 w 1 (platforma+SPD)
Kosztował 1950 zł.
Firmowy rower za cenę roweru z marketu, który posłuży jeszcze długie lata.
Używany za ok.połowę ceny i z gratisami. Żeby zrobić rower "pod siebie" warto pewnie przeprowadzić podstawową regulację hamulców, przerzutek. Preferowany odbiór osobisty w Jeleniej Górze. W przypadku wysyłki ze względu na czas poświęcony na przygotowanie przesyłki i gabaryty nie przyjmuję zwrotów, więc przemyśl proszę swoją decyzję, zadzwoń, zapytaj o to co Cię interesuję. Dziękuję. Jakiekolwiek pytania--->tel. 737 750 060
Specyfikacja:
ŁAŃCUCH KMC X8, 8-speed w/reusable MissingLink
MANETKI Shimano Altus, EZ Fire Plus, 8-speed
SUPORT Square taper, cartridge bearings
PRZEDNIA PRZERZUTKA Shimano Altus, 31.8mm adapter, top-swing, 8-speed
TYLNA PRZERZUTKA Shimano Altus, 8-speed
WIEŃCE 48/38/28T w/chainguard
KASETA Shimano, 8-speed, 11-32t
MECHANIZM KORBOWY Shimano Tourney
ZACISK SZTYCY Alloy, 31.8mm
RAMA Specialized A1 Premium Aluminum, Fitness Geometry, fully-manipulated butted tubing, integrated lower bearing, fender/rack mounts
WIDELEC Steel, straight blades, fender/rack mounts
STERY FSA, Campy style, integrated cartridge bearings, external sealed upper bearings, 15mm cone spacer
TYLNA OPONA Schwalbe Delta Cruiser
DĘTKI Standard, Schrader valve
SZPRYCHY Stainless, 14g
PRZEDNIA PIASTA Double-sealed, QR, 32h
PRZEDNIA OPONA Innova
OBRĘCZE Alloy, double-wall
TYLNA PIASTA Double-sealed, QR, 32h
KIEROWNICA Specialized Flat Bar, alloy, 10-degree backsweep, 25.4mm clamp
OWIJKA Specialized Body Geometry Targa, lock-on
SIODŁO Body Geometry Targa Sport, steel rails, SWAT compatible mounts, 155mm
SZTYCA Alloy, 2-bolt, micro-adjust, 12.5mm offset, 27.2mm
MOSTEK Forged alloy, 4-bolt, 20-degree rise
PRZEDNI HAMULEC Avid V-brake,
TYLNY HAMULEC Avid V-brake,
DŹWIGNIE HAMULCOWE Avid, V-brake