J1 jest trójkołowym pojazdem elektrycznym z zabudowanym dachem. Posiada obrotowy fotel kierowcy oraz wygodną, szeroką kanapę dla pasażera. Dzięki dachowi oraz drzwiom, które posiada skuter, podróż odbywa się w komfortowych warunkach. Warunki atmosferyczne nie mają znaczenia. Podczas podróży nie doskwiera wiatr czy deszcz. Dobrą widoczność zapewniają szyby, które są obecne na każdej stronie pojazdu.
Skuter ten gwarantuje niezależność i samodzielność! Niezależnie od pogody, przemieszczanie wraz z pasażerem czy zakupami nie było wcześniej tak wygodne, proste i tanie!
Pojazd nie wymaga prawo jazdy, gdyż jest rejestrowany jako skuter!
Idealna alternatywa dla zatłoczonego autobusu czy nawet małego auta!
Pojazd, w przeciwieństwie do standardowego skutera jest większy i również lepiej wyposażony. Jego konstrukcja sprawia, że pod pewnymi względami bliżej mu do auta. Skuter ma większe możliwości transportowe oraz bardziej zaawansowane wyposażenie, posiada rozbudowany system rozrywki MP5 wraz z kamerą cofania, dwie elektryczne szyby, centralny zamek, opcję uruchamiania przyciskiem, a także elektryczną nagrzewnicę! Która zapewni ciepło podczas podróży w chłodne dni.
Za skuteczne hamowanie odpowiadają hydrauliczne hamulce tarczowe obecne z przodu i z tyłu pojazdu. Układ zawieszenia sprawnie wybiera nierówności na drodze, a skórzane wykończenie foteli i kanapy daję wrażenie luksusu.
Skuter z dachem J1 to modny, wygodny bezpieczny a zarazem energooszczędny i ekonomiczny pojazd elektryczny. Doskonały dzięki użytym w produkcji zaawansowanym technologiom oraz procesom kontroli jakości.
Hamulce
Wysokiej jakości hamulce są niezbędne w tego typu pojeździe. Muszą gwarantować bezpieczeństwo i mieć wysoką sprawność – właśnie takie są w oferowanym pojeździe. W połączeniu z rozsądkiem i umiejętnością jazdy stanowią odpowiednią gwarancję bezpieczeństwa.
Hydrauliczne hamulce tarczowe są doprecyzowane w każdym calu i zapewniają zdecydowaną reakcję w przypadku ich użycia.
Przednia tarcza jest wentylowana, opcja ta wspomaga proces rozpraszania ciepła powstającego podczas hamowania oraz pozwala przyśpieszyć stygnięcie tarczy. Co idealnie sprawdza się podczas jazdy i zapewnia prawidłowe hamowanie.
Ładowanie
Proces ładowania jest prosty i bezproblemowy. Cała elektronika ładowania znajduje się wewnątrz pojazdu! zupełnie tak jak w samochodach elektrycznych. Aby rozpocząć ładowanie, wystarczy podpiąć znajdujący się w zestawie kabel. Port ładowania ukryto pod ergonomiczną klapką.
Pojazd bez problemu naładujesz ze standardowego gniazdka 230V. O poziomie naładowania baterii informuje wskaźnik znajdujący się wewnątrz pojazdu.
Ważne informacje:
- kategoria pojazdu: L2e-P (motorower trójkołowy)
- wymagane uprawnienia: urodzeni przed 19.01.1995: dowód osobisty, 14 lat lub ur. po 19.01.1995: AM/A1/A2/A/B
- pojazd posiada europejską homologację drogową umożliwiającą rejestrację i ubezpieczenie pojazdu
- pojazd posiada wszystkie niezbędne elementy (światła, kierunkowskazy itp.) do poruszania się po drogach publicznych