Co było robione w ostatnim czasie:
- przy 255 000 km wymiana pełnego rozrządu ( pasek, rolki, pompa wody, napinacze )
- przy 250 000 km wymiana sprzęgła ( na szczęście tu nie ma dwumasy ;) )
- Przy 280 000 km wymiana wszystkich filtrów i oleju ( filtr paliwa, filtr oleju, filtr powietrza, filtr kabinowy, olej CASTROL EDGE 5W30 LongLife )
- Przy 220 000 km wymiana tarcz i klocków ( przód i tył )
- Przy 270 000 km wymiana czynnika w klimatyzacji i odgrzybianie
Od strony technicznej jest OK, niestety rdza wyłazi w kilku miejscach, ale nie naprawiam tego żeby nie było tekstów że auto po wypadku i było szpachlowane ;) Ślad na masce to złuszczony lakier ponieważ była przyklejona na magnes reklama i odparzyła lakier. To jest jeszcze wersja bez DPF-a i EGR-a !
Ktoś urwał tylną wycieraczkę, silnik działa o można włączać ale nie ma pióra. Klimatyzacja działa, elektryczne szyby przód działają, centralny zamek działa, alarm działa, lusterka elektryczne działają, podgrzewanie lusterek działa, wspomaganie działa, olej cały czas jest CASTROL EDGE 5W30 i nie bierze od wymiany do wymiany nawet przysłowiowej kropli ;)
To była jedna z najbogatszych wersji Skody Fabii I.
Auto było kupione na firmę z fakturą VAT 23% i z fakturą mogę sprzedać.
Dane pojazdu można sprawdzić na Rządowej stronie : https://historiapojazdu.gov.pl/
trzeba podać numer VIN TMBNS26Y874148263, numer rejestracyjny EL603MX, Data pierwszej rejestracji 02.02.2007