Oferuje najlepszy dostepny zestaw napedowy do offroadu.
Idealny do budowy zmoty badz zastapienia fabrycznej skrzyni,reduktora.
Jest to skrzynia zespolona z reduktorem z Volvo Laplander.
Wystepuja dwa rodzaje skrzyn:5 biegowa oraz 4 biegowa.
Dlugosc zestawu czyli skrzynia+reduktor wynosi 60cm (5
biegow) oraz 53 cm (4 biegi).
Waga takiego zestawu wynosi zaledwie 64 kg czyli tyle co
np. sam reduktor z robura.
Reduktor z Volvo posiada wyjscie na PTO-naped wyciagarki
mechanicznej badz pompy hydraulicznej.
Pto wazy zaledwie 3 kg wiec masa zestawu wciaz jest
bardzo niska.Reduktor posiada staly naped na tylna os a
przednia jest zalaczana podcisnieniowo(jak blokady w
mostach laplandera lub tak samo jak w reduktorze
toyoty,generalnie jest to bezawaryjne rozwiazanie)
Przelozenia skrzyni i reduktora przedstawiam ponizej:
Skrzynia 4 biegowa: Skrzynia 5 biegowa:
1 bieg-3,85:1 1bieg-3,92:1
2 bieg-2,08:1 2bieg-2,47:1
3 bieg-1,39:1 3bieg-1,76:1
4 bieg-1:1 4bieg-1,27:1
5bieg-1:1
Wsteczny-4,13:1 Wsteczny -3,7:1
Reduktor zarowno w skrzyni 5 jak i 4 biegowej jest ten sam i posiada przelozenia:
szybkie przelozenie-1:1
wolne przelozenie -1:2.06
Zestawy te sprawdzone sa w terenie z silnikami do 550km(silnik z
bmw m5 spiete jest z reduktorem volvo)Mozliwosc rozszczepienia
reduktora od skrzyni i polaczenia z kazda inna.Od wielu lat
sprawdzone i jezdzone na wielu rajdach przeprawowych i nie tylko.
W ofercie takze pto do takiego reduktora,wystepuja 2 rodzaje pto,
z mozliwoscia dobrania przelozenia w celu przyspieszenia
wyciagarki.