SKANER DIAGNOSTYCZYNY DO SAMOCHODÓW V3
Funkcja:
1. Niezależnie od pojazdów z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi, to narzędzie diagnostyczne może być używane do obsługi protokołu konwencjonalnego samochodu 9.
2. Obsługa diagnostyki usterek samochodu, usuwanie kodów usterek, przeglądanie danych zamrożonych ramek, odczytywanie stanu I/M i informacji o pojeździe.
3. Informacje o pojeździe można wykryć, wkładając produkt do interfejsu OBD pojazdu.
4. Narzędzie diagnostyczne, linia paska jest dokładniejsza, objętość jest niewielka i wygodniej jest ją nosić.
5. Plug and play, nie wymaga skomplikowanych kroków, co jest bardzo wygodne i nie marnuje czasu.
SPECYFIKACJA:
- Nazwa przedmiotu: skaner diagnostyczny samochodu
- Materiał: ABS
- Mistrz: ST
- Wyświetlacz: podświetlenie, wyświetlacz 128 x 64 pikseli
- Temperatura pracy: od 0 do 50 stopni (32 do 122 stopni celsjusza)
- Temperatura przechowywania: od -20 do 70 stopni (od -4 do 158 stopni celsjusza)
- Napięcie: od 8 do 15,5 V zapewniane przez akumulator pojazdu
- Metoda komunikacji: interfejs OBD
- Cechy: narzędzie diagnostyczne, najwyższa integracja chipów, łatwy w użyciu
- Rozmiar: 95,5 mm x 72,1 mm x 22,2 mm (w przybliżeniu)
Aplikacja:
- Porozumienie:
- SAE J1850 PWM (41,6 Kbaud)
- SAE J1850 VPM (10,4 Kbaud)
- ISO 9141-2 (początek 5 bodów, 10,4 Kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (początek 5 bodów, 10,4 Kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (szybka inicjalizacja, 10,4 Kbaud)
- ISO 14230-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 500 Kbaud)
- ISO 14230-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 500 Kbaud)
- ISO 14230-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 250 Kbaud)
- ISO 14230-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 Kbaud)