Snowboard Bataleon Camel Toe 153 cm
Deska Bataleon Camel Toe
Z Camel Toe przeżyjesz niezapomniane chwile na freeridzie. Deska idealnie nadaje się też do jazdy po przygotowanym stoku. Trójwymiarowy ślizg z przodu i z tyłu deski 3BT™ typu Freeride nie pozwoli tak łatwo się zakopać w śniegu. To również dodatkowe wsparcie przy inicjacji skrętów na wyratrakowanej trasie.
Cechy:
- styl jazdy: freestyle 6/10, all mountain 9/10, backcountry 9/10
- profil: medium camber
- flex: 4/10
- kształt deski: directional - kierunkowy
Parametry techniczne:
Rdzeń: Wood Core - Rdzeń deski zrobiony z drewna topoli, ze wstawkami z drewna bukowego, które wzmacnia deskę pod insertami i zwiększa jej pop.
3BT™: Freeride 3BT - wypłaszczona podstawa ślizgu jest bardzo wąska. Uniesienie z SideKick™ w nosie i tailu jest spore.
Laminat (top): BiAx Laminate - podwójna warstwa włókna szklanego - lekki i mocny. Wzmacnia flex i pozwala zachować desce swoje właściwości bez dodawania sztywności poprzecznej.
Ślizg: Hyper Glide S - ślizg spiekany, czyli szybki ślizg. Ale wymagać będzie od Ciebie częstszego serwisowania.
Shock Walls Sidewall: boki deski dodatkowo wzmocnione poliuretanem, z którego produkuje się np. kółka deskorolkowe. Poliuretan tłumi drgania i chroni przed uszkodzeniami.
Sidekick: SideKick dramatycznie zwiększa podniesienie krawędzi w najszerszej części nosa i taila. To sprawia, że inicjacja skrętów jest jeszcze gładsza, zwiększa wyporność w puchu i prowadzenie deski w trudnym terenie
Dodatkowe inserty do wiązań w celu jeszcze większego cofnięcia środka ciężkości podczas jazdy w puchu.
Ze względu na technologię 3BT konieczne jest wykonywanie serwisu ręcznie, a nie mechanicznie.
O technologii 3BT Triple Base Technology
Wszystkie deski Bataleon posiadają „positive camber” oraz uniesione punkty styczności w najszerszych częściach deski (na nosie i tailu). Są one bardzo sprężyste, mają całkiem niezłego popa.
Główne cechy 3BT:
1. Stabilny środek deski: nie ma podniesionych krawędzi pod lub pomiędzy wiązaniami. Powoduje to stały obszar kontroli pod stopą.
2. Uniesiona krawędź od wiązań do najszerszego punktu deski: podwyższenie krawędzi stopniowo wzrasta za wiązaniami. Stopniowe podwyższenie tworzy gładkie strefy przejściowe ułatwiające skręcanie i buttering, a podniesione punkty kontaktowe sprawiają, że deska jest mniej podatna na łapanie krawędzi. Deska daje większe poczucie stabilności w skrętach i trickach.
3. Side Kick Tip: wysokość podniesienia krawędzi wzrasta wraz z końcem krawędzi efektywnej. Jest to analogiczne do przekroju kadłuba statku - inicjacja skrętów jest łatwiejsza, dobrze się to sprawdza zarówno w puchu, gdzie zwiększona jest wyporność deski, jak i trudnym terenie.
Jazda na wprost
Podczas jazdy na płaskiej części ślizgu tylko część środkowa jest na śniegu, dzięki czemu deska jedzie szybko i prosto bez haczykowatych ruchów lub łapania krawędzi.
Inicjacja skrętu
Trójwymiarowy kształt ślizgu ułatwia również gładszą i szybszą inicjację skrętów z mniejszym wysiłkiem.
Jazda na krawędzi
Gdy jedziemy na krawędzi dzięki kształtowi 3D, krawędź łatwiej wygina się w łuk.