Skoda Octavia:
Specyfikacja samochodu:
Rok produkcji 2008,
Silnik 1.9 TDI, 135 KM (105KM),
6-cio biegowa skrzynia biegów,
Napęd na 4 koła, 4 monitom (sprzęgło haldex)
Spód samochodu zabezpieczony pokrywą (pakiet na bezdroża)
Isofix, 6 x poduszka powietrzna, ESP, felgi stalowe 15”, inne
Historia samochodu:
Jestem drugim właścicielem od 2013 roku. Samochód kupiłem w salonie Skoda Plichta w Gdańsku z półroczną gwarancją w cenie 49 tyś zł. Samochód bezwypadkowy z udokumentowaną historią serwisową. Po zakupie została zmieniona mapa wtrysków (chip tuning) z testami na hamowni (jeden z najbardziej polecanych warsztatów w Gdańsku) gdzie moc z oryginalnej 105 KM została zwiększona do 135 KM (posiadam pełną dokumentację potwierdzenia zmiany charakterystyki silnika)
Stan samochodu w momencie zakupu:
Samochód w momencie zakupu miał niecałe 100 tyś km przebiegu. Serwisowany w ASO z wszystkimi fakturami i raportem stanu technicznego DEKRY który był zlecony przez Skoda Plichta w momencie wykupu samochodu po leasingu. Żadna część nie była lakierowana, wszystkie szyby oryginalne.
Podczas jazdy próbnej odczuwalne były drgania na tylnej kanapie. W ramach gwarancji i przygotowania samochodu do sprzedaży został wymieniony tłumik drgań skrętnych, potwierdzenie w książce serwisowej.
Stan samochodu obecnie:
Skala od 1 do 5,
Stan mechaniczny : 4,5
- 06.2017: wymieniony olej silnikowy, filtry, ozonowana i nabita klimatyzacja, wymieniony rozrząd, olej i filtr Haldex, osłona przegubu (koszt 2000 zł)
- do pełni szczęścia brakuje (z rzeczy których jestem świadomy):
podczas ostatniego przeglądu w czerwcu, z raportu wynika ze któraś ze świec żarowych jest do wymiany (najlepiej komplet), samochód odpala błyskawicznie ale dla pewności przed zimą należałby świece wymienić
uszczelka w układzie przeniesienia napędu na tył jest do wymiany (zaobserwowane od dwóch ostatnich rocznych przeglądów),olej nie cieknie ale widać że okolice uszczelki są ciemniejsze,
ostatniej zimy czasami odczuwalne była gorsza praca wspomagania z rana tuż po uruchomieniu samochodu, puki co jak na złość nigdy u mechanika problem nie wystąpił, problem nie jest zdiagnozowany. Może być problem z maglownicą, pompą wspomagania. Obecnie problem nie jest odczuwalny w nawet najmniejszym stopniu ale trzeba mieć na uwadze że w okresie zimowym mogą powrócić
- opony letnie: planowałem je wymienić po tym sezonie,
- opony zimowe Continental TS 830 w bardzo dobrym stanie, w połączeniu z napędem na dwie osie samochód n śliskiej/ luźnej nawierzchni zachowuje się rewelacyjnie
Stan wnętrza: 5
- tapicerka jest w bardzo dobrym stanie, fotele nie są wygniecione ani przetarte, właściwie są jak nowe
- kierownica i mieszek zostały są obyte skórą w 2016, stan idealny
Stan nadwozia: 4
- żaden z elementów nie był lakierowany, poza miejscowym zabezpieczeniem odprysków
- przednia szyba wymieniona w wyniku odprysku i pęknięcia, udokumentowane
- na karasorie kilka odprysków lakieru
- na tylnym zderzaku dwa przetarcia
- spojler nad szybą tylną odkształcony po upadku roweru (próba wjazdu do hali garażowej z rowerem na dachu)
Powód sprzedaży:
Pomimo 100% zadowolenia ze skodziny, samochód nie jest wstanie pomieścić trzech fotelików na tylnej kanapie i to jest powód sprzedaży. W 2017 roku pojawiła się trzeciej pociecha i w związku z tym jestem zmuszony oddać wiernego kompana licznych podróży w dobre ręce i znaleźć godnego zastępcę o nieco większych gabarytach.
Belki dachowe oraz bagażniki rowerowe widoczne na zdjęciach nie są na sprzedaż.
Chętnych zapraszam do obejrzenia samochodu, jazdy testowej. Wszystkie dokumenty potwierdzające historię samochodu dostępne do wglądu.
Nie ma nic przeciwko wizytom na stacjach diagnostycznych.
Samochód od dwóch lat eksploatowany we Wrocławiu i tu jest dostępny do obejrzenia.
Tel. 533716833
Fryderyk