Na sprzedaż idzie wspaniały i niezniszczalny rower marki Specialized - BIG HIT 3 2010r.
Rower składałem od podstaw dla siebie. Sprawował się wyśmienicie.
Sprzedaję, gdyż przesiadłem się na rower trailowy :)
Rama: Specialized Big Hit 3 2010r rozmiar " M"
Zawieszenie FSR, ośtylna qr 10
Stery: Cane Creek Tapered
Amor:
Rock Shox Boxxer R2C2
-sprężyna niebieska (+ sprężyna czerwona)
- na uszczelkach SKF
- oryginalnie ma kolor biały, ale przemalowany na czarny z brokatem
-brak pokrętła od jednego rebounda- ustawia się bez problemu kluczem imbusowym)
dorzucam: (Marzocchi Bomber 66 RCV 2012 + druga sprężyna bardziej miękka - trzeszcząca sterówka)
Koło przód:
-obręcz Dartmoor Rider,
-piasta hope PRO 2 EVO, oś 20mm
-opona Schwalbe Nobby nic 2.25 Performance
dorzucam: Maxxis High Roller 2.4 2ply 42 (3 razy w górach)
dętka: jakaś zwykła
Koło tył:
-obręcz Sunringle Equalizer,
-piasta Da Bomb Spin Head, oś 10mm na śruby
-opona Schwalbe Nobby nic 2.25 Performance
dorzucam: Maxxis High Roller 2.4 2ply 42 (3 razy w górach)
dętka: wzmacniana do dh- nie da się praktycznie przebić- waga ok: 700g
Damper- Fox DHX 4 , sprężyna 700x 2.5 (ustawiony pod około 90/100kg
Korba: shimano SLX , zębatka Dartmoor Narrow wide 36t
Pedały: platformowe cannondale
Przerzutka tył, shimano deore xt rd+ m785, Założony ori ochraniacz na przerzutkę BIG HIT
Manetka: slx
Łańcuch: shimano 10b
Kaseta: shimano 11-36t
Customowa (zrobiona ręcznie) górna klatka trzymająca łańcuch.
- thomson elite 30,9mm z offsetem (używałem do jazdy normalnej)
-druga sztyca prosta karbonowa specialized - używana do zjazdów)
Siodło: specialized+ scott (mogę dorzucić lekko porwanie siodło specialized )
mostek: Answer z regulacją
hamulce: shimano br 396 p:203mm t:203mm - klocki metaliczne- sporo zostało
support: Aerozine
Kierownica: Kore
Chwyty: Bontrager Rhytm
Amortyzator Boxer w pełni sprawny- ma obtarcia na goleni lewej, ale nie wpływa to na jego pracę, marzocchi dorzucam gratis- nie działa kompresja, rebound działa, strzyka sterówka jak to w marzocchi ale normalnie jeździ, pracuje i duuuużo wytrzyma jeszcze.
Napęd nie zużyty(miarka 1.0 - nie wpada)
Koła posiadają praktycznie nowe łożyska. Żadnych pęknięć ramy, jedynie normalne ślady użytkowania.
Przed sprzedażą wykonałem pełny serwis roweru (do wymiany pancerze, linka, napęd umyty, olej w amortyzatorze wymieniony)
Cena za cały komplet: kompletny rower. Reszta w gratisie : dodatkowy amor + dodatkowe opony w góry +dodatkowa sztyca karbonowa z siodełkiem i sprężyny.
Koszt wysyłki kurierem 100zl.