Specialized Crosstrail Comp SLX
Rower w db+ stanie, posiada ślady użytkowania, technicznie w pełni sprawny, gotowy do jazdy..
Rama aluminium w rozmiarze M- 49cm pod siodłem, osprzęt grupa SLX 2x10, korba przelotowa Specialized, amortyzator z blokadą skoku z kierownicy..
Waga rzeczywista 13,19kg
Szczegółowa galeria:
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10691711/1
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10691712/1
Mamy rozwiązanie dla wszystkich, którym potrzebny jest rower do jazdy miejskiej i wycieczek w przyrodzie. Nasze rowery są wielozadaniowe, nadają się równie dobrze do rekreacyjnych wycieczek podmiejskich, jak i dłuższych wypraw po leśnych drogach.
W życiu nie ma dwóch takich samych dni, a na rowerze dwóch identycznych treningów. Poniedziałek to kilka porannych okrążeń w parku, a niedziela oznacza Święto Lasu. Jeżeli powyższe zdania są opisem Twojego podejścia do jazdy, potrzebujesz sprzętu do wszystkiego. I tu na scenę wkracza Crosstrail z aluminiową ramą, która jest jednocześnie reaktywna, wytrzymała i efektywna, a dzięki technologii Body Geometry Fit również wygodna w każdym terenie. Wszechstronność to również widelec z tłumieniem Multi-Circuit Damping, które oznacza płynne i przewidywalne łagodzenie nierówności przez przód roweru, efektywne na drogach gruntowych i utwardzonych. Pozostaje tylko pytanie, czy Ty sam jesteś równie wszechstronnym zawodnikiem?
W jeździe fitness teren i styl jazdy nie są tak ważne, jak płynne i konsekwentne pokonywanie kolejnych kilometrów. By poradzić sobie zarówno na szosie, jak leśnej ścieżce, Crosstrail Comp Disc otrzymał niestandardowy widelec z funkcją blokady amortyzacji, ułatwiającą jazdę na każdej nawierzchni. Aby uniknąć kompromisu pomiędzy wygodą i efektywnością zbudowaliśmy ramę ze stopu M4 Premium Aluminum, z geometrią, która zapewnia równy komfort przy wsiadaniu na rower i po godzinach jazdy. Całość dopełnia osprzęt Shimano SLX, hydrauliczne hamulce tarczowe, uchwyty na bagażnik i błotniki - słowem wszystko, czego możesz wymagać od uniwersalnego roweru.
- We współpracy z zespołem Body Geometry zaprojektowaliśmy ramę, będącą optymalnym połączeniem wygody i efektywności. Dzięki rurom ze stopu aluminium M4 Premium rama jest lekka, a uchwyty na bagażnik, błotniki i tarcze hamulca umożliwiają jej wszechstronne wykorzystanie.
- Niestandardowy widelec powietrzny ze skokiem 50 mm i tłumieniem Multi-Circuit Damping eliminuje znany, lecz niepożądany efekt "siadania". Oznacza to, że praca zawieszenia skoncentrowana jest w pełni na wygładzaniu terenu i łagodzeniu efektów najechania na przeszkody.
- Za zatrzymanie odpowiadają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano BR-M447, będące gwarancją efektywnej, stabilnej i niezawodnej pracy w każdych warunkach terenowych i atmosferycznych.
- Siodło Targa Comp i chwyty XCT Contour zostały opracowane przez zespół Body Geometry pod kątem poprawy krążenia, zmniejszenia ucisku na tkankę miękką, a w konsekwencji większej wygody na długich i krótkich dystansach.
Specyfikacja:
- Rama: Specialized M4 Premium Aluminum, Fitness Geometry, fully-manipulated butted tubing w/ smooth welds, internal cable routing, tapered/integrated headset, post disc mount, fender/rack mounts
- Widelec: Custom SR Suntour NCX, custom Multi-Circuit Damping, custom coil/MCU spring weights, 50mm travel, integrated remote hydraulic lockout lever, mag lowers, Cr-Mo stanchions, post disc mount
- Stery: FSA, Campy style, integrated cartridge bearings
- Mostek: Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
- Kierownica: Specialized, flat bar, double-butted 6061 alloy, 10-degree backsweep, 31.8mm
- Chwyty kierownicy: Specialized Body Geometry XC Contour, Kraton w/ gel, lock-on, closed end
- Przedni hamulec: Shimano BR-M447, hydraulic disc, resin pads, 160mm rotor
- Tylny hamulec: Shimano BR-M447, hydraulic disc, resin pads, 160mm rotor
- Dźwignie hamulcowe: Shimano, hydraulic
- Przednia przerzutka: Shimano, top swing, dual pull
- Tylna przerzutka: Shimano SLX Shadow, 10-speed
- Manetki: Shimano SLX, 10-speed
- Kaseta: Shimano, 10-speed, 11-36t
- Łańcuch: KMC X10, 10-speed, w/ reusable MissingLink
- Mechanizm korbowy: Specialized Stout SL, 44/32T, w/ chainguard
- Suport: Sealed external cups
- Pedały: Alloy, w/ reflectors
- Obręcze: Alloy, double-wall, disc
- Przednia piasta: Specialized, Hi Lo disc, QR, 32h
- Tylna piasta: Specialized, Hi Lo disc, QR, 32h
- Szprychy: Stainless, 14g
- Przednia opona: Specialized Trigger Sport, 60TPI, BlackBelt protection, 700x38mm
- Tylna opona: Specialized Trigger Sport, 60TPI, BlackBelt protection, 700x47mm
- Siodło: Body Geometry Targa Comp, hollow Cr-Mo rails, SWAT compatible mounts, 155mm
- Sztyca: Alloy, 2-bolt, micro-adjust, 12.5mm offset, 27.2mm
- Zacisk sztycy: Alloy, 31.8mm