Najwyższa półka obiektówów SONY seria G-Master, znawcy tematu wiedzą co to za sprzęt.
Mocowanie A jeśli potrzebujesz E wystarczy adapter SONY. Obiektyw używany hobbystycznie, jedynie drobne otarcia na obudowie, szkła natomiast jak nowe, zero rys i śmieci.
W zestawie wszystko co daje producent czyli obiektyw, dekielki, osłona przeciw słoneczna, oryginalny pokrowiec, mocowanie do statywu, pasek na szyję, dokumentacja, pudełko.
Zdjęcia przedstawiają konkretny egzemplarz, wykonane wczoraj. Zapraszam do licytacji
Jedyny w swoim rodzaju teleobiektyw zmiennoogniskowy F2.8
W obiektywach G Master zastosowano najnowsze technologie, dzięki którym uznana seria obiektywów typu G firmy Sony osiąga jeszcze wyższy poziom możliwości. W tym modelu zmiennoogniskowego teleobiektywu o stałej przysłonie F2.8 efekt bokeh — firmowy znak serii G — prezentuje się jeszcze lepiej. Obiektyw oferuje także wyższą rozdzielczość i znakomite odwzorowanie obrazu, błyskawicznie działający autofokus oraz wyjątkowo sprawną stabilizację obrazu.
Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie
Przy tworzeniu tego obiektywu szczególny nacisk położono na doskonały kontrast przy postrzeganiu częstotliwości przestrzennych. Dlatego zastosowano w nim trzy soczewki asferyczne, w tym jedną dwustronną i jedną nowo opracowaną soczewkę XA (extreme aspherical), której powierzchnia jest obrobiona z dokładnością do 0,01 mikrona. Pozwala to skutecznie ograniczać aberrację i uzyskiwać doskonałą rozdzielczość oraz zachwycający efekt bokeh.
Naturalne obrazy bez zniekształcenia kolorów
Zastosowanie czterech soczewek ze szkła ED (z bardzo małą dyspersją) oraz dwóch soczewek ze szkła Super ED pozwoliło poradzić sobie z problemem aberracji chromatycznej, która bywa uciążliwa w teleobiektywach. Całkowicie zlikwidowano zlewanie się kolorów, co pozwala uchwycić fotografowany obiekt z maksymalną ostrością.
Jeszcze lepszy autofokus zapewnia ostry obraz w filmach
Zastosowany w mechanizmie nastawiania ostrości podwójny silnik liniowy odgrywa kluczową rolę przy „wahliwym” sterowaniu na potrzeby mechanizmu wykrywania kontrastu systemu autofokusa przy nagrywaniu filmów. Kolejne cechy, dzięki którym ten obiektyw sprawdzi się przy nagrywaniu filmów tak samo dobrze jak przy fotografowaniu, to konstrukcja optyczna, która skutecznie minimalizuje efekt niestabilności kąta widzenia przy nastawianiu ostrości, i cicha mechanika.
Najlepsza w klasie jakość fotografowania z bliska
Najlepsze w klasie możliwości fotografowania z bliska. Minimalna odległość od obiektu to 0,96m, co w połączeniu z maksymalnym powiększeniem 0,25 x tworzy idealną konfigurację do portretów, makrofotografii i nie tylko. Z nowych udoskonaleń należy wymienić także soczewki ze szkła ED oraz mechanizm nastawiania ostrości z „szybującymi” soczewkami. Pozwalają one ograniczyć aberracje mogące stanowić problem przy fotografowaniu z bliska.
Szybki autofokus zoptymalizowany do fotografowania i nagrywania filmów
Osobne siłowniki precyzyjnie sterują ustawieniem dwóch grup ciężkich soczewek służących do nastawiania ostrości: grupę przednią porusza zaawansowany pierścieniowy silnik SSM (Super Sonic wave Motor), a grupą tylną podwójny siłownik liniowy. Zwiększoną dokładność ustawiania połączono tu z przekazywaniem do korpusu danych zbieranych na bieżąco przez zespół czujników położenia, co pozwala w pełni wykorzystać możliwości autofokusa.
Nieprzeciętna czystość i kontrastowość obrazu
Zaawansowana technologia Nano AR Coating pozwala wytworzyć powłoki o ściśle określonej, regularnej nanostrukturze. Skutecznie likwidują one odbicia światła, które mogą być przyczyną powstawania poświaty i tzw. duszków, co przekłada się na znaczną poprawę czystości, kontrastu i ogólnej jakości obrazu.(1. Powłoki Nano AR / 2.Szkło / 3.Światło przechodzące)
Działanie i niezawodność zoptymalizowane pod kątem pracy w terenie
Sztywna konstrukcja i stała długość przy nastawianiu ostrości i zoomu podnoszą komfort korzystania z obiektywu w najróżniejszych warunkach. Przyciski blokowania ostrości pozwalają zachować niezmieniony punkt ostrości nawet przy autofokusie działającym w trybie ciągłym, a ogranicznik zakresu ostrzenia pozwala wstępnie wybrać odległość od obiektu i uzyskać maksymalną szybkość pracy AF.
Wspaniały efekt bokeh dzięki 11-listkowej przysłonie
Przysłony kołowe w obiektywach Sony były zazwyczaj zbudowane z maksymalnie 9 listków, jednak w tym modelu jest ich aż 11. Pozwala to uzyskać doskonały efekt bokeh oraz gładkość obrazu i naturalny wygląd świateł.
Demontowalny, obrotowy uchwyt do statywu
Uniwersalny uchwyt do mocowania obiektywu na statywie pozwala szybko wyjąć aparat w sytuacjach wymagających szybkiego fotografowania z ręki. Dodatkowo wyposażono go w mechanizm obrotowy, który daje możliwość szybkiego przestawienia aparatu z pozycji poziomej w pionową i odwrotnie. Przed przypadkowym odłączeniem od statywu chroni blokada.
Duża niezawodność w trudnych warunkach
Obiektyw jest zabezpieczony przed wilgocią i pyłem, co w połączeniu z zastosowaniem fluorowej powłoki przedniej soczewki zapewnia doskonałą ochronę i niezawodną pracę w trudnych warunkach.