Skoda Octavia Kombi 4x4 1.8T w idealnym stanie. 252KM/332Nm!!!
idealne auto dla ojca, któremu się czasem śpieszy. jeżeli szukasz samochodu, który: jest 4x4, ma ponad 250km, oferuje bagażnik 500+, pali mniej niż seria, jest niezawodny i bardzo tani w eksploatacji- nie ma lepszej alternatywy od octavii.
Sprzedam poliftową Octavię I, gratka dla szukających auta niezawodnego, taniego w eksploatacji, do tego bardzo, bardzo pakownego. Dodatkowo po rozsądnych modyfikacjach (na oryginalnych częściach Volkswagen, żadnych tuningów) zaskakująco dynamicznego a przy tym nie rzucającego się w oczy.
Skoda wszystkomająca:
-wersja elegance,
-skórzana tapicerka w bardzo dobrym stanie, dużo praktyczniejsza w utrzymaniu niż materiałowa
-4x4, czyli niezawodne i skuteczne volkswagenowskie 4motion z elektronicznie sterowanym sprzęgłem typu Haldex
-fabryczne zawieszenie na złe drogi +20mm,
-4 el. szyby i lusterka, podgrzewane,
-tempomat,
-czujnik deszczu,
-czujniki parkowania tylne,
-climatronik,
-podgrzewane fotele z pełnymi regulacjami, w tym wypychaniem lędźwi,
-roleta bagażnika+siatka grodziowa bagażnika,
-ESP,
-halogeny przeciwmgielne,
-relingi,
-dwa podłokietniki,
-szyba czołowa z pasem przyciemniającym,
-gniazdo elektryczne w bagażniku,
-radio CD Blaupunkt
Auto bardzo zadbane, wszystkie szyby oryginalne. Wnętrze w idealnym stanie, nigdy w nim nie palono, nie ciągało przyczepy, nie woziło kur w bagażniku.
Dodatkowo "parę" ciekawych modyfikacji dołożonych przeze mnie:
-trójramienna kierownica z Golfa GTI z fabrycznie NOWĄ poduszką z Octavii RS
-dodatkowe oświetlenie do użytku wyłącznie poza drogami publicznymi ;)
-amortyzatory tylne Bilstein B6
-znaczki "srebrne kury" z Octavii 3 zamiast paskudnych zielonych
-oznaczenia na klapie i na osłonie silnika (dla niedowiarków) 1.4 16V
-naprawdę dobrze zabezpieczone przed kradzieżą: radiowy immobiliser i antynapad, dodatkowe odcięcie zapłonu, usunięte wkładki zamków z drzwi
Silnik:
-kultowy już 1.8T 20V o kodzie ARX (wyłącznie Octavia 4x4)
-osprzęt silnika z Audi TT BAM po niskim sprawdzonym przebiegu 95tys.km w idealnym stanie: turbosprężarka K04, listwa wtryskowa, regulator ciśnienia paliwa, wtryskiwacze, kolektor wydechowy, ostrzejsze wałki rozrządu z AGN
-pozostały osprzęt założony fabrycznie NOWY: wydajniejsza pompa paliwa oryg. VDO do BAM, mapsensor 3bar VW, przepływomierz Bosch, regulator zmiennej fazy i łańcuch VW, nowa oryginalna pompa oleju VW, nowe cewki, zawór DV VW, zawór n75 VW, odma VW, tip Compsport, downpipe 3" RM Motors, duży FMIC, orurowanie IC Compsport- wszystko pochowane i o fabrycznym wyglądzie, pomalowane na czarno z czarnymi silikonami, nowe uszczelki wszędzie gdzie się dało.
Auto z dbałością i bez oszczędności serwisowane, z książką, prawdziwy przebieg 200tys.km, z pochodzenia Szwajcar. Tylko ostatnio wymienione: przednie tarcze i klocki Ate, przednie łożyska FAG, łączniki stabilizatora Lemforder, wcześniej w tym roku komplet tylnych hamulców TRW, gumy stabilizatora przedniego VW, łożyska i poduszki McPhersonów Lemforder, króciec głowicy VW plus wszystkie standardowe rzeczy jak oleje, płyny, filtry na bieżąco. Rok temu założony fabrycznie nowy oryginalny VW magiel z końcówkami i akumulator Bosch Silver.
Strojenie Compsport, wynik 253KM i 332Nm, co w aucie 4x4 nie do odróżnienia od 1.4 daje naprawdę zaskakujące wrażenia z jazdy. Dodatkowo doładowanie górą jest celowo znacznie ograniczone przez zachowanie fabrycznego cieniutkiego końca układu wydechowego (autem jeździ małe dziecko), auto jest ciche jak fabryczne, jednak po powiększeniu średnicy końcowego wydechu spokojnie możnaby samą korektą dojść do standardowych 270-285KM. Aha, i na niemieckich autostradach poczciwa Skoda już potrafi jeździć szybciej niż nowe samochody posiadające ogranicznik na 250km/h... Pozostałe osiągi to 5s/100kmh i trzynastki na 400m.
Jeżeli szukasz Octavii jedynki w 4x4 i kombi, to zapewniam, że lepszej nie znajdziesz.
AUTO DO OGLĄDANIA W ŁODZI.