Launch X431 CRP129i Wydana w 2024 r. Najnowsza wersja SERII X431 CRP129
• 4 System Diagnostyka dla systemów silnika, skrzyni biegów, ABS, poduszek powietrznych (SRS) do wydobywania informacji z ECU, odczytywania i kasowania kodów, wyłączania świateł ostrzegawczych i wyświetlania strumieni danych w czasie rzeczywistym w formie tekstowej lub scalonej grafiki.
• 12 Resetowanie usługi: RESET SAS/RESET BRAKE/RESET INJEC/RESET TPMS/RESET BMS/BAT MATCH//RESET BLEED/RESET ETS/ELEC.TH ROTTLE RLRN /AFS RESET/regulacja AF/AdBlue Rest/
• Automatyczne skanowanie VIN
• Skaner OBD2 ze wszystkimi 10 trybami testowymi jest odpowiedni dla większości samochodów z systemem OBD2/CAN wyprodukowanych w roku 1996 i późniejszych.
• Monitor napięcia akumulatora może sprawdzać stan napięcia akumulatora pojazdu w czasie rzeczywistym.
• Automatyczne generowanie raportów diagnostycznych; udostępnij e-mailem. Biblioteka wyszukiwania DTC.
• Ponad 57 marek samochodów, ponad 10000 modeli, obejmujących protokoły OBD1/OBD2/JOBD/KOBD
Obsługiwanych jest 11 języków
Angielski, francuski, niemiecki, hiszpański, włoski, rosyjski, portugalski, japoński, koreański, polski
ZDJĘCIA
4 Diagnostyka systemu
Diagnostyka układu silnika
Odczytując, kasując kody DTC i przeglądając strumień danych w czasie rzeczywistym, skaner może pomóc w łatwym zlokalizowaniu przyczyny problemu z układem silnika i wyłączeniu powiązanej z nim lampki ostrzegawczej, zapewniając w ten sposób prawidłowe działanie silnika i zwiększając jego wydajność.
Diagnostyka układu ABS
Uzyskując dostęp do układu ABS w celu przeglądania strumienia danych na żywo i pobierając kody usterek, skaner LAUNCH Creader może rozwiązać problem z ABS poprzez wizualną kontrolę wszystkich elementów hamulca, które spowodowały zapalenie się kontrolki ostrzegawczej, i wyłączyć lampkę.
Diagnostyka układu SRS
Wykrywając wszystkie parametry elektroniczne w systemie SRS w celu sprawdzenia ich stanu, to narzędzie diagnostyczne może w odpowiednim czasie rozwiązać potencjalne problemy SRS, aby zapewnić bezpieczeństwo jazdy i wyłączyć lampkę ostrzegawczą poduszki powietrznej.
Diagnostyka układu przeniesienia napędu
Sprawdzając układ skrzyni biegów, narzędzie to może rozwiązać problem poprzez odczyt kodów lub sprawdzić stan zdrowia poprzez przeglądanie danych w czasie rzeczywistym i wyłączyć lampkę ostrzegawczą, upewniając się, że odpowiednia ilość mocy trafia do kół, aby jechać z odpowiednią prędkością. dana prędkość.
1. Usługa resetowania lampy naftowej
wykonaj reset w celu nowego obliczenia układu żywotności oleju silnikowego po wymianie oleju.
2. Reset czujnika anioła sterującego SAS
Zresetuj kąt skrętu do zera, aby samochód jechał prosto.
3. Elektroniczny reset położenia przepustnicy
umożliwia dokonanie początkowych ustawień siłowników przepustnicy i przywraca wartości zapisane w ECU do stanu domyślnego. Dzięki temu można dokładnie kontrolować działanie przepustnicy (lub silnika na biegu jałowym) w celu regulacji ilości wlotu powietrza
4. Reset BMS/dopasowanie baterii
Funkcja ta umożliwia wykonanie operacji resetowania jednostki monitorującej akumulator pojazdu, podczas której pierwotna informacja o niskim stanie akumulatora zostanie usunięta i dokonane zostanie dopasowanie akumulatora.
5. Reset DPF
Ta funkcja umożliwia usunięcie cząstek stałych (cząstek stałych) z filtra DPF poprzez tryb utleniania w trybie ciągłego spalania (taki jak spalanie w wysokiej temperaturze, dodatek do paliwa lub spalanie katalizatora redukującego zapłon cząstek stałych) w celu ustabilizowania filtra.
6. Kodowanie wtryskiwaczy
Funkcja ta umożliwia wpisanie rzeczywistego kodu wtryskiwacza lub przepisanie kodu w ECU na kod wtryskiwacza odpowiedniego cylindra, aby dokładniej kontrolować lub korygować ilość wtrysku do cylindra.
7. ZRESETUJ POKRĘTŁ ETS/ELEK.TH RLRN
Aby wykorzystać dekoder samochodowy do inicjalizacji siłownika przepustnicy, tak aby wartość uczenia się ECU powróciła do stanu początkowego.
Pełna kontrola OBD2 — lepsze wykrywanie układu silnika samochodu!
Skaner ten obsługuje wszystkie 10 trybów testowych dla samochodów z systemem OBD-II, które doskonale nadają się do codziennych prac naprawczych. Poniższa tabela opisuje cel każdego trybu pracy:
1. Czytanie kodów: pokaż szczegółowy opis diagnostycznego kodu usterki (DTC)
2. Kasowanie kodów i resetowanie: wyłącza lampkę kontrolną silnika (MIL), kasuje kody i resetuje monitory.
3. Strumień danych: Odczytuje i wyświetla na żywo strumień danych ECU/PCM, graficznie wykreśla funkcje i przechowuje dane zamrożonej ramki.
4. Stan gotowości I/M: Pokazuje, czy różne systemy związane z emisją spalin w pojeździe działają prawidłowo i są gotowe do kontroli i testów konserwacyjnych.
5. Odczyt strumienia danych na żywo: wyświetlanie informacji o ciągłym strumieniu danych z pojazdu na wyświetlaczu graficznym (przebiegu) na żywo.
6. Wyświetl dane zamrożone: Sprawdź określone warunki pojazdu zarejestrowane przez komputer pokładowy w momencie wystąpienia usterki związanej z emisją spalin.
7. Test czujnika O2: Umożliwia pobieranie i przeglądanie wyników testów monitora czujnika O2 dla ostatnio przeprowadzonych testów z komputera pokładowego pojazdu.
8. Test monitora pokładowego: pobiera i wyświetla wyniki testów komponentów i układów układu napędowego związanych z emisją.
9. Przeczytaj informacje o pojeździe: wyświetl informacje, takie jak VIN (numer identyfikacyjny pojazdu), CID (identyfikator kalibracji) i CVN (numer weryfikacji kalibracji) itp.
10. Test komponentów: Niektóre komponenty pojazdu można uruchomić za pomocą poleceń wysyłanych ze skanera w celu sprawdzenia ich działania.