Gdy nie masz zbyt dużo miejsca na konsoletę, warto zainwestować w cyfrowy mikser Soundcraft Vi4.
Od scen muzycznych i koncertowych poprzez teatry i duże kluby muzyczne, kompaktowa, 24-ro tłumikowa Vi4 zapewnia moc konsolet Soundcraft. Przy tym zajmuje minimum tak cennego w audytorium miejsca.
Przełomowa technologia użyta w Soundcraft Vi6, zapewnia intuicyjną obsługe konsolety Soundcraft Vi4.
Wbudowany system Vistonics II dokładnie i przejrzyście informuje o wszystkich używanych funkcjach. Precyzyjne regulatory wbudowane w dotykowe ekrany pozwalają intuicyjnie i szybko dotrzeć i skorygować wybrane parametry.
System różnokolorowego podświetlania tłumików FaderGlow umożliwia błyskawiczną orientację, które funkcje w torach są kontrolowane przez system Vistonics II
Wyposażona w procesory firm Lexicon i BSS Audio, konsoleta Soundcraft Vi4 tworzy zupełnie nowy zintegrowany cyfrowy system, dostarczający realizatorowi niespotykanych, w tej klasie urządzeń, możliwości.
Jeżeli jesteście zainteresowani nadzwyczajną cyfrową technologią i łatwością obsługi, a macie ograniczone miejsce, pomyślcie o konsolecie Soundcraft Vi4.
Właściwości :
- Średniej wielkości kontroler w serii cyfrowych konsolet Soundcraft Vi
- Realizacja dźwięku i odsłuchu w formatach: Stereo (Lewy, Prawy) oraz Lewy, Centralny, Prawy
- Przedwzmacniacze mikrofonowe o bardzo niskim poziomie szumów
- 24-bitowe przetworniki analogowo-cyfrowe
- 40-bitowa, zmiennoprzecinkowa obróbka sygnału
- Vistonics II - system sterowania, wyboru oraz regulacji parametrów oparty o regulatory obrotowe i włączniki wbudowane w pięć ekranów dotykowych TFT wysokiej rozdzielczości
- System inteligentnego podświetlania kolorami funkcji tłumików FaderGlow
- System inteligentnego podświetlania i wyświetlania informacji wybranego parametru
- System automatycznej diagnostyki całej konsolety z raportowaniem błędów
- Synchronizacja z zegarami Wordclock, AES/EBU oraz Video
- Możliwość zmiksowania do 72 kanałów wejściowych
- 32 konfigurowalne szyny wyjściowe
- 24 zmotoryzowane tłumiki o długości 100 mm dla obsługi kanałów wejściowych (3 fabryczne warstwy wejściowe)
- 8 zmotoryzowanych tłumików o długości 100 mm dla szyn wyjściowych (4 fabryczne warstwy wyjściowe)
- 3 zmotoryzowane tłumiki o długości 100 mm dla szyn sum głównych L/R/C
- 1 zmotoryzowany tłumik o długości 100 mm dla dwóch niezależnych wyjść monitorowych A i B
- Standardowa obsługa 64 sygnałów wejściowych i wyjściowych w cyfrowym formacie MADI
- 24 dowolnie przypisywane punkty insertowe wysyłka/powrót sygnału (insert send/return)
- Możliwość zbudowania 3 wejściowych warstw użytkownika
- Możliwość zbudowania 5 wyjściowych warstw użytkownika
- 16 grup VCA
- 4 grupy wyciszania
- Obsługa protokołu komunikacyjnego HiQnet
- Wyjścia bezpośrednie z regulacją poziomu i wyborem punktu pobrania sygnału
- Redundantne połączenie ze stage-boxem realizowane poprzez złącza światłowodowe lub przewodami Cat 5, realizowane w protokole MADI
