Podstawowe informacje:
- Długość: 3.35m
- Szerokość: 1.22m
- Wysokość: 1.19m
- Masa na sucho: 349kg
- Pojemność ładunkowa: 93,2 litrów
- Liczba pasażerów: 1–3 osoby
- Pojemność zbiornika paliwa: 70 litrów
- Kolor: Niebieski
Silnik:
- Typ silnika: 4-cylindrowy, 4-suwowy, Wysoka Moc Super Vortex, DOHC
- Sprężarka doładowująca: Tak (z chłodnicą międzystopniową)
- Pojemność: 1 812 cm³
- Średnica x skok tłoka: 86.0 mm x 78.0 mm
- Stopień sprężania: 8.5 : 1
- Typ pompy: 160 mm, wysokociśnieniowy
- Paliwo: Standardowa benzyna bezołowiowa
- Układ paliwowy: Układ elektronicznego wtrysku paliwa
- Ilość oleju w silniku: 5.3 L
Wysokowydajny silnik Super Vortex o pojemności 1812 cm3 z doładowaniem
Nowoczesny silnik niezwykle płynnie generuje moc. Ta elastyczna jednostka została wyposażona w wydajny układ chłodzenia i zaawansowany układ dolotowy. Pompa strumieniowa o średnicy 160 mm i wysokim przepływie pomaga przełożyć dużą moc na niesamowite przyspieszenie, a elektroniczny układ wtrysku paliwa (EFI) zapewnia płynne i wydajne rozwijanie mocy.
System RiDE (Reverse with Intuitive Deceleration Electronics - intuicyjny system sterowania z elektronicznym biegiem wstecznym)
Rewolucyjny system RiDE wynosi przyjemność z pływania na nowy poziom, zapewniając poczucie kontroli nad skuterem również osobom o mniejszym doświadczeniu. Wystarczy pociągnąć dźwignię przy prawej manetce, aby ruszyć do przodu, i dźwignię przy lewej, aby zwolnić lub popłynąć wstecz. Naprawdę, to jest aż tak proste!
Elektroniczny system trymowania i czytelny, stylowy zestaw wskaźników
Nowy, elektroniczny system trymowania sterowany dwoma przyciskami na lewej manetce oferuje możliwość natychmiastowej regulacji trymu podczas jazdy. Wystarczy nacisnąć przycisk trymowania w celu wykonywania bardzo ostrego zakrętu, a następnie zwolnić go, aby odpłynąć z maksymalną prędkością. W stylowym zestawie wskaźników dostępne są czytelne wskaźniki trymowania, systemu RiDE i pozycji dźwigni biegów Przód-Neutralny-Tył (F-N-R).
NanoXcel2. Maksymalna wytrzymałość przy minimalnej masie
Opatentowana przez Yamahę technologia NanoXcel2 pozwoliła obniżyć masę kadłuba aż o 18% w porównaniu z rewolucyjnym pierwowzorem NanoXcel, przy zachowaniu takiej samej sztywności i wytrzymałości. Dzięki temu kadłub GP1800R SVHO ma jeszcze bardziej sportowe właściwości, przekładające się na rewelacyjne przyspieszenie, większą prędkość maksymalną i niższe zużycie paliwa.
Sportowe dziedzictwo w każdym wymiarze
Holowanie wakeboardera czy dmuchanych zabawek za GP1800R SVHO to czysta przyjemność. W tym celu skuter został wyposażony w wytrzymały zaczep holowniczy, parę zintegrowanych lusterek wstecznych o dużej powierzchni, wykładzinę Hydro-Turf oraz platformę rufową ze stopniem do wychodzenia z wody. Ale to nie wszystko. Nowy otwór wlotowy i zaprojektowana do wyścigów płyta sprawiają, że skuter lepiej klei się do wody, dzięki czemu można precyzyjniej ciągnąć narciarza.
Przestronne schowki — przemyślane rozwiązania
Podczas zabawy na wodzie dobrze jest mieć świadomość, że osobiste rzeczy znajdują się w bezpiecznym miejscu. Model GP1800R SVHO oferuje bardzo przestronne schowki, w tym schowek z uchwytem na napoje, wodoszczelną bakistę pod kanapą oraz podręczny schowek dziobowy.