Witamy
Mamy do zaoferowania Państwu:
SŁUCHAWKI HP DIGITAL STEREO HEADSET BHP-95 NCV
Opis:
Sprzęt mało używany. W pełni sprawny.
Posiada normalne ślady użytkowania.
Zdjęcia odzwierciedlą faktyczny stan
- Cechy i zaletyZestaw słuchawkowy :Pluszowe nauszniki z konstrukcją zakrywającą głowę dla komfortu i wygody.Czysty dźwięk cyfrowy dzięki prostemu połączeniu USB.Wysokiej jakości akustyka zapewnia wspaniały dźwięk.MIC :Mikrofon z redukcją szumów redukuje szumy w tle.Wygodny mikrofon wysuwa się, gdy nie jest używany.Regulacja głośności na kablu :Natychmiast dostosuj głośność mikrofonu i wycisz.Połączenie USB :Łatwa konfiguracja Plug and Play, bez oprogramowania.Oświadczenie o zgodnościIdealny do rozmów VoIP, gier, muzyki i filmów.Zgodność z komunikatorami internetowymi z usługami Windows Live, AOL Instant Messenger, Yahoo! Messenger i Microsoft Office Commnunicator.
ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE
WAŻNE! Nie testujemy baterii. Zgodnie z informacją od producenta jest to materiał eksploatacyjny, więc zużytą należy wymienić na nową. Słaba kondycja akumulatorów nie jest podstawą do reklamacji.
UWAGA - w przypadku naruszenia plomb prawo do reklamacji zostaje utracone, jak i również możliwość pełnego zwrotu należności.
Na wpłatę za towar czekamy do 7 dni, po tym terminie towar ponownie trafia do sprzedaży.Wystawiamy fakturę VAT marża, przesyłkę realizujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty, przy jednorazowym zakupie większej ilości przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz, możliwy odbiór osobisty, nie wysyłamy za pobraniem.
Przy odbiorze bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki. W przypadku gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać protokół szkody w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej), oraz niezwłocznie skontaktować się z punktem lombardowym.
UWAGA - bez oryginału protokołu szkody, nie będziemy w stanie uznać Państwa reklamacji prosimy nie ryzykować nie sprawdzając przesyłki przy kurierze.
Szanowny kliencie w związku, iż nasza firma nie ma wpływu na funkcjonowanie firmy kurierskiej, kurierów oraz dostarczanie paczek w wyznaczonym terminie informujemy, że reklamacje w związku z zaginięciem paczki w przypadku Poczty Polskiej rozpatrywane są przez wcześniej wymieniony podmiot od 2 do 4 tyg. W związku z tym trzeba liczyć się z tym, że wypłata środków z naszej strony będzie możliwa po rozpatrzeniu reklamacji ze strony Poczty Polskiej.