Na sprzedaż praktycznie nowy rower Specialized S-Works Enduro 27,5''. Rozmiar M. Rower został złożony w oparciu o ramę z roku 2015. Rower został polakierowany na custom'owy wzór w profesjonalnej firmie zajmującej się lakierowaniem ram. Rower został złożony w oparciu o NOWY osprzęt więc zarówno wizualnie jak i technicznie jest jak nowy.
Złożony w lipcu-sierpniu roku 2017. Zdecydowana większość osprzętu jest NOWA wraz z rachunkami, fakturami. Poniżej opis.
Rama: Customowe, profesjonalne lakierowanie: zieleń + przeźroczysty mat, napisy czerwone. Kolor czarny jest tak naprawdę przeźroczysty i widać przez niego strukturę włókien węglowych. Wygląda o niebo lepiej niż fabryczny, świecący się czarny Speca. Wszystkie łożyska i śruby wymienione na nowe w serwisie dealera Speca w Olsztynie. Zakupiony bolt kit + bearing kit. Stare śruby i łożyska dodaje (defacto, z bolt-kita potrzebna była tylko jedna część więc reszta, nowa w zestawie). Lakierowanie lato 2017, od razu założone folie ochronne, rama wygląda jak nowa, technicznie jak nowa.
Damper: Cane Creek Double Barrel Inline - nowy, faktura lato 2017.
Amortyzator: X-Fusion Sweep 160mm - nowy, faktura lato 2017. Praktycznie to samo co Pike - trochę fajniejsza jak dla mnie charakterystyka.
Koła: Crank Brothers Iodine 3: nowe, faktura lato 2017. W komplecie dodatkowo dokupione bodajże 10 szprych i nypel (na wszelki wypadek bo ciężko dostać zastępcze w Polsce).
Mostek: Crank Brother Iodine 2. Nowy, faktura lato 2017.Kierownica: Cloud Perform DH 31.8 mm 780 mm czarno-limonkowa - nowa, faktura bodajże maj czy czerwiec 2017
Hamulec przód: Magura MT8. Nowy, sierpień 2017.
Hamulec tył: Magura MT5. Hamulec jest nowy, jednak kupiony w promocji i okazał się być nowy/zdjęty z innego roweru i przewód jest trochę za krótki... Rachunek mam. Postaram się to jeszcze zrobić przed sprzedażą.
Przerzutka tył: Shimano XT M8000. Nowa, faktura lato 2017. Nie widzę sensu dopłacania do XTR dla kilkudziesięciu gram. Jak ktoś widzi, może wymienić.
Kaseta: SRAM xD 11rz (najlepsza konfiguracja czyli lekka kaseta Sram XD i reszta osprzętu od Shimano). Kasetę dostałem za darmo z roweru wystawowego, wypożyczanego klientom. Nie mam faktury, rachunku. Kaseta NIE JEST nowa.
Łańcuch: Shimano XTR. Nowy.
Faktura lato 2017.
Stery: FSA. Nowe, faktura lato 2017.
Korba: Dość egzotyczna E.13 TRS+.
Korbę kupiłem jako używaną, mam skan rachunku listopad 2016. Korba wygląda niemal jak nowa, ryski z lupą można szukać. Korba w rowerze zrobiona pod napęd 1x11. Posiadam drugą zębatkę gdyby ktoś chciał zmienić na 2x11.
Suport: Race Face pod korby 30mm (jedyny pasujący oprócz HOPE). Nowy, rachunek lato 2017.
Napinacz: E13. Kupiony jako używany, wygląda praktycznie idealnie. Nie kupowałem nowego bo nie wiedziałem czy zdecyduję się na napinacz czy zębatkę narrow-wide i tak zostało.
Tarcze hamulcowe: Pływające ale niestety nie pamiętam modelu. Są nowe, na pewno mam jakieś potwierdzenie zakupu ale nie mogę się dogrzebać. Lato 2017.