- Stage-box standardowo wyposażony w 8 styków sterujących GPIO, 64 wejścia analogowe mikrofon/linia oraz 35 wyjść analogowych
- Local rack wyposażony w 16 wejść i wyjść analogowych, 8 par wyjść cyfrowych AES/EBU, 16 styków sterujących GPIO oraz dwie pary analogowych wyjść monitorowych
- Wysokiej jakości cyfrowy 4-pasmowy korektor parametryczny w każdym torze z pełną regulacją parametrów, możliwość użycia filtrów półkowych w dolnym i górnym zakresie pasma
- Wysokiej jakości 30-pasmowy korektor graficzny BSS Audio dla 35 szyn wyjściowych, wykorzystujący tłumiki jako regulatory
- Wbudowane 8 stereofonicznych procesorów efektowych Lexicon najwyższej klasy, wyposażonych w najlepsze na świecie algorytmy
- Wbudowane procesory dynamiki BSS Audio najwyższej klasy dla każdego wejścia i wyjścia z pełną regulacją wszystkich parametrów
- Funkcja kopiowania i wklejania wybranych lub wszystkich parametrów do innych kanałów oraz do lub z biblioteki
- Pełna automatyka miksu z włączaną lub wyłączaną funkcją reagowania tłumików na dotyk
- Pełna funkcjonalność zapisywania i przywoływania ustawień wszystkich parametrów konfiguracyjnych konsolety, scen i zdarzeń
- Rozbudowane funkcje monitorowania sygnału
- 3 gniazda USB dla zewnętrznej pamięci typu flash
- Pełna obsługa MIDI (gniazda MIDI IN, MIDI OUT, MIDI THRU)
- Możliwość zmiany konfiguracji fabrycznej poprzez zastosowanie dostępnych kart
- Opcjonalne karty rozszerzające: ADAT, CobraNet, EtherSound, AVIOM
Specyfikacja :
- Pasmo przenoszenia (od wejścia mikrofonowo/liniowego do dowolnego wyjścia): 20 Hz - 20 kHz, +0/ -1 dB
- Pasmo przenoszenia (od wejścia cyfrowego AES/EBU do wyjścia AES/EBU): 20 Hz - 20 kHz, +0/ -0.2 dB
- Poziom szumów stage-box (od wejścia mikrofonowego do wyjścia w paśmie 22 Hz - 22 kHz): <0.003% przy 1 kHz
- Poziom szumów stage-box (od wejścia liniowego do wyjścia w paśmie 22 Hz - 22 kHz): <0.003% przy 1 kHz
- Poziom szumów (wejście mikrofonowe w paśmie 22 Hz - 22 kHz) dla źródła wejściowego o obciążeniu 150 ?: < -126 dBu
- Poziom szumów własnych (dla wyjścia liniowego w stage-box'ie), poziom tłumika sumy ustawiony na 0dB: -95 dBu
- CMRR, wejście mikrofonowe w stage-box'ie: 80dB przy 1 kHz
- Częstotliwości próbkowania: 44.1 kHz, 48 kHz
- Opóźnienie przetwarzanego sygnału (wejście mikrofonowe w stage-box'ie - wyjście liniowe w local rack'u): mniejsze niż 2 ms przy 48 kHz
- Częstotliwości próbkowania sygnału AES/EBU: od 32 do 108 kHz
- Poziom wejścia mikrofonowego: maksymalnie +28 dBu
- Poziom wejścia liniowego: maksymalnie +18 dBu
- Poziom wyjścia liniowego: maksymalnie +18 dBu
- Nominalny poziom pracy: 0 dBu
- Filtr górnoprzepustowy dla wejść w stage-box'ie: 80 Hz, 12 dB/oktwę
- Filtr górnoprzepustowy dla kanału: 20 Hz-600 Hz, 18 dB/oktwę
- Filtr dolnoprzepustowy dla kanału: 1 kHz-20 kHz, 18 dB/oktwę
- Wymiary: szerokość 1447 mm, głębokość 725,1 mm, wysokość 326,4 mm