Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 124,38 zł
- Bidon rowerowy Elite Mia brąz-srebrny 650ml
- 134,37 zł z dostawą
- 124,38 zł
- Bidon rowerowy Elite Mia blady turkus 650ml
- 134,37 zł z dostawą
- 99,00 zł
- Nowy! BIDON CANNONDALE GRIPPER BOTTLE 650ml Sklep! Autoryzowany Dealer!
- 112,99 zł z dostawą
Opis
Witam, rower kupiony w kwietniu 2016(katalogowy) o przebiegu ok 2100km. Rozmiar S - ja mam 165cm.
Pełna dokumentacja oraz gwarancja.
Zapraszam do obejrzenia i przymierzenia się, a możliwe jest to w Pruszkowie lub Izabelinie, po wcześniejszym umówieniu.
Specyfikacja techniczna
Rama:
M5 alloy, 650b geometry, tapered head tube, PF30 BB, ISCG '05 mount, internal Command Post IR routing, 142mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 165mm travel
Amortyzator:
Custom RockShox Monarch Plus, AUTOSAG, 3-position compression adjust, rebound adjust, 215.9x57.2mm - damper przeszedł dwa serwisy każdy po 1000km
Widelec:
RockShox Pike RC 650b, Solo Air spring, 160mm travel, compression adjust, rebound adjust, tapered steerer, 42mm offset, 15mm Maxle Ultimate thru-axle - widelec przeszedł dwa serwisy każdy po 1000km, jak również smarowanie i zalanie prawidłowe po zakupie
Stery:
1-1/8" upper, 1-1/2" lower, threadless, Campy style, cartridge bearings(Nowe)
Mostek:
Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
Kierownica:
Specialized Demo, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 25mm rise, 780mm, 31.8mm
Chwyty kierownicy
Specialized Sip Grip, light lock-on, half-waffle, regular thickness(Nowe)
Przedni hamulec:
SRAM Guide R, metallic pads, 200mm Centerline rotor
Tylny hamulec:
SRAM Guide R, metallic pads, 180mm Centerline rotor
Dźwignie hamulcowe:
SRAM Guide R, alloy lever, reach adjust
Tylna przerzutka:
SRAM GX, 11-speed, long cage(Nowa)
Manetka:
SRAM GX, 11-speed, trigger(Nowa)
Kaseta:
SRAM XG-1175, 11-speed, 10-42t
Łańcuch:
KMC X11L, 11-speed, w/ reusable MissingLink - 600km, Shimano - 600km, Shimano - 900km, na tych łańcuchach jeździłem i je dołączam do roweru
Mechanizm korbowy:
SRAM GX-1000, 11-speed, PF30, 30T X-Sync ring, 94mm BCD spider
Suport:
SRAM, PF30, OS press-in bearings, sealed cartridge
Pedały:
brak
Obręcze:
Roval 650b, alloy, 29mm inner width, 24/28h
Przednia piasta
Soul Kozak, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 24h
Tylna Piasta:
Specialized, Hi Lo disc, 4x sealed cartridge bearings, 12mm thru-axle, 28h
Szprychy:
DT Swiss Industry, stainless
Przednia opona:
Specialized Butcher Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx2.3" - około 90% opony - w większości jeździłem na innych gumach
Tylna opona:
Specialized Slaughter Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx2.3" - około 90% opony - w większości jeździłem na innych gumach
Dętki:
Standard, Auto valve
Siodło:
Body Geometry - Zostanie dobrane pod nowego właściciela
Sztyca:
Command Post IRcc, cruiser control technology, micro-adjust height adjustable, alien head design, bottom mount cable routing, remote adjust SRL lever, 30.9mm, 125mm
Zacisk sztycy:
Specialized, 7050 alloy, single bolt, 34.9mm
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.