Przedmiotem aukcji jest używany, sprawny rower Specialized Fatboy, rocznik 2015, rozmiar L (19"), użytkowany jako drugi rower. Kupiony 09.2015 w sklepie rowerowym (F-VAT). Od zakupu przejechał 1989 km.
Względem wyposażenia fabrycznego, założone czerwone paski do felg (zamiast białych), założone czerwone hamulce hydrauliczne Tektro Draco 2 (zamiast czarnych mechanicznych Tektro Aries), założone pedały Shimano PD-M540 (zamiast nylonowych platform).
Specyfikacja:
Zacisk sztycy: Alloy, 31.8mm
Rama: Specialized M4 aluminum, fully-butted tubing w/ smooth welds, tapered head tube, post-mount disc dropouts, 190mm rear hub spacing, replaceable alloy derailleur hanger
Stery: 1-1/8" upper, 1-1/2" lower, threadless, Campy style, cartridge bearings
Tylna opona: Specialized Ground Control Fat, 60TPI, wire bead, 26x4.6"
Dętki: Standard, Presta valve
Szprychy: Stainless, 14g, black
Przednia piasta: Specialized Stout XC 135, Hi Hi disc, alloy, loose ball bearings, bolt-on axle, 32h
Przednia opona: Specialized Ground Control Fat, 60TPI, wire bead, 26x4.6"
Obręcze: Specialized Stout XC 90, disc, alloy, single wall, 90mm wide, sleeve joint, hookless design, 32h
Tylna piasta: Specialized Stout XC 190, Hi Hi disc, alloy, sealed cartridge bearings, QR, 32h
Łańcuch: KMC X10, 10-speed, w/ reusable MissingLink
Manetki: SRAM X5, 2x10, trigger
Suport: Samox, PF30, sealed cartridge
Przednia przerzutka: SRAM X5, 2x10, low direct mount
Tylna przerzutka: SRAM X5, 10-speed, long cage
Kaseta: Sunrace, 10-speed, 11-36t
Mechanizm korbowy: Specialized Stout XC, forged alloy, 2x10, PF30, Cr-Mo spindle, 36/22T, 104mm BCD spider
Przedni hamulec: Tektro Draco 2, 160mm rotor
Tylny hamulec: Tektro Draco 2,160mm rotor
Dźwignie hamulcowe: Tektro Draco 2
Pedały: Shimano PD-M540
Kierownica: Specialized Stout XC, double-butted 6061 alloy, 9-degree backsweep, 5-degree upsweep, 15mm rise, 31.8mm
Siodło: Body Geometry mountain, steel rails, 143mm
Sztyca: Alloy, 2-bolt, micro-adjust, 12.5mm offset, 30.9mm
Chwyty kierownicy: Specialized Body Geometry XCT Contour, Kraton w/ gel, lock-on
Mostek: Specialized Stout, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise, anti-corrosion hardware
Widelec: Specialized, alloy, air-formed legs, tapered alloy steerer, 135mm hub spacing, open QR dropouts
Ten pojedynczy róg na kierownicy i klamki po prawej stronie to autorska modyfikacja pod własne upośledzenia :), do zdemontowania :)