XTOOL SD500
Profesjonalny tester diagnostyczny
XTOOL SD500 to profesjonalny skaner diagnostyczny, który służy do samodzielnej obsługi.
Wyposażony jest w złącze OBDII, obsłuży wszystkie pojazdy produkcji Europejskiej, Amerykańskiej, Azjatyckiej oraz wszystkie pojazdy zgodne z norma OBDII/EOBD (silnik, osprzęt silnika, skrzynia automatyczna).
Koniecznie sprawdź listę obsługiwanych pojazdów na dole aukcji.
Solidna obudowa i szybki procesor ARM, to zalety które sprawiają że praca z tym urządzeniem to czysta przyjemność - szybkie odświeżanie parametrów oraz odporność na zniszczenia.
Urządzenie nie wymaga dodatkowego ładowania, ponieważ zasilane jest bezpośrednio z gniazdka diagnostycznego.
Oprogramowanie zostało napisane w naszym rodzimym języku. Dlatego nie będzie problemów ze zrozumieniem błędów, które wyjdą podczas diagnostyki samochodu.
Producent zapewnia dożywotnią aktualizację oprogramowania tego urządzenia. Do tego aktualizacje są bezpłatne.
Funkcje skanera
- Odczyt błędów: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1.
- Odczyt oraz kasowanie statusu kontrolki MIL (check engine).
- Odczyt oraz kasowanie kodów błędów chwilowych, także stałych, informacja o pojeździe (VIN CIN CVN).
- Odczyt zamrożonych ramek, odczyt danych rzeczywistych (także w postaci wykresów).
- Test sondy lambda, -komponenty.
- Monitory gotowości.
- Oraz wiele innych...
Obsługiwane protokoły
- CAN
- UDS
- SO9141
- KWP2000
- J1850
- VPW
- J1850 PWM
Obsługiwane marki samochodów
SD500 obsługuje wszystkie pojazdy zgodne z norma OBDII/EOBD (silnik, osprzęt silnika, skrzynia automatyczna)
- Europa-benzynowe od 2000 do 2017, diesle od 2004r do 2017r
Alfa Romeo, BMW, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Mercedes Benz, Mini, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Smart, Volvo
- Ameryka-od 1996r do 2017r
Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac
- Azja-od 1999r do 2018r
Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota
Włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS)
System OBDII obowiązkowo posiadają auta:
- sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA
- sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
- sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce
- auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2004