Skórzany ochronnik obuwia dla spawacza Brązowy
- Marka: PORTWEST
- Kolor: Brązowy
- Stan: Nowy
- Dystrybucja: Oficjalny dystrybutor w Polsce
- VAT: 23
- SAP: SW32TAR
- SKU produktu: SW32TAR
- Kod producenta: SW32TAR
- Kod produktu: SW32TAR
- EAN: 5036108287703
- Czas realizacji: 2
- Model: SW32
- Przeznaczenie: uniwersalne
Wysokiej jakości ochronnik obuwia wykonany z dwoiny bydlęcej. Mocna skóra ochrania stopę i nogę w czasie prac spawalniczych. Zaprojektowany dp najtrudniejszych warunków spawania.
Odzież trudnopalna
Portwest należy do największych producentów odzieży trudnopalnej chroniącej również przed wieloma innymi zagrożeniami. Jest to wynikiem wielu lat naszych doświadczeń oraz zastosowania najnowszych technologii produkcji tkanin i odzieży. Nasze produkty mają szerokie zastosowanie w najbardziej wymagających warunkach pracy. Są wyjątkowo komfortowe i mogą być stosowane we wszelkich warunkach klimatycznych.
Cechy produktu:
- Certyfikowano na zgodność z CE
- Zaprojektowano do trudnych warunków pracy
- Komfortowe dopasowanie
- Para
- Ochrona spawalnicza klasy 2
Kolekcja: Spawanie
Grupa produktów: Odzież trudnopalna
Materiał zewnętrzny: Dwoina bydlęca o grubości 1.3 mm g
Certyfikat: Intertek LECFI00376395
Standard:
- EN ISO 11611 Class 2 A1
O Portwest
Marka Portwest to globalny producent odzieży roboczej, odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej. Założona w 1904 roku firma Portwest jest najszybciej rozwijającą się firmą odzieżową na świecie posiadającą globalną sieć dystrybucji i pracowników obsługi klienta w ponad 130 krajach. Innowacyjne projektowanie przez zespół ekspertów jest podstawą przewagi konkurencyjnej Portwest.
Zatrudniając ponad 4500 osób na całym świecie, Portwest posiada zespół światowej klasy projektantów, którzy specjalizują się w odzieży trudnopalnej i odblaskowej, ochronie dłoni i stóp, środkach ochrony osobistej i produktach technicznych. Lider rynku w dziedzinie bezpieczeństwa i ochrony pracy. Wielokrotnie nagradzany zespół Portwest nieustannie bada najnowsze trendy i innowacje w celu stworzenia produktów, które spełniają i przewyższają potrzeby klientów.