PULSAR SMAR O ZWIĘKSZONEJ PRZYCZEPNOŚCI I WYTRZYMAŁOŚCI można stosować do łańcuchów zwykłych oraz tych wyposażonych w uszczelnienia typu O-Ring lub X-Ring. Doskonale smaruje i zabezpiecza, penetruje oraz dobrze przywiera do smarowanej powierzchni, zawiera szybko odparowujący rozpuszczalnik (gaz nośny). Jest odporny na wypłukiwanie przez wodę zarówno ciepłą jak i zimną, chroni przed korozją i agresywnymi czynnikami zewnętrznymi, poprzez redukcję tarcia i niskie utlenianie zmniejsza zużycie części. Utrzymuje część w czystości bez osadów i pyłów oraz zapobiega powstawaniu korozji. Smar łańcuchowy PULSAR SMAR O ZWIĘKSZONEJ PRZYCZEPNOŚCI I WYTRZYMAŁOŚCI jest zalecany do wszystkich rodzajów łańcuchów rowerowych jak i motocyklowych, do prowadnic i transporterów przemysłowych, do wózków widłowych, do konserwacji lin naciągowych i transportowych, oraz do przekładni i łożysk wolnoobrotowych. Dzięki swoim unikalnym właściwościom PULSAR SMAR O ZWIĘKSZONEJ PRZYCZEPNOŚCI I WYTRZYMAŁOŚCI może być trudny do usunięcia z zabezpieczanych powierzchni. W takim przypadku należy użyć do tego celu specjalnego zmywacza PULSAR S2 - produkt jest dostępny na innej aukcji wystawionej na Allegro.
WSKAZÓWKI PRAKTYCZNE:
Elementy przeznaczone do smarowania należy dokładnie oczyścić z resztek starego smaru, można użyć do tego celu zmywacza PULSAR dobranego odpowiednio do rodzaju powierzchni (metal, plastik, szkło). Dokładnie rozmieszać zawartość aerozolu energicznie potrząsając opakowaniem. Pokryć sworznie przesuwającego się łańcucha rozpylając zawartość aerozolu z odległości 5 ÷ 10 cm. Pozostawić zwilżony smarem element na pewien czas do momentu odparowania gazu nośnego. Smar w tym czasie ulega zagęszczeniu na powierzchni. Obracać wolno łańcuchem, aby preparat mógł dobrze spenetrować sworznie. Nadmiar smaru z łańcucha należy zetrzeć suchą szmatką. Łańcuchy rowerowe jak i motocyklowe należy smarować najlepiej tuż po odbyciu jazdy, gdyż łańcuch jest wtedy ciepły. Poprawia to jego penetrację przez smar. Nie można oliwić łańcucha tuż przed jazdą, bo smar nie zdąży dojść we właściwe miejsca. Do smarowania nie należy stosować oliwy maszynowej czy odrdzewiaczy, bo nie są one w stanie podołać obciążeniom i warunkom pracy łańcucha rowerowego czy motocyklowego.
WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA:
Produkt jest wysoce łatwopalny. Produkt może powodować podrażnienie układu oddechowego w przypadku, gdy występuje w postaci mgły olejowej lub w postaci gorących oparów, lub po połknięciu. Produkt ze względu na opakowanie ciśnieniowe (aerozol) wymaga zachowania wszelkich środków ostrożności dotyczących tego rodzaju produktów. Więcej informacji zawiera Karta Charakterystyki produktu.
Zdjęcie podglądowe produktów. Na innych naszych aukcjach dostępne produkty.