Kapsel sterów: Dartmoor + podkładki karbonowe (UWAGA! Nie skracałem rury sterowej! Docelowo proponuję przystosować dla siebie wysokość i ją ewentualnie skrócić - stąd tyle podkładek)
Gripy: Dartmoor - nowe, lato 2017.
Sztyca regulowana: Crank Brothers Kronolog. Jedyna część naprawdę użytkowana, z mojego starszego roweru. Sztyca jest sprawna ale tak jak pisałem - używana. Mogę dodać nową sztycę karbonową aczkolwiek uważam, że ten rower zasługuje na regulowaną.
Opony: Maxxis Miniony DHF. Nowe, rachunek lato 2017
Do roweru dorzucam wszystkie faktury, rachunki itd. Dodatkowo, manuale, książeczki, opakowania. Niektóre rzeczy kupiłem za granicą w euro/funtach. Pisząc lato 2017 mam na myśli okres czerwiec - sierpień 2017. Rower składałem 3 miesiące. Prawie wszystkie podzespoły są nowe i mają przejechane maksymalnie 100km. A tak naprawdę jeździłem na nim 3, słownie trzy razy, więc te 100km jest grubą przesadą i naprawdę było +-50 ale nie chcę nikogo oszukiwać. Jeździłem po polach przy mojej dzielnicy w Olsztynie - Tatr ani Alp tutaj nie mamy. Mogę udzielić pisemnej gwarancji przebiegu. Kaseta, sztyca i korba były używane i to wyraźnie zaznaczam pomimo tego że są w dobrym stanie. Rama oczywiście wcześniej też była używana ale jest w stanie IDEALNYM. Nowe łożyska, nowy lakier. Rama posiada nieoryginalną naklejkę z numerem seryjnym wydrukowaną na profesjonalnej drukarce do folii. Oryginalne naklejki były do niczego po odklejeniu do lakierowania.
Nie ma problemu z przesłaniem zdjęcia ramy przed lakierowaniem z fabrycznymi naklejkami Speca. Dodatkowo na każdym etapie robiłem dokumentacje zdjęciową. Na życzenie prześlę zdjęcia sprzed lakierowania, w trakcie składania, z rozłożonymi nowymi podzespołami, więcej zdjęć obecnych, zdjęcia akcesoriów, pudełek.
Rower sprzedaję bo, trudno w to uwierzyć, ale padły mi płuca. Z dnia na dzień operacje, szpitale.. Akurat po złożeniu roweru. Niestety Enduro nie wchodzi w grę. Zostawiam sobie mój drugi rower Specialized Epic.
Za rower zapłaciłem 18 tysięcy złotych, nie licząc usług serwisowych. Rower robiłem dla siebie nie pod sprzedaż. Dlatego też nie wstawiałem używanych i zajeżdżonych XTR-ów tylko nowe XT-ki czy Magury. Mam dokładny spis cen części, który mogę udostępnić.
Zapraszam do obejrzenia, można się przejechać ale na spokojnie, bez skakania - szanujmy innych Kupujących. Jestem maniakiem rowerowym i mam nadzieję, że taka też osoba będzie nim zainteresowana.
UWAGA: Chcesz kupić Speca Enduro za 5, 7 , 8 tysięcy? Wybierz inne ogłoszenie. Na Allegro są takie rowerki. Używane i nie S-Worksy. Połowa od osób prywatnych, połowa od handlarzy. Ile używane? Tyle ile normalnie człowiek używa rower. Gwarantuję, że nikt przed sprzedażą nie wymienia choćby łożysk w ramie czy nie serwisuje amortyzatorów. Ani tego, ani tego nie widać a 1000zł z kieszeni wyparuje. Na tej aukcji owszem, dopłacisz ale kupisz S-Worksa z praktycznie wszystkim nowym. Decyzję pozostawiam Kupującym. CENA OSTATECZNA, NIE DO NEGOCJACJI.
Cena jest taka jak widać. Jeśli przyjedziesz, obejrzysz, będziesz chciał kupić bo jesteś maniakiem Enduro, coś tam opuszczę ale proszę, nie licz na więcej niż kilka stówek